Str8_6
Well-known member
Sommige reacties doen mij wat denken aan een quote van het jaar 1908: "The car is The Devil Wagon, the car is making everyone fat and lazy."
Er kan veel gesparteld en bekritiseerd worden, maar als er een pil bestaat om zonder inspanning tientallen kilo's te vermageren en uw gezondheid te verbeteren, moet je mijns inziens nogal van ver komen om daarover de moraalridder te gaan spelen.
"Neen, je moét afzien godver en falen zoals 90% van de diëetgangers!!".
Gezond ga je van die pil niet worden, dat is het hem net. Medicatie is altijd een aanslag op je nieren/lever en als je je voeding niet aanpast en er bij wijze van spreken frituurvet door je aderen stroomt zie ik er niet veel gezondheidsvoordeel in.
Maar ik las dat ze het enkel geven icm aangepaste voeding bij een diëtist. Dat is dan weer iets anders al stel ik me dan de vraag waarom je dan wel naar de diëtist kan gaan en niet zonder die pillen.
En ik heb het dan ook niet enkel over obees, maar als je dan vrouwen zoals Kim kardashian daar reclame voor ziet maken, met wat zijn we dan in godsnaam bezig? Dat is gewoon de diabetespatiënten die het nodig hebben uitlachen in hun gezicht.
Dat zijn dan zelfs voorbeeldfiguren. Ik geef liever mee met de jeugd dat ze sporten en gezond leven en het niet zo ver laten komen ipv: fret je maar vol en als je dik wordt dan pak je maar een pilletje. (en dan heb ik het niet op de 10 procent die er niets aan kan doen voor er makkelijk commentaar op komt)