Nvidia 30-series Launch

Misschien niet de juiste thread om het te vragen maar waar stellen jullie zoal jullie PC samen? Of kopen jullie alles apart en steken jullie dat zelf in elkaar?
 
Geen idee hoe het nu is, maar een paar jaar geleden (laatste keer dat ik een volledige setup bestelde) was het het beste om bij de goedkoopste shop (totaalprijs) te bestellen. In hoe meer shops je besteld, hoe meer transportkosten er (kunnen) worden aangerekend.

Of je moet gigantisch veel opzoekingswerk doen, je grafische kaart kan 10€ goedkoper zijn bij shop X maar dan moet je 15€ verzendkosten betalen. Je kan dan kijken om iets anders er bij te stellen, maar dat onderdeel kan dan weer 20€ duurder zijn dan bij shop Y. ....

Qua shops kijk ik toch wel wat naar de reviews op bv tweakers. Shops waar ik bv al zonder problemen heb besteld, zijn Alternate, Tones, Azerty, Megekko, MaxICT en Amazon ;)
 
Hier ook.1e keer dat ik probeerde. Ben wel wat gezien omdat ik deze zakelijk wou aankopen: maar door dat script ( en paypal) kan je nergens je BTW nummer ingeven. Al gebeld met AMD maar ze kunnen niks doen.. Ahja..
Ondetussen al shipping link gekregen trouwens :)

Van de 6800 XT MB waren er 400 denk ik, toen ik bestelde stond stock op 386
Verkoop die dan via prive aan uw zaak. Heb ik hier ook al wel eens gedaan.
 
Misschien niet de juiste thread om het te vragen maar waar stellen jullie zoal jullie PC samen? Of kopen jullie alles apart en steken jullie dat zelf in elkaar?
Ik heb alvast nog nooit door een zaak mijn pc laten samenstellen.
Altijd de nodige research gedaan eer ik onderdelen bestel en dan alles zelf in elkaar gezet.
 
Ja maar hij is wel betaald met beroepsrekening
Geen probleem toch? Ik heb ook al meermaals per ongeluk privézaken betaald van de zakelijke rekening. Boekhouder haalt dat er wel uit hoor. Ofwel via rekening-courant verwerken, ofwel stort je zelf vanuit privé dat bedrag terug.
 
Geen probleem toch? Ik heb ook al meermaals per ongeluk privézaken betaald van de zakelijke rekening. Boekhouder haalt dat er wel uit hoor. Ofwel via rekening-courant verwerken, ofwel stort je zelf vanuit privé dat bedrag terug.
Oké, maar de btw recupereren lukt nu wel niet meer natuurlijk he. Toch een kleine 120 euro die weg is
 
Oké, maar de btw recupereren lukt nu wel niet meer natuurlijk he. Toch een kleine 120 euro die weg is

Ja tuurlijk. Maar dat was nu zo al, dus of dat dan nog van de bedrijfsrekening betaald is of niet verandert daar ook niets meer aan he :)
 
Ja tuurlijk. Maar dat was nu zo al, dus of dat dan nog van de bedrijfsrekening betaald is of niet verandert daar ook niets meer aan he :)
klopt klopt :)

Anway hij is deze ochtnd geleverd en meteen geïnstalleerd. Heb 2 pci-e kabels laten lopen ipv daisy chain.
Op't eerste zicht lijkt mijn Season 650 watt het wel te trekken...
 
Weer een drop op LDLC die nergens op uitdraaide. :sop: Direct vanop telegram browserversie doorgeklikt en winkelpaneeltje en toch nog gemist. Uiteindelijk word ik er wel een beetje moedeloos van. Wetende dat ge nog altijd al die scalpers/bots/scripts tegen u hebt. Over een uur zullen er wel weer een deel draken op 2dehands staan om €700 of meer af te troggelen. :doh:

Als ge sommigen hun advertentie leest:

"Ik verkoop deze Grafische Kaart aan de hoogste en vooral vriendelijkste bieder."

Ergens hoop ik dan wel dat ze 20 verwijten per geldig bod krijgen. Geen dreigementen of dergelijke natuurlijk, maar gewoon "allez nou, meende dees nu?" of "Ik bied wel 1700 roebels" :p
 
Ik wacht al sinds 18/09 op een RTX 3080 strix OC. Zijn er mensen die na die datum dezelfde kaart van Tones aangeschaft hebben?
 
Weer een drop op LDLC die nergens op uitdraaide. :sop: Direct vanop telegram browserversie doorgeklikt en winkelpaneeltje en toch nog gemist. Uiteindelijk word ik er wel een beetje moedeloos van. Wetende dat ge nog altijd al die scalpers/bots/scripts tegen u hebt. Over een uur zullen er wel weer een deel draken op 2dehands staan om €700 of meer af te troggelen. :doh:

Als ge sommigen hun advertentie leest:

"Ik verkoop deze Grafische Kaart aan de hoogste en vooral vriendelijkste bieder."

Ergens hoop ik dan wel dat ze 20 verwijten per geldig bod krijgen. Geen dreigementen of dergelijke natuurlijk, maar gewoon "allez nou, meende dees nu?" of "Ik bied wel 1700 roebels" :p
Dan zou ik al zeker niet gaan kijken naar de stockchecker discord. Daar lopen ze open en bloot op te scheppen dat hun gescalp de nieuwe auto alweer betaald heeft.
Als k zo'n mannen door mijne VDSL zou kunnen sleuren....
 
Dan zou ik al zeker niet gaan kijken naar de stockchecker discord. Daar lopen ze open en bloot op te scheppen dat hun gescalp de nieuwe auto alweer betaald heeft.
Als k zo'n mannen door mijne VDSL zou kunnen sleuren....
Gisteren is het me eindelijk gelukt om een 3060 Ti te strikken bij LDLC voor men eigen systeem. Ik kon een gat in de lucht springen van vreugde. Ik ga die stockbot nog ff volgen om men kameraad ook aan een kaart te helpen, maar verder ga ik me er niet meer mee bezig houden.

Triestig dat met zoveel schaarste er nog zoveel mensen die dingen zitten te scalpen. Mensen die gewoon willen gamen kunnen(bijna) het dubbele betalen voor boardpartners hun kaarten of die scalpers rijk maken.


Gezellig zeg
 
Laatst bewerkt:
heb begin januari voor 609€ bij azerty een Asus Geforce RTX 3070 TUF 08G besteld, krijg nu elke dinsdag een mail dat de leverancier deze niet kan leveren maar als ik bij Megekko kijk is deze sanderdaags al leverbaar, wel voor de prijs van 979€
 
Het lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn maar op Amazon.es staat momenteel een 3090 voor 900 euro.. Het is een bedrag dat ik momenteel niet kan missen maar misschien wil iemand hier het er wel op wagen.

@eniac link verwijderd vermoed dat je gelijk hebt, maar meende dat Amazon redelijk beschermend was bij "foute" bestellingen.
C9BBoOV.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan