Nvidia 30-series Launch

bedankt , ik speel vooral warzone
Dus 120 fps is belangrijk en 1440p

man man kwou dat die prijzen nog zo laag waren als op die pagina haha😂
Ik ga naar het einde van het jaar ook vernieuwen afhankelijk van de prijzen en speel ook 1440p.

De RTX 3080 lijkt mij hiervoor de "sweet spot". Als de prijzen voldoende zakken is de 3080 Ti misschien ook nog een optie.
 
Ik wil flight sim in VR spelen, denk dat ik minimum naar 3080 moet kijken. Is op reverb g2
 
Ik ga uiteindelijk een rtx 3070 kopen
Momtenteel staat er 1tje voor 884 bij alternate.be
Gaan die prijzen nog zakken komende maanden en gaan er binnen 2 weken in de solden staan?🙈😅
 
Ik ga uiteindelijk een rtx 3070 kopen
Momtenteel staat er 1tje voor 884 bij alternate.be
Gaan die prijzen nog zakken komende maanden en gaan er binnen 2 weken in de solden staan?🙈😅

Niemand heeft een glazen bol... Mijn idee? Indien crypto blijft zakken (of toch tenminste: geen remonte kent) gaan de prijzen de komende weken doorzakken. Miners zijn immers gestopt met kopen, dumpen integendeel zelfs een hoop kaarten op de tweedehands markten (check 2dehands maar eens), en winkels blijven met hun voorraden zitten nu het meer dan duidelijk wordt dat het de miners waren die voor gekke prijzen die kaarten kochten.

Ik denk dat de bodem nog niet in zicht is. 3080's beginnen nu zowat te benaderen waar 3070's gestaan hebben tot een dikke maand geleden.

Natuurlijk, 884 voor een 3070 is niet slecht gezien de context van de voorbije maanden, en stel dat crypto weer omhoog schiet zouden de prijzen van GPU's dat ook gerust kunnen doen.
 
Niemand heeft een glazen bol... Mijn idee? Indien crypto blijft zakken (of toch tenminste: geen remonte kent) gaan de prijzen de komende weken doorzakken. Miners zijn immers gestopt met kopen, dumpen integendeel zelfs een hoop kaarten op de tweedehands markten (check 2dehands maar eens), en winkels blijven met hun voorraden zitten nu het meer dan duidelijk wordt dat het de miners waren die voor gekke prijzen die kaarten kochten.

Ik denk dat de bodem nog niet in zicht is. 3080's beginnen nu zowat te benaderen waar 3070's gestaan hebben tot een dikke maand geleden.

Natuurlijk, 884 voor een 3070 is niet slecht gezien de context van de voorbije maanden, en stel dat crypto weer omhoog schiet zouden de prijzen van GPU's dat ook gerust kunnen doen.
De bitcoin zou zakken tot 20K
Als bitcoin zakt, dan zakt de rest mee..
Dus ik ga nog wat wachten dan 🙈
 
Niemand heeft een glazen bol... Mijn idee? Indien crypto blijft zakken (of toch tenminste: geen remonte kent) gaan de prijzen de komende weken doorzakken. Miners zijn immers gestopt met kopen, dumpen integendeel zelfs een hoop kaarten op de tweedehands markten (check 2dehands maar eens), en winkels blijven met hun voorraden zitten nu het meer dan duidelijk wordt dat het de miners waren die voor gekke prijzen die kaarten kochten.

Ik denk dat de bodem nog niet in zicht is. 3080's beginnen nu zowat te benaderen waar 3070's gestaan hebben tot een dikke maand geleden.

Natuurlijk, 884 voor een 3070 is niet slecht gezien de context van de voorbije maanden, en stel dat crypto weer omhoog schiet zouden de prijzen van GPU's dat ook gerust kunnen doen.
Bedankt voor de tip
Heb uiteindelijk een rtx 3070 ti gevonden voor 750 euro nieuw in de doos met garantie
Ga er nu om
 
Iemand die een reden kan zien waarom Megekko zo traag is om zijn prijzen aan te passen? Meestal zijn ze competitief geprijsd, maar nu vallen sites gelijk Alternate en azerty veel sneller in prijs.
 
Iemand die een reden kan zien waarom Megekko zo traag is om zijn prijzen aan te passen? Meestal zijn ze competitief geprijsd, maar nu vallen sites gelijk Alternate en azerty veel sneller in prijs.

Omdat er nog steeds mensen wegens FOMO nu toch nog eraan toegeven om meer te betalen.. Competitief moeten ze al helemaal niet zijn, ze zitten op een berg geld door al die lange wachtlijsten.. Het is vooral hopen dat binnenkort de prijzen rond normaal zitten :)
 
Ik vermoed dat die winkels zelf ook een meerprijs zullen betaald hebben? Dan is het natuurlijk een kwestie van niet te veel verlies te pakken.
 
Heb na 8j gans mijn pc eens vernieuwd. Prijzen van de componenten stonden het laagst sinds een jaar dus ik dacht ja nu is het misschien toch de moment... Nu heb ik officieel een beast pc met een gtx770 van 2014 erin. Absoluut geen bottleneck haha

Zou graag een 3080 erin steken om het plaatje compleet te maken maar aan de huidige prijzen zal men 770 erin blijven steken. Het doel is om tegen de release van battlefield 2042 te kunnen spelen op de pc. Nu probeer ik al wat te oefenen met muis en keyboard in bf4 xD
 
Build dat ik al meer dan een half jaar voor ogen heb, begint eindelijk (bijna) betaalbaar te worden. Hopelijk binnen een paar weken zijn de kaarten nog wat meer gezakt.
Al kriebelt het toch wel al om hem nu al te bestellen :)
 
Iemand die een reden kan zien waarom Megekko zo traag is om zijn prijzen aan te passen? Meestal zijn ze competitief geprijsd, maar nu vallen sites gelijk Alternate en azerty veel sneller in prijs.
was de laatste weken ook de prijzen wat in de gaten aan het houden op verschillende sites en toch vrij vaak gezien dat megekko goedkoper stond als azerty voor bepaalde kaarten etc het wisselt gewoon af welke eerst zakt in prijzen en de rest volgt meestal snel :p (was wel enkel naar de 3080's aan het zien)
 
Omdat er nog steeds mensen wegens FOMO nu toch nog eraan toegeven om meer te betalen.. Competitief moeten ze al helemaal niet zijn, ze zitten op een berg geld door al die lange wachtlijsten.. Het is vooral hopen dat binnenkort de prijzen rond normaal zitten :)
Mja, het wordt inderdaad aantrekkelijker met kaarten effectief in stock en iets minder absurde prijzen. Ik probeer me nog in te houden tot ik een effectief deftige deal voor een 3060(ti) of 3070 kan strikken. Moet mezelf steeds voorhouden "€500 voor een nieuwe 2060 en €250 voor een 1050ti is absurd Michiel"
was de laatste weken ook de prijzen wat in de gaten aan het houden op verschillende sites en toch vrij vaak gezien dat megekko goedkoper stond als azerty voor bepaalde kaarten etc het wisselt gewoon af welke eerst zakt in prijzen en de rest volgt meestal snel :p (was wel enkel naar de 3080's aan het zien)
Aaah juist. Ja ik kijk meer naar het low-end spectrum, kan zijn dat ze bij de 3080 sneller zakken. :D
 
Nog goe nieuws: China’s Crypto Crackdown Affects GPU Prices

(Nie letten op thumbnail tis maar een deeltje uit het newsreport dat van toepassing is op deze post)


Van mijn part mag het overal azo zijn.
 
Terug
Bovenaan