NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti - NVIDIA sur LDLC
Achat NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti (900-1G133-2518-000) sur LDLC, n°1 du high-tech. 12 Go GDDR6X - HDMI/Tri DisplayPort - PCI Express (NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is al lang weg![]()
NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti - NVIDIA sur LDLC
Achat NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti (900-1G133-2518-000) sur LDLC, n°1 du high-tech. 12 Go GDDR6X - HDMI/Tri DisplayPort - PCI Express (NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti).www.ldlc.com

Nu wel ja.is al lang weg![]()
Aan welke prijs was die 3080 ti FE? Aangezien ik geen tijd heb om drops in de gaten te houden.Nu wel ja.
Toen ik postte nog beschikbaar.
Kan ik daar iemand plezier mee doen? Dan koop ik volgende keer eentje.
1199.Aan welke prijs was die 3080 ti FE? Aangezien ik geen tijd heb om drops in de gaten te houden.
Kan ik daar iemand plezier mee doen? Dan koop ik volgende keer eentje.

Ik hou het in de gaten.Tot en met de 3080 FE ben ik zeker dat je altijd wel iemand er een plezier mee kan doen. Op de BG Discord zit er zeker volk die gaan springen daarvoor
3080 TI FE en 3090 FE kosten al relatief veel voor hun prestatieniveau tov de 3080, dus die zijn iets risicovoller.
Gekkenwerk. Kan lukken maar het is nogal een loterij. Er zit heel veel volk met bots op en caching is een lastig probleem (soms zie je niet eens de buy now knoppen en is alles al weg ondertussen).Iemand al eens die AMD drops geprobeerd? De gpu's die ze zelf verkopen aan de adviesprijzen? Ge moet er blijkbaar ook héél snel bij zijn.

Zal eens probren. Op tweakers had ik daar een script gevonden dat je blijkbaar helpt door te knoppen te tonen enz. Vorige week was het om 16u05 denk ik. Maar was pas beginnen lezen om 15u30 dus heb het wat gemist. Dacht dat het een dagelijkse drop wasGekkenwerk. Kan lukken maar het is nogal een loterij. Er zit heel veel volk met bots op en caching is een lastig probleem (soms zie je niet eens de buy now knoppen en is alles al weg ondertussen).
Maar als het lukt heb je wel wat natuurlijk. Mogelijk is het ondertussen al beter nu de scalpers minder actief zijn.
Wil je proberen, dan is elke donderdag rond 17u35 het ogenblik om op te letten![]()
.Zal eens probren. Op tweakers had ik daar een script gevonden dat je blijkbaar helpt door te knoppen te tonen enz. Vorige week was het om 16u05 denk ik. Maar was pas beginnen lezen om 15u30 dus heb het wat gemist. Dacht dat het een dagelijkse drop was.
Misschien donderdad eens pr oberen voor een 6800 ( XT), als je die aan adviesprijs kan kopen...

Hier ook.1e keer dat ik probeerde. Ben wel wat gezien omdat ik deze zakelijk wou aankopen: maar door dat script ( en paypal) kan je nergens je BTW nummer ingeven. Al gebeld met AMD maar ze kunnen niks doen.. Ahja..Gisteren vlot een 6800xt weten te kopen tijdens de drop. Gedaan met elke donderdagmiddag aan mijn pc te kamperen.![]()