Nvidia 30-series Launch

Nu wel ja.

Toen ik postte nog beschikbaar.

Kan ik daar iemand plezier mee doen? Dan koop ik volgende keer eentje.
Aan welke prijs was die 3080 ti FE? Aangezien ik geen tijd heb om drops in de gaten te houden.
 
Kan ik daar iemand plezier mee doen? Dan koop ik volgende keer eentje.

Tot en met de 3080 FE ben ik zeker dat je altijd wel iemand er een plezier mee kan doen. Op de BG Discord zit er zeker volk die gaan springen daarvoor :)
3080 TI FE en 3090 FE kosten al relatief veel voor hun prestatieniveau tov de 3080, dus die zijn iets risicovoller.
 
Tot en met de 3080 FE ben ik zeker dat je altijd wel iemand er een plezier mee kan doen. Op de BG Discord zit er zeker volk die gaan springen daarvoor :)
3080 TI FE en 3090 FE kosten al relatief veel voor hun prestatieniveau tov de 3080, dus die zijn iets risicovoller.
Ik hou het in de gaten.

Net zoals ik nog enkele ps5 moet vinden voor collega's.
 
coolblue in NL hun prijzen serieus laten zakken 3070 ROG strix bvvan 1449 naar 837. wel niet in stock :(
scalpers maken pak minder winst en bv voor PS5 worden er nu geregeld bundels aangeboden met games of camera die dan absoluut niet interessant zijn voor hen.
 
Iemand al eens die AMD drops geprobeerd? De gpu's die ze zelf verkopen aan de adviesprijzen? Ge moet er blijkbaar ook héél snel bij zijn.
 
Iemand al eens die AMD drops geprobeerd? De gpu's die ze zelf verkopen aan de adviesprijzen? Ge moet er blijkbaar ook héél snel bij zijn.
Gekkenwerk. Kan lukken maar het is nogal een loterij. Er zit heel veel volk met bots op en caching is een lastig probleem (soms zie je niet eens de buy now knoppen en is alles al weg ondertussen).

Maar als het lukt heb je wel wat natuurlijk. Mogelijk is het ondertussen al beter nu de scalpers minder actief zijn.

Wil je proberen, dan is elke donderdag rond 17u35 het ogenblik om op te letten 🙂
 
De donderdag om 17u35 was de laatste 2 weken niet meer het geval. Toen was het rond 16u.
Ik probeer quasi wekelijks maar zonder veel geluk.
AMD probeert wel om er iets aan te doen, maar tot nu toe hebben ze meer in hun eigen voet geschoten. De laatste 6 weken kon je zonder script (staat ergens op tweakers forum) inderdaad de knoppen niet zien om ze te kopen ook als ze in stock zijn.
Een 6800xt aan adviesprijs is wel zeker de moeite... maar team green zit er nog op veel plaatsen in gebakken.
 
Gekkenwerk. Kan lukken maar het is nogal een loterij. Er zit heel veel volk met bots op en caching is een lastig probleem (soms zie je niet eens de buy now knoppen en is alles al weg ondertussen).

Maar als het lukt heb je wel wat natuurlijk. Mogelijk is het ondertussen al beter nu de scalpers minder actief zijn.

Wil je proberen, dan is elke donderdag rond 17u35 het ogenblik om op te letten 🙂
Zal eens probren. Op tweakers had ik daar een script gevonden dat je blijkbaar helpt door te knoppen te tonen enz. Vorige week was het om 16u05 denk ik. Maar was pas beginnen lezen om 15u30 dus heb het wat gemist. Dacht dat het een dagelijkse drop was :p.
Misschien donderdad eens pr oberen voor een 6800 ( XT), als je die aan adviesprijs kan kopen...
 
Zal eens probren. Op tweakers had ik daar een script gevonden dat je blijkbaar helpt door te knoppen te tonen enz. Vorige week was het om 16u05 denk ik. Maar was pas beginnen lezen om 15u30 dus heb het wat gemist. Dacht dat het een dagelijkse drop was :p.
Misschien donderdad eens pr oberen voor een 6800 ( XT), als je die aan adviesprijs kan kopen...

Ja ik volg zelf al een tijdje niet meer, tot enkele weken geleden was het steevast 17u35 ongeveer, maar blijkbaar al anders tegenwoordig :)
Maar dan zit je beter ook op een discord waar je alerts krijgt hoor.
 
Gisteren vlot een 6800xt weten te kopen tijdens de drop. Gedaan met elke donderdagmiddag aan mijn pc te kamperen. 😬
 
Heb daar ook aan meegedaan, was een scriptje rond gegaan op discord waar je die 'koop nu' knop kon forceren om te tonen. Dan kon je eigenlijk al kopen vooraleer ze officieel te koop stonden, waardoor idd meestal alle kaarten al weg waren voor de verkoop eigenlijk mocht starten :D
 
Proficiat mannen.
Het helpt wel gigantisch dat de scalpers en miners ondertussen massaal gestopt zijn met kopen. Vooral gamers nu nog, en dat is alleen maar positief.
 
Blijft nog steeds een gigantische loterij natuurlijk. De vraag is nog steeds hoog en het aanbod (een paar 100 per drop) behoorlijk klein.
Op 2dehands en Tweakers V&A ook elke week een verse lading 'sealed' kaarten, dus volledig weg zijn de scalpers zeker nog niet.
Maar op zo'n 6900xt maak je amper nog winst, en voor de 6800xt kan je ook niet meer de hoofdprijs vragen.

Dus het lijkt wel de goede richting uit te gaan.
 
Gisteren vlot een 6800xt weten te kopen tijdens de drop. Gedaan met elke donderdagmiddag aan mijn pc te kamperen. 😬
Hier ook.1e keer dat ik probeerde. Ben wel wat gezien omdat ik deze zakelijk wou aankopen: maar door dat script ( en paypal) kan je nergens je BTW nummer ingeven. Al gebeld met AMD maar ze kunnen niks doen.. Ahja..
Ondetussen al shipping link gekregen trouwens :)

Van de 6800 XT MB waren er 400 denk ik, toen ik bestelde stond stock op 386
 
Terug
Bovenaan