Nvidia 30-series Launch

Om heel het GPU verhaal van het laatste half jaar nog wat zotter te maken: nVidia zou terug met de productie van de 2060 en 1050TI beginnen omdat er vrijwel geen moderne gpu verkrijgbaar is.
Je moet eens naar de 2060 super prijzen gaan zien, pure waanzin.

Blijkbaar zit bitcoin hier ook voor een groot deel tussen?
 
Kudos ook aan LDLC. Zeer snelle levering en een systeem dat ook echt garandeert dat de kaart voor jou is wanneer je betaling start.
Not true :D Laatste 3080 FE drop (2 weken terug) betaling gestart, betaling vervolledigd, bevestiging van KBC gekregen dat de betaling geslaagd was, redirect naar LDLC -> Niet meer leverbaar. Ook geen geld afgeschreven dus niets aan de hand, maar vrij hard balen, eerste keer datk uberhaupt de pagina tezien kreeg. Vorige drops kreeg ik gelijk een 'Pagina niet gevonden' op LDLC.

That being said.... met de drop van donderdag had ik wel prijs :D Hopelijk morgen of overmorgen in huis ^^
 
Ik heb een tijd in die stockchecker discord gezeten en heb er deze week een 3090 FE en een 3080 FE door kunnen bestellen.

3070s voor 1300 heb ik daar toch niet vaak zien passeren, maar ik verschiet nergens meer van :)

Maar je vraag was toch of je de 3060 die je ontvangen had beter zou terugsturen? Wat mij betreft, voor 650 euro zou ik die niet houden, zeker indien je eigenlijk de Ti besteld had.

Edit: die prijzen zijn echt van de pot gerukt he. 699 voor een gewone 3060? Voor 20 euro meer heb ik mijn 3080 FE gekocht. Zo'n 3060 is dat gewoon niet waard, dan zou ik echt wachten tot het weer wat normaliseert.
Heb geannuleerd hoor. Ben niet zot! Ook via discord een 3090FE gekocht voor 1550€
 
Not true :D Laatste 3080 FE drop (2 weken terug) betaling gestart, betaling vervolledigd, bevestiging van KBC gekregen dat de betaling geslaagd was, redirect naar LDLC -> Niet meer leverbaar. Ook geen geld afgeschreven dus niets aan de hand, maar vrij hard balen, eerste keer datk uberhaupt de pagina tezien kreeg. Vorige drops kreeg ik gelijk een 'Pagina niet gevonden' op LDLC.

Ah ok. Maar goed, dat is nog steeds beter dan wat ik bij veel andere shops gezien heb, daar gaat de betaling effectief door en heb je alsnog niets...

That being said.... met de drop van donderdag had ik wel prijs :D Hopelijk morgen of overmorgen in huis ^^

Same. Mijn 3090 is er al sinds vrijdag (ook drop van donderdag dus), de 3080 heb ik al tracking voor maar zou nog bij LDLC zitten. Voor deze laatste heb ik wel nog gebeld voor adres correctie want die had LDLC verkeerd doorgegeven aan leverancier en huisnummer was eraf gebakken. Dus misschien dat deze handeling het wat vertraagd heeft.
 
Ah ok. Maar goed, dat is nog steeds beter dan wat ik bij veel andere shops gezien heb, daar gaat de betaling effectief door en heb je alsnog niets...



Same. Mijn 3090 is er al sinds vrijdag (ook drop van donderdag dus), de 3080 heb ik al tracking voor maar zou nog bij LDLC zitten. Voor deze laatste heb ik wel nog gebeld voor adres correctie want die had LDLC verkeerd doorgegeven aan leverancier en huisnummer was eraf gebakken. Dus misschien dat deze handeling het wat vertraagd heeft.

Ye true, voelde allemaal een pak meer solid aan dan veel NL/BE webshops :)

Hier staat hij momenteel nog op 'Klaarmaken door afzender'. Track & Trace is vrijdagavond int laat binnengekomen.
 
Ye true, voelde allemaal een pak meer solid aan dan veel NL/BE webshops :)

Hier staat hij momenteel nog op 'Klaarmaken door afzender'. Track & Trace is vrijdagavond int laat binnengekomen.

Aha, zelfde status hier.
Ik moet wel zeggen, bij die 3090FE had ik per ongeluk (in al mijn haast gemixt met euforie) de Chronopost levering gekozen, die dubbel zo duur is. Die was dan ook effectief in minder dan 24u geleverd.

Moet mij al 3 dagen inhouden om die niet gewoon in mijn case te ploffen :D
 
€659 voor een 3060 non-ti o_O
Kan je beter op zoek gaan naar een even goed presterende 1080ti, 2070 of 5700xt voor de helft van de prijs.
 
€659 voor een 3060 non-ti o_O
Kan je beter op zoek gaan naar een even goed presterende 1080ti, 2070 of 5700xt voor de helft van de prijs.
Als je die op voorraad kan vinden zal het vrees ik niet aan de helft van de prijs zijn.

Ze vragen zelfs 599 voor een 2060.

 
Je gaat nu geen 2000 series kaart meer nieuw kopen, die koop je gewoon ergens 2dehands van iemand die geen ridicule prijs vraagt.
5700 is misschien geen optie meer aangezien die weer erg geliefd zijn om mee te minen.
 
Je gaat nu geen 2000 series kaart meer nieuw kopen, die koop je gewoon ergens 2dehands van iemand die geen ridicule prijs vraagt.
5700 is misschien geen optie meer aangezien die weer erg geliefd zijn om mee te minen.
Zelfs wanneer er geen prijs wordt gevraagd bieden potentiële kopers gemakkelijk €600-700 voor een tweedehands 2070 hoor.
Je mag het nu echt wel vergeten om eender wat voor schappelijke prijzen te kopen.

Tenzij nieuw verkochte FE's natuurlijk.
 
Verwar vraagprijs/biedingsprijs niet met de prijs die effectief gegeven wordt wanneer het er op aan komt.
Ik kan je garanderen dat ik met een beetje moeite doen om discord stockcheckers op te volgen binnen de week een 3060 ti (dus +- een 2080 super) vast heb voor €700 of minder. Zijn ze dat waard? Voor mij absoluut niet, maar alleszins toch nog een pak meer dan een 2de/3dehands 2070 van een jaar oud.
 
Verwar vraagprijs/biedingsprijs niet met de prijs die effectief gegeven wordt wanneer het er op aan komt.
Ik kan je garanderen dat ik met een beetje moeite doen om discord stockcheckers op te volgen binnen de week een 3060 ti (dus +- een 2080 super) vast heb voor €700 of minder. Zijn ze dat waard? Voor mij absoluut niet, maar alleszins toch nog een pak meer dan een 2de/3dehands 2070 van een jaar oud.
Ja, maar dan heb je het niet over massa he... Ik ben er nu ook wel in geslaagd door die Discord goed te volgen, maar dan spreken we over enkele kaarten per dag terwijl de vraag zo enorm veel groter is dan dat. Wat maakt dat je inderdaad op 2dehands en marktplaats en consoorten ook oudere tweedehands kaartjes gewoon voor dwaze prijzen ziet verhandeld worden.
 
Ik had allesinds beter eind vorig jaar een nieuwe pc gekocht met een 2070s en en een 3600 ipv te wachten tot nu waarbij je zogezegd meer bang for bucks ging hebben. Nu zit ik nog steeds zonder PC en kost alles tig keer duurder :mad:
 
Hier gisteren ook alles binnen.

huAVcHhdo1rgl52iB8mYgqJw.jpg


ytXZHlA6IvTA2hgas0yJ9J2b.jpg



p5ql1hjLAST37LmA8Dg7Nvxy.jpg


Kh9dKZB.jpg
 
Nice Nice :)
Ben al enige tijd Owner van de FE3090 (zoek nu alleen nog nen deftige 4/5 K monitor voor dit Monster)
Kweenie of jullie dit weten maar EVGA heeft een speciale kabel gemaakt voor de FE editions
EVGA - Products - EVGA PerFE 12 Cable, Individually Sleeved Cable, Built for NVIDIA GeForce RTX 30 Series Founders Edition, Included Cable Combs - 100-NK-3000-B9

EVGA PerFE 12 Cable, Individually Sleeved Cable, Built for NVIDIA GeForce RTX 30 Series Founders Edition, Included Cable Combs​


EVGA PerFE 12 Cable, Individually Sleeved Cable, Built for NVIDIA GeForce RTX 30 Series Founders Edition, Included Cable Combs
 
Dankjewel voor de link naar die kabel van EVGA... gebruik je die soms zelf ook? Ik had al zitten kijken op cablemod ook... best lange levertijden daar.

Iemand die eventueel nog dergelijke kabel zoekt om samen aankoop te doen, zo valt het iets goedkoper uit (zeker op cablemod)
 
Dankjewel voor de link naar die kabel van EVGA... gebruik je die soms zelf ook? Ik had al zitten kijken op cablemod ook... best lange levertijden daar.

Iemand die eventueel nog dergelijke kabel zoekt om samen aankoop te doen, zo valt het iets goedkoper uit (zeker op cablemod)
Nope,ik was gewoon op zoek naar iets deftigers^^En vond dit toevallig.Maar is niet in Belgie beschikbaar denk ik.
Ebay is ie beschikbaar,USA = douanekosten ...voor ne kabel ffs
 
Terug
Bovenaan