Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het heeft mij veel te lang geduurt om het te beseffen, maar da's om 11, 12 en 13 weer te geven.Wa wilt da klokske zeggen?
Ik denk gevonden na 10 pogingen of meer.Daily Octordle #73
octordle.com
Wa wilt da klokske zeggen?

SHOWN - SERIF

EVICT - VITAL

FERAL - KRILL

BRICK - VAUNT

FENCE - MELEE

RIGID - INFER

LEAST - BLEED

VIXEN - RINSE

Wordle picks a single secret word at the beginning of the game, and then you have to guess it. Absurdle gives the impression of picking a single secret word, but instead what it actually does is consider the entire list of all possible secret words which conform to your guesses so far. Each time you guess, Absurdle prunes its internal list as little as possible, attempting to intentionally prolong the game as much as possible.

Sedecordle is uiteindelijk na wat oefenen ook niet zo moeilijk. Ik denk dat ik 90% van de opdrachten succesvol afrond.Deze is best wel een stuk moeilijker dan de gewone wordle. Aan de sedecordle ga ik me toch niet wagen![]()

Sedecordle is uiteindelijk na wat oefenen ook niet zo moeilijk. Ik denk dat ik 90% van de opdrachten succesvol afrond.
Om het wat moeilijker te maken probeer ik de woorden nu ook in volgorde in te vullen in sedecordle (links boven starten). Dat lukt me 1 keer m de 10 beurten. Vandaag lukte het me weer.
Eerst vier woorden invullen, dan vanaf gok 5 een eerste woord en zonder fout door tot woord 16.
Daily #81
sedecordle.com
#sedecordle

Ik zie niet in wat er humble was in mijn statementIn mijnen tijd noemden ze dit een humblebrag![]()
Speciaal voor U vandaag nog eens overgedaan, deze was wel vrij moeilijk, heeft me 5 minuten gekost...In mijnen tijd noemden ze dit een humblebrag![]()

Ik zie niet in wat er humble was in mijn statement
Ik zeg gewoon dat mits wat oefening (en wat ik niet vertelde, de juiste starterswoorden) het niet zo heel moeilijk is om een sedecordle in te vullen.

GliftAh, touché.
Hebt gij goeie starterwoorden? Ik begin meestal met OCEAN en dan ga ik verder met de letters die zich onthullen.
Daily #82
sedecordle.com
#sedecordle
Niet geweldig![]()