Nog een stapje verder : quordle

Daily Quordle #19
8️⃣🟥
7️⃣5️⃣
quordle.com
🟨⬜⬜⬜🟩 ⬜🟨🟨⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟩⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟩🟨🟩🟩

🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛

amai, mezelf hier goed liggen gehad :ROFLMAO:

Bij "Fault" linksonder vul ik eerst om een of andere reden "Fauve" in, terwijl ik de "L" al had staan. Geen idee verder waarom ik eerder op Fauve kom dan op Fault, maar bon. En dan rechtsboven bij de allerlaatste gok vul ik om een of andere reden "Dirge" in ipv "Ridge"
 
Haha, amai, lastig! Serieus pech gehad met de tweede, waardoor ik voor de derde een complete gok moest doen ... was het nog juist ook :laugh:

Daily Quordle #20
3️⃣7️⃣
9️⃣8️⃣
quordle.com
⬜🟨⬜🟨⬜ ⬜🟨⬜🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩 🟨🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩

⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
 
Haha, amai, lastig! Serieus pech gehad met de tweede, waardoor ik voor de derde een complete gok moest doen ... was het nog juist ook :laugh:

Daily Quordle #20
3️⃣7️⃣
9️⃣8️⃣
quordle.com
⬜🟨⬜🟨⬜ ⬜🟨⬜🟨⬜
🟨🟩⬜🟩🟩 🟨🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟨⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩

⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
Jij probeert er eerst één volledig op te lossen?
Mijn strategie is 4 woorden met in totaal 20 verschillende letters in te zetten.
En dan eerst het woord met het meeste gekende letters op te lossen (meestal in één of twee gokken mogelijk)
 
Was de eerste keer ik deze speelde, en ik had meteen twee letters die voorkwamen in drie van de woorden, dus daarmee voortgewerkt, en dan wist ik meteen het eerste woord.
 
Daily Quordle #21
8️⃣9️⃣
6️⃣7️⃣
quordle.com
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩

⬜⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜🟩
🟩⬜⬜⬜⬜ 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜🟨🟨🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩🟩⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩

Ne hele nipte vandaag. Die eerste raden in de voorlaatste zet was al niet simpel, al had ik daar al wel wat informatie. Bij die 2e wist ik maar 2 letters, waarvan niet eens de plaats, en gelukkig had ik nog maar een letter of 5 over om uit te kiezen.
 
Terug
Bovenaan