NFL Fantasy Football

De foute QB opstellen kan gebeuren, maar -4 punten scoren is toch wel heel zielig 😅 Wel heel jammer eigenlijk, want anders zat de finale er zeker in, met een spannende CMC-match vannacht.

Josh Jacobs had ik er in principe nog willen uithalen, maar dan had ik Monty erop gezet en die scoorde nog een punt minder, dus dat zou in ieder geval weinig verschil gemaakt hebben.
Ja kheb veel geluk gehad dit weekend met Dart en Jacobs. Cmc heeft zn best nog gedaan om het spannend te maken 😅
Ik wil ook een kleine heads up naar Brasschaat Ragdolls sturen want met zo'n ploeg (voor mij top 3) zo laag eindigen is me echt een raadsel, die heeft rare, frustrefende weken gekend denk ik 😬 over een raar jaar gesproken: de 2 teams met de meeste punten TEGEN spelen de Super Bowl. Dat zie je ook niet vaak volgens mij 😅
Succes @Loser , laten we er een spannende wedstrijd van maken. 💪🏻

Ja kheb veel geluk gehad dit weekend met Dart en Jacobs. Cmc heeft zn best nog gedaan om het spannend te maken 😅
Ik wil ook een kleine heads up naar Brasschaat Ragdolls sturen want met zo'n ploeg (voor mij top 3) zo laag eindigen is me echt een raadsel, die heeft rare, frustrefende weken gekend denk ik 😬 over een raar jaar gesproken: de 2 teams met de meeste punten TEGEN spelen de Super Bowl. Dat zie je ook niet vaak volgens mij 😅
Succes @Loser , laten we er een spannende wedstrijd van maken 💪🏻
Merci voor de shoutout! Inderdaad alweer een frustrerend seizoen. Paar keer verloren met 2de en 3de beste score. Enkel Andrews heeft me echt teleurgesteld.

Wel 2 keer gewonnen trgen de SB champ van de voorbije jaren (@Booka ) en 3 van de 4 keer tegen de huidige SB finalisten (jij en @Loser ). Dus dat zegt inderdaad wel wat over de sterkte van het team.

Succes @Loser , laten we er een spannende wedstrijd van maken. 💪🏻
Merci! Jij ook proficiat en ook veel succes!
Baaldag voor Westmalle vast wel, want die negatieve punten zijn wel heel zuur… maar was een heel fijn seizoen om te volgen bij iedereen!

Ik ga weer veel te nerveus zijn voor een virtueel spelletje, hè :D maar zo hoort het, zeker? Ben nu al aan het tobben 🙈

Merci voor de shoutout! Inderdaad alweer een frustrerend seizoen. Paar keer verloren met 2de en 3de beste score. Enkel Andrews heeft me echt teleurgesteld.

Wel 2 keer gewonnen trgen de SB champ van de voorbije jaren (@Booka ) en 3 van de 4 keer tegen de huidige SB finalisten (jij en @Loser ). Dus dat zegt inderdaad wel wat over de sterkte van het team.
Ja kvind uw team echt goed. Allemaal top 10 spelers op 2 na (waaronder Andrews idd). Zeer straf da gij 13 of 14de kunt eindigen dit seizoen ..

Merci! Jij ook proficiat en ook veel succes!
Baaldag voor Westmalle vast wel, want die negatieve punten zijn wel heel zuur… maar was een heel fijn seizoen om te volgen bij iedereen!

Ik ga weer veel te nerveus zijn voor een virtueel spelletje, hè :D maar zo hoort het, zeker? Ben nu al aan het tobben 🙈
Absoluut haha, voor mij ist de eerste keer strijden voor de oppergaai! Elk jaar playoffs gehaald (exc. vorig jaar) maar op de meeste onmogelijke manieren uitgeschakeld in halve finales, lees: in 2022 de hartaanval van Hamlin en in 2023 de ravens D die in de laatste minuut van de wedstrijd nog een sack, interception en 40 return yards noteren waardoor ik met 0.5 punten verlies. De wonden zijn nog diep hahaha, hopelijk kan ik er deze zondag eindelijk een pleister op kleven 🤣 ik ben benieuwd!

Ai, ik zie het hier al zwart in! De Defense van de Vikings had ik echt wel niet zo verwacht. En de kicker doet er een dodelijk schepje bovenop 🙈

Ik zit nu met de keuze tussen Watson en Washington... Die eerste kan hoog scoren àls hij speelt (maar ja, met QB3?), die tweede gaat me altijd wel iets geven, maar twee weken op rij wat hij vorige week haalde, zal ook wel niet. Maar ik blijf erin geloven! Evans, Bijan... let's go!

Ai, ik zie het hier al zwart in! De Defense van de Vikings had ik echt wel niet zo verwacht. En de kicker doet er een dodelijk schepje bovenop 🙈

Ik zit nu met de keuze tussen Watson en Washington... Die eerste kan hoog scoren àls hij speelt (maar ja, met QB3?), die tweede gaat me altijd wel iets geven, maar twee weken op rij wat hij vorige week haalde, zal ook wel niet. Maar ik blijf erin geloven! Evans, Bijan... let's go!
De kleur is niet verbeterd na zondag! Goeie keuze gemaakt zaterdagavond door nog snel te wisselen naar Watson, en het enige wat ik beter had kunnen doen, was niet afgaan op de websites die allemaal de Bucs hoger zetten, terwijl ikzelf de Giants had zien blinken voor de laatste twee speeldagen. Maar bon, dat is achteraf makkelijk gezegd, Ewers tegen de Bucs leek juicy.

Ik kon amper een beter team hebben opgesteld, en ben al veel hoger gekomen dan ik na week 4 dacht, dus alles wat erbij komt, is tof. En Bijan en Stafford kunnen nog eens uitpakken, dat zou niet de eerste keer zijn dit seizoen, dus ik blijf erin geloven!

Lamar Jackson heeft mij dit jaar zwaar genekt in Fantasy. Ik heb hem bijna gratis weggegeven.
2x negatieve punten
IR's, Outs, questionables, ...

Jahmyr Gibbs 6 keer minder dan 10p gepakt.
2 van mijn hoogste scorers op IR heel seizoen.

40.32 punten in de Toilet Bowl :help:

Van 3-0 naar 5-9. Ik ben de Colts van deze League.

De kleur is niet verbeterd na zondag! Goeie keuze gemaakt zaterdagavond door nog snel te wisselen naar Watson, en het enige wat ik beter had kunnen doen, was niet afgaan op de websites die allemaal de Bucs hoger zetten, terwijl ikzelf de Giants had zien blinken voor de laatste twee speeldagen. Maar bon, dat is achteraf makkelijk gezegd, Ewers tegen de Bucs leek juicy.

Ik kon amper een beter team hebben opgesteld, en ben al veel hoger gekomen dan ik na week 4 dacht, dus alles wat erbij komt, is tof. En Bijan en Stafford kunnen nog eens uitpakken, dat zou niet de eerste keer zijn dit seizoen, dus ik blijf erin geloven!

Bijan heeft nog flink z'n best gedaan 😅 kheb live gezien tot de rust omdat ik van een feestje kwam en dus me flink wa stress gaan slapen na die 93y TD run .. gelukkig is er na rust niks gek meer gebeurd.

Ja Giants D opstellen en ge loopt ermee weg. Voor mij klopt de uitspraak "offense wins games, defense wins championships", zeker na dat mn 3 WRs ocharme 13pt tesamen opt bord zetten.

Vreemd jaar wel weer. 6-1 starten, 2-5 eindigen om dan, mits geluk in de halve finale, een mooie playoff run te maken.
Ups and downs gekend maar eigenlijk vrij constant gepresteerd. 9x 100+ gescoord en maar 1x onder de 89. Consistency is key!
De wonden van de afgelopen jaren zijn eindelijk genezen 😂

Tot volgend jaar om mn titel te verdedigen! 🏆👑

Bijan heeft nog flink z'n best gedaan 😅 kheb live gezien tot de rust omdat ik van een feestje kwam en dus me flink wa stress gaan slapen na die 93y TD run .. gelukkig is er na rust niks gek meer gebeurd.

Ja Giants D opstellen en ge loopt ermee weg. Voor mij klopt de uitspraak "offense wins games, defense wins championships", zeker na dat mn 3 WRs ocharme 13pt tesamen opt bord zetten.

Vreemd jaar wel weer. 6-1 starten, 2-5 eindigen om dan, mits geluk in de halve finale, een mooie playoff run te maken.
Ups and downs gekend maar eigenlijk vrij constant gepresteerd. 9x 100+ gescoord en maar 1x onder de 89. Consistency is key!

Proficiat!!!

Ja, verdikke... Proficiat! Geniet ervan! (grrrrrrr)

Giants Defense en het was gelukt, maar goed, dat is hindsight. De Bucs tegen Ewers was statistisch altijd de veiligere keuze. Je had vanaf het begin het sterkere team in de SB, dus meer dan terecht gewonnen. Ik baal, maar week 5 stond ik nog 1-4 en op de 16de plaats. Daarna 7-2 en een streak van 5 wins om uiteindelijk 2de te worden. Niet verkeerd dus en blij met mijn keuzes onderweg. Maar niet met het resultaat :D

Ultieme knalprestatie nog van mijn ploeg. En die bronzen medaille maar vieren in de kleedkamers. Ik heb ze een goeie bolwassing gegeven en herinnerd aan hoe diep ze de fans en monniken van de abdij teleurgesteld hebben vorige week.

Goed seizoen gedraaid, volledig gedragen door CMC en Jacobs, waarvan die laatste door z'n halve blessure de belangrijke finaleweken niet meer echt presteerde. Montgomery viel dik tegen dit seizoen, maar die moest ik eigenlijk amper opstellen. Qua WRs is het een ware rotatie geworden toen Tyreek vroeg uitviel, maar uiteindelijk waren twee verrassingen Alec Pierce en Michael Wilson toch zeer degelijk. Deebo ben ik blijven opstellen maar bracht net te weinig, misschien had die het beter gedaan met een gezonde J Daniels. Op TE viel Ferguson na een straf seizoenbegin volledig stil. QB was een zoektocht, maar Dart was eigenlijk zeer sterk, op die ongelooflijke halve finale wanprestatie na, en Caleb was een heel degelijke vervanger.

Felicitaties aan Ossendrecht! Sterke finale en een mooie titel.

(Ik ben te lui om eens te rekenen hoe onze teams de laatste 3/4 weken hadden gepresteerd met die mogelijke Swift + Maye vs CMC-trade, maar wel benieuwd.)

Ja het draait echt om details altijd. Heb zelf heel de week getwijfeld of ik wel de Vikings D ging zetten tegen de Lions. Maar die hebben mij heel het jaar zoveel punten opgeleverd dat ik er nu ook op moest vertrouwen en dat is dan wel de juiste keuze gebleken. Voort zelfde geld verander ik toch en zit ik een heel jaar te balen 😅

Amai ja ik was die trade al vergeten 😅 welke week had ik die voorgesteld? Had wel een verschil kunnen maken

ZIjn er hier gasten die interesse hebben om mijne fantasy dynasty te joinen? Kheb ne league met 8 man die ik graag naar minstens 10 wil uitbreiden, allemaal actieve spelers waarvan een paar die hier ook in mee doen dus gegarandeerd een leuke league!

Ok boys, hoe zit het voor volgend seizoen?
Er was sprake van eventueel over te stappen naar de sleeper app…
Ik vond het hier vrij stil het voorbije seizoen, zowel in deze thread net als in de general thread van seizoen 2025-26. Hierin kan sleeper ook wel helpen met de geïntegreerde chat enzo.

Zijn er al mensen die denken aan stoppen? Laat zo snel mogelijk weten zodat we niet last minute nog volk moeten bijzoeken 😉

Ok boys, hoe zit het voor volgend seizoen?
Er was sprake van eventueel over te stappen naar de sleeper app…
Ik vond het hier vrij stil het voorbije seizoen, zowel in deze thread net als in de general thread van seizoen 2025-26. Hierin kan sleeper ook wel helpen met de geïntegreerde chat enzo.

Zijn er al mensen die denken aan stoppen? Laat zo snel mogelijk weten zodat we niet last minute nog volk moeten bijzoeken 😉
Ik ben voorstandander van sleeper! Daarmee krijg je veel meer interactie imo. Ik krijg ook amper meldingen van dit forum dus dat gaat via daar ook beter zijn denk ik. Ik doe iig al zeker mee en wil gerust helpen als co-commish om alles naar sleeper over te zetten moest het nodig zijn 💪🏻

Ook geen tegenstander van een andere app. Van Sleeper lijkt iedereen wel content. Ik ben niet malcontent van NFL ook niet. Ik ga mee iig, doe nog wel mee.

Maar het forum bestaat natuurlijk ook alleen door interactie op het forum. Ben geen directe fan om de activiteit van hier naar daar te verhuizen, om begrijpelijke redenen :D

Ook geen tegenstander van een andere app. Van Sleeper lijkt iedereen wel content. Ik ben niet malcontent van NFL ook niet. Ik ga mee iig, doe nog wel mee.

Maar het forum bestaat natuurlijk ook alleen door interactie op het forum. Ben geen directe fan om de activiteit van hier naar daar te verhuizen, om begrijpelijke redenen :D
Ik snap u loser, gij hebt natuurlijk een stake in dit forum. Maar ge kunt niet ontkennen dat, en vooral vorig seizoen, er elk jaar minder en linder gepost wordt. Via de app is het directer en vooral sneller als ge over trades wilt discussieren.
Voor de algemene banter over het seizoen blijven we natuurlijk hier posten.

Terug
Bovenaan