NFL Fantasy Football

Ook de Westmalle Monks melden zich present voor de playoffs. De combinatie van CMC en Jacobs is al dodelijk geweest voor menig van mijn tegenstanders, halfweg het seizoen dan nog eens aangevuld met Jaxon "Concussion Protocol" Dart. WRs waren dit seizoen eerder wat moeizamer. Het uitvallen van Tyreek heeft daar wat mee te maken gehad, maar sowieso ga je in een 16-team league altijd wel een zwakke plek hebben. Deebo moet er nog maar eens een paar TDs in lopen.

Proficiat!

Ik ben er tegen verwachting ook nog rap binnengesukkeld :D Ik stond uiteindelijk op W5 denk ik? Of misschien 4. De laatste heb ik uiteindelijk niet meer gewonnen, maar het was toch voldoende om er nog bij te zijn. Mijn start was bijzonder slecht, ondertussen valt het wel weer mee. Maar ik heb nu wel schrik dat ik iets te vroeg gepiekt heb... Goed, we zullen zien!

Ja, mijn 70 punten geef ik niet meer af, hoor!

Ik dacht gisteren wel nog dat ik tegen @Remi moest, maar achteraf bekeken zou dat sowieso raar geweest zijn. NFC tegen SFC. Maar ik dénk dat de Quarters eerst binnen divisie zijn. Dus hoogste tegen laagste play-offteam binnen SFCWest bijvoorbeeld.

Ja, ik heb gisterenavond de play-offs goed gezet. Nu speelt NFC de hele weg tot aan de finale tegen NFC, an SFC tegen SFC.

Na Josh Jacobs is ook mijn tweede terminator CMC plots questionable. Benieuwd met wat voor ploeg ik ga moeten aantreden morgen op het hoogste toneel van het fantasy footballgebeuren. Moeten Michael Wilson, Devin Neal, Brian Robinson mijn redders in nood worden?

Beveren Beavers heeft 33 punten nodig van de Dolphins om mijn Monks te verslaan. Benieuwd of ze - naar inspiratie van een eerdere post van mij - een "Jetske" gaan doen en er in extremis toch nog vlot gaan over wippen. Niet volledig onmogelijk met die DST puntentelling. Ik heb mijn mannen in ieder geval nog geen coupon voor hun gratis hotdog gegeven.

Beveren Beavers heeft 33 punten nodig van de Dolphins om mijn Monks te verslaan. Benieuwd of ze - naar inspiratie van een eerdere post van mij - een "Jetske" gaan doen en er in extremis toch nog vlot gaan over wippen. Niet volledig onmogelijk met die DST puntentelling. Ik heb mijn mannen in ieder geval nog geen coupon voor hun gratis hotdog gegeven.
Het is inderdaad nog binnen de grenzen van het mogelijke, maar ik zie het niet gebeuren. Ergens had ik het ook wel verwacht, ik begrijp nog altijd niet hoe ik de regular season heb gewonnen met deze ploeg. Puur geluk gehad met tegenstanders want in de breakdown sta ik ook maar 8ste.

Pfoe, zonder mijn achterlijke week van Pitts zou ik het nog niet gehaald hebben! Maar ben blij dat ik eens niet in de eerste week gewipt wordt :D klaar om zelf het wipwerk te doen!

Whoei, nog even getwijfeld om Minshew op te pikken ipv Stafford voor deze wedstrijd tegen de Seahawks... hij moet het gevoeld hebben!

De foute QB opstellen kan gebeuren, maar -4 punten scoren is toch wel heel zielig 😅 Wel heel jammer eigenlijk, want anders zat de finale er zeker in, met een spannende CMC-match vannacht.

Josh Jacobs had ik er in principe nog willen uithalen, maar dan had ik Monty erop gezet en die scoorde nog een punt minder, dus dat zou in ieder geval weinig verschil gemaakt hebben.

Terug
Bovenaan