NFL Fantasy Football

Proficiat allebei! Zijn wel de sterkste ploegen van het seizoen. Ik ben helemaal ingestort in de laatste 2 à 3 weken... Deebo heeft me genekt! Anders had ik wel een mooi team. Maar te vroeg gepiekt. En sowieso was onze divisiewinnaar verdiend!

(En "lijkt", ha. Mooie poging.)

Proficiat allebei! Zijn wel de sterkste ploegen van het seizoen. Ik ben helemaal ingestort in de laatste 2 à 3 weken... Deebo heeft me genekt! Anders had ik wel een mooi team. Maar te vroeg gepiekt. En sowieso was onze divisiewinnaar verdiend!

(En "lijkt", ha. Mooie poging.)
Same here! Sterk begonnen aan het seizoen en dan ingezakt. Verkeerde volgorde.

Succes aan @Booka en in mindere mate aan @Remi . Hopelijk een spannende finale!

Ik ben op de juiste moment beginnen te pieken. Ondertussen W10 streak, denk ik.
Alleen nu wel zonde van Hurts, benieuwd hoe dat zich gaat ontvouwen, maar vrees ervoor.

Zal sowieso een hele spannende finale zijn. Veel succes @Remi :bow:

Allez, proficiat aan Salt met hun 3de overwinning op rij
Rats vergeten dat die pummels al vanaf kerstdag aan't spelen zijn.. zodoende ni gezien dat mijn speler op IR staat en al "gespeeld" heeft.
0 puntjes voor de gratuit 😩

Rats vergeten dat die pummels al vanaf kerstdag aan't spelen zijn.. zodoende ni gezien dat mijn speler op IR staat en al "gespeeld" heeft.
O, nee! En ik dacht dat je het gezien had en nog snel ging wisselen, omdat je alternatief toen al gespeeld had!

Zo definitief is het misschien allemaal nog niet..
Ik zit ook met een blessuregolf, wel gelukkig op tijd vervangen.

Maar mijn ploeg is allesbehalve optimaal. De projected points bewijzen het :/

O, nee! En ik dacht dat je het gezien had en nog snel ging wisselen, omdat je alternatief toen al gespeeld had!
ik wou daarnet mijn Bills speler zetten, omdat die zondag pas speelt. maar helaas, wisselen kon dus niet meer.

nuja, volgens de voorspellingen blijft het een close game. Dus 't is mss nog niet helemaal verloren.
Hoewel het ne zure gaat zijn als ik daardoor verlies.

Allee, kom, dutskes. Geef de titel maar gewoon aan nonkel Loser en we spreken er niet meer over! Hebben jullie er geen last meer van!

Inderdaad 🙈Ik ga een historisch lage score halen. Door de competitie geraast (of toch de laatste 10 wedstrijden) om het dan zo af te sluiten.

Niet te geloven 😅

Congrats, Booka! Verdiende winst! Wat een brokkenfinale :D Maar niet door gesukkel of heel slechte scores van toppers, dat is altijd onnozel. Dit was gewoon door veel uitvallers, aan allebei de kanten, en dan is het behelpen… ik vond het zelfs plezant om te volgen, zo nipt!

Ik zoals altijd 2 slechte weken, recht in mijn playoffs. De laatste weer uitgehaald, maar daar ben je niks mee :D

Laatst bewerkt:
Proficiat @Booka met de 3de titel op rij. 't Was al bij al nog spannend (ondanks de lage scores)
Ik troost me met het feit dat ik sowieso niet had gewonnen als ik een andere RB had opgesteld.

Dank u wel allemaal.
Nooit gedacht dat het mogelijk was om 3x op rij de SB te winnen.

De SB ooit eens winnen zou al mooi zijn geweest, maar dit overtreft alles 😍

Het was zeker geen mooie finale met alle gekwetsten, maar het was wel spannend! Bedankt hiervoor Remi 😄

Op naar nr. 4!

Dank u wel allemaal.
Nooit gedacht dat het mogelijk was om 3x op rij de SB te winnen.

De SB ooit eens winnen zou al mooi zijn geweest, maar dit overtreft alles 😍

Het was zeker geen mooie finale met alle gekwetsten, maar het was wel spannend! Bedankt hiervoor Remi 😄

Op naar nr. 4!

Bij 4 is het boeken toe. Dan stoppen we met de league en gooi ik de app eraf!

Terug
Bovenaan