NFL Fantasy Football

Om 21u zondag hadden we nog exact evenveel punten...
1695111803846.png


Jammer dat iedereen tegelijk zijn topdag heeft, ik had het liever iets meer gespreid gezien :D Maar toch tevreden van mijn team!
Ik moet zeggen dat ik op het einde van de zondag niet meer zo overtuigd was van mijn trade voor Stafford, maar goed. Ik denk toch nog altijd dat het een goeie is :)

Edit: volgens mij nog nooit zo veel gehaald ook... 30 punten van mijn DEF en 20 van mijn LB.
 
Laatst bewerkt:
@ogres
Ik ga zeker niet josh jacobs weg doen voor khalil herbert (ook al is jacobs zijn production shitty opt moment). Maar jacobs is de main focus voor uw trade request neem ik aan.
Ben wel eventueel geïnteresseerd in gabe davis, maar mijn 2 rb’s zijn niet te traden :p
 
Howla. Ben wel gaan lopen met Roschon Johnson én Matt Breita. Dat had ik niet gedacht.
Wie zin heeft in een Darren Waller of La Porta als TE (mits gepaste prijs), of nood heeft aan een backup RB, je weet me te vinden :p
 
@ogres
Ik ga zeker niet josh jacobs weg doen voor khalil herbert (ook al is jacobs zijn production shitty opt moment). Maar jacobs is de main focus voor uw trade request neem ik aan.
Ben wel eventueel geïnteresseerd in gabe davis, maar mijn 2 rb’s zijn niet te traden :p
Gho ja heb idd enkel interesse in jacobs, is er niets dat we kunnen uitwerken? 😁
 
Amai, op deze win had ik niet meer geteld. Eagles en McPherson die even 50 punten binnenhalen 😱
En als enige op 3-0. Hier hetzelfde, maar dan omgekeerde van u. Brecht had nog Higgins en Bucs K en had maar 8 punten nodig voor een W. Maar ze haalde er maar 6 dus ook onverwachte win hier. Had het niet verwacht aangezien Brecht Mostert in de ploeg heeft (38.20 ptn).

De standings in de NFC zijn wel cool. Oost iedereen op 2-1, West iedereen 1-2.
 
En als enige op 3-0. Hier hetzelfde, maar dan omgekeerde van u. Brecht had nog Higgins en Bucs K en had maar 8 punten nodig voor een W. Maar ze haalde er maar 6 dus ook onverwachte win hier. Had het niet verwacht aangezien Brecht Mostert in de ploeg heeft (38.20 ptn).

De standings in de NFC zijn wel cool. Oost iedereen op 2-1, West iedereen 1-2.
Ik voelde de bui al hangen..
 
Manneke… Montgomery op mijn bank. 33 punten. Iemand die een goeie QB heeft en een goeie RB wil? :D
 
Terug
Bovenaan