NFL Fantasy Football

Hoe gedetailleerd kun j e die autodraft eigenlijk doen, kan je dat rekening laten houden met posities die je al gedraft hebt? Stel bvb dat je QB2 in je rankings algemeen hoger staat dan je TE2, maar je hebt je eerste keuze QB gekregen via de draft, kan je ergens instellen dat ie op dat moment prio geeft aan die TE2 boven je QB2?
 
Hoe gedetailleerd kun j e die autodraft eigenlijk doen, kan je dat rekening laten houden met posities die je al gedraft hebt? Stel bvb dat je QB2 in je rankings algemeen hoger staat dan je TE2, maar je hebt je eerste keuze QB gekregen via de draft, kan je ergens instellen dat ie op dat moment prio geeft aan die TE2 boven je QB2?
Als ge naar “edit pre-draft rankings” gaat daar kunde uwe lijst editen (rechts op het scherm) MAAR links staat er in kleine blauwe letters “edit preferred positions” daar kunde aanduiden welke position(s) ge wilt draften in welke ronde.
Als ge meerdere posities aanduid houd hij rekening met de hoogst gerankte in uwe lijst. Indien uw lijst leeg in neemt hij de hoogst gerankte in de overal list.

Ik heb zo vorig jaar ne random league gedraft en dat was beter dan de 9fl league 😂 was wel ook maar met 10, dat scheelt ook wel
 
Allez, succes iedereen ;)

Had me hier niet meer opgegeven als reserve omdat ik dit jaar reeds in drie leagues zit, en dat is tegenwoordig toch de max. Eén ervan is een guillotine league. Daar ben ik weleens benieuwd naar. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik moet bieden na de eerste week op de toppers die beschikbaar komen op de waiver. Misschien is het beter om een beetje af te wachten en te hopen dat ik de eerste weken overleef, om dan later toe te slaan. Anderzijds zullen er in elke week wel teams met nog budget zijn die ergens een smak FAAB tegenaan gooien.
 
Als ge naar “edit pre-draft rankings” gaat daar kunde uwe lijst editen (rechts op het scherm) MAAR links staat er in kleine blauwe letters “edit preferred positions” daar kunde aanduiden welke position(s) ge wilt draften in welke ronde.
Als ge meerdere posities aanduid houd hij rekening met de hoogst gerankte in uwe lijst. Indien uw lijst leeg in neemt hij de hoogst gerankte in de overal list.

Ik heb zo vorig jaar ne random league gedraft en dat was beter dan de 9fl league 😂 was wel ook maar met 10, dat scheelt ook wel
Ah preferred positions moet ik nog doen!
Heb morgen een draft maar ik zit op Crammerock en hoewel ik het met de gsm zou kunnen is de kans dat ik het uur uit het oog verlies heel groot.
 
IMG_1656.jpeg

Haha, B- levert dus 1-14 op… denk toch dat ik beter doe dan dat :D
 

WITH A STACKED BATTERY OF BALL CARRIERS, SCHOTEN SQUIRRELS SHOULD BATTLE FOR THE TOP SPOT​

  • Draft GradeA+
  • Proj Record14-1
  • Proj Finish2

DRAFT SUMMARY​

Schoten Squirrels should officially be on the NineFL radar after taking the eighth overall draft slot and building a team that is capable of reaching the postseason. They ended up with one of the highest-scoring foursomes of running backs in the league.
  • According to ADP, it was a bit of a reach selecting Chris Godwin in the 3rd round (40th overall pick versus an ADP of 89.7 across all NFL.com leagues).
  • Schoten Squirrels got off to a sizzling start, amassing the most projected points in the league during the first half of the draft.
  • At three different roster slots, Schoten Squirrels picked up projected top-3 players (Josh Allen, Alex Singleton, and Riley Patterson).

KEEPER VALUE​

Schoten Squirrels took advantage of their only keeper position to hold on to Josh Allen (21.0 ADP). From an ADP perspective, he is less valuable than a first-round draft pick.

Ik ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan