NFL 2026-2027

Mooie trade voor beide teams! Misschien (?) wel de beste speler in de NFL naar een Superbowl contender zien gaan is altijd aangenamer dan dat die op zo'n shit team zijn tijd zit te verspillen (weet ik alles van als een Watt/Texans fan). Verder zou het mij niet verbazen mocht Hutchinson, Verse & Anderson de drie beste Edges zijn binnen een paar jaar als Garrett wat last begint te krijgen van de ouderdom, hopelijk voor de Browns zijn ze tegen dan verlost van Watson zijn contract en hebben ze een deftige QB gevonden om eindelijk nog eens mee te doen voor de knikkers. Voor de Rams zijn de komende 2 jaren wel echt all in. Zijn voor mij toch nu al de SB favoriet voor het komende seizoen.

Heb trouwens gezien dat Aaron Donald ook nog messcherp staat en die poste gisteren op Twitter iets met #ready en #notdone dus euh... Garrett & Donald, beide first round hall of famers op 1 lijn. Dat wil ik echt wel eens zien. Alsof je Ronaldo en Messi in 1 team hebt.

Heb trouwens gezien dat Aaron Donald ook nog messcherp staat en die poste gisteren op Twitter iets met #ready en #notdone dus euh... Garrett & Donald, beide first round hall of famers op 1 lijn. Dat wil ik echt wel eens zien. Alsof je Ronaldo en Messi in 1 team hebt.
stop_penis_erect_archer.gif

De Rams tonen nu al een tijdje dat je met first rounders meer kan doen dan gewoon een nieuwe speler te draften. En dat je dat ook lang kan volhouden (het "selling their future" idee is door hen intussen toch wel echt onderuit gehaald). Als ik naar de Giants kijk kan ik het ook begrijpen. Als de draftee al goed is, krijgt hij daarom nog niet altijd een tweede contract. Dus of je nu twee/drie jaar Garrett je tegenstanders O-line compleet ziet vernietigen of vier/vijf jaar een speler die talent heeft maar minder goed is dan Garrett en dan als free agent vertrekt, tja, dan beter het eerste.

Ik hoop ergens dat de Jags nog een DE nodig hebben en dat de Giants via een trade BTJ binnen halen. De weelde op passrush is goed, maar een deftige WR is zeer nodig om Dart te helpen. Nabers zou weleens heel traag aan dit seizoen kunnen beginnen en na het vertrek van Wandale Robinson is het qua WRs wel echt héél mager geworden. Contractverlenging Slayton was ook niet ideaal imo. Ben nog niet 100% overtuigd van BTJ, maar denk dat hij vorig jaar echt wel zwaar pech had met blessures (en dan dat verhaal van zijn goeie maat die uit het leven is gestapt).

De Rams tonen nu al een tijdje dat je met first rounders meer kan doen dan gewoon een nieuwe speler te draften. En dat je dat ook lang kan volhouden (het "selling their future" idee is door hen intussen toch wel echt onderuit gehaald). Als ik naar de Giants kijk kan ik het ook begrijpen. Als de draftee al goed is, krijgt hij daarom nog niet altijd een tweede contract. Dus of je nu twee/drie jaar Garrett je tegenstanders O-line compleet ziet vernietigen of vier/vijf jaar een speler die talent heeft maar minder goed is dan Garrett en dan als free agent vertrekt, tja, dan beter het eerste.
Die logica werkt natuurlijk alleen als je in de latere rondes vaak goed draft. Die gasten kosten een pak minder in hun rookie contract waardoor je ook capspace overhoudt om die vedetten die je trade met je 1st rounder te betalen.
En dat doet Snead als geen ander... Volgend seizoen spreken we over een starter of 8-9 die allemaal nog op hun rookie deal zitten en in de latere rondes zijn gedraft.

Terug
Bovenaan