Thomas96
Member
Mooie trade voor beide teams! Misschien (?) wel de beste speler in de NFL naar een Superbowl contender zien gaan is altijd aangenamer dan dat die op zo'n shit team zijn tijd zit te verspillen (weet ik alles van als een Watt/Texans fan). Verder zou het mij niet verbazen mocht Hutchinson, Verse & Anderson de drie beste Edges zijn binnen een paar jaar als Garrett wat last begint te krijgen van de ouderdom, hopelijk voor de Browns zijn ze tegen dan verlost van Watson zijn contract en hebben ze een deftige QB gevonden om eindelijk nog eens mee te doen voor de knikkers. Voor de Rams zijn de komende 2 jaren wel echt all in. Zijn voor mij toch nu al de SB favoriet voor het komende seizoen.
Heb trouwens gezien dat Aaron Donald ook nog messcherp staat en die poste gisteren op Twitter iets met #ready en #notdone dus euh... Garrett & Donald, beide first round hall of famers op 1 lijn. Dat wil ik echt wel eens zien. Alsof je Ronaldo en Messi in 1 team hebt.
Heb trouwens gezien dat Aaron Donald ook nog messcherp staat en die poste gisteren op Twitter iets met #ready en #notdone dus euh... Garrett & Donald, beide first round hall of famers op 1 lijn. Dat wil ik echt wel eens zien. Alsof je Ronaldo en Messi in 1 team hebt.