NFL 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Penalty shootout had nog beter geweest. Kickers laten kicken vanaf 40y, dan 45, 50, 55,... :unsure:
 
Penalty shootout had nog beter geweest. Kickers laten kicken vanaf 40y, dan 45, 50, 55,... :unsure:
Het voorstel van Dameshek, hè. Blijven doorspelen, en elke 5 minuten moet er een speler af van elk team. Team mag kiezen wie. RB, WR, QB... En dan een OLB in coverage moeten zetten.
 
C209E108-DBE4-4C61-AAAC-BEA933645C46.jpeg


@Loser
 
Yipla... kon niet uitblijven natuurlijk. Brady en Arians doen slag om slinger :D Dan gaat Leftwich HC worden daar, waarschijnlijk? Wel tof, die heeft nog voor de Bucs gespeeld (nog niet zo lang geleden zelfs, net voor Josh Johnson, waar is de tijd!).

Ik had het wel al zien aankomen. Maar superjammer, blijft één van mijn favoriete coaches. Quarterback Whisperer staat nog altijd in mijn top drie van NFL-boeken, een heel fijne behind the scenes. En die legt ook zo veel uit van zijn filosifie op het veld en ernaast. Zijn hoofddoel was de mensen rond om hem aan het werk houden en promotie bezorgen, nog boven zelf iets binnenhalen. En een heel verfrissende combinatie van erg oldschool en tegelijk heel modern, met superagressieve passing. Hij had een pocket QB nodig die kon smijten, geen robot. En zijn spelers hebben van in het begin heel veel inspraak gekregen, iets wat nu pas een beetje in de hele league te zien is. Een mobile QB was niet zozeer iets voor hem, maar wel een uitgekiende pass heavy offense met een slimme QB. Zijn fascinatie voor Luck is daarom wel overduidelijk. Hij doet een beetje wat Manning deed, zoals ze ook op een podcast zeiden. In plaats van zo rare plays met patterns die spelers open zetten, was het bij hem eerder: Iedereen weet wat we gaan doen, maar we doen het zo goed dat ze het niet kunnen tegenhouden.

Zijn jaren met Palmer waren ook héél tof om te zien. Die twee voelden elkaar zo goed aan. Hij had ook een neus voor talent, en hoewel hij altijd de offense is blijven doen, wist hij vooral op Defense uitstekend te delegeren. Bowles was een gedroomde partner daarin, die precies dezelfde opvattingen had: Erg oldschool met hard hits, sound tackling, maar tegelijk heel modern met die grote rol voor de nickleback en eigenlijk de "uitvinding" van de dollarback met Bucannon, die daarna in de hele league is doorgebroken. De kleine, vlugge safety die op de linebackerpositie speelt. En blitzes, blitzes, blitzes.

Heel jammer, maar ik denk wel dat Leftwich en Bowles allebei de fakkel zullen overnemen!
 
Het lijkt eerder Bowles te zijn die de taak gaat overnemen.

"NFL Network's Mike Garafolo reported the Bucs are giving Bowles a new five-year contract as their head coach, according to a source informed of the agreement."

Benieuwd of die dezelfde offensieve speelstijl zal hanteren.
 
Packers signen Sammy Watkins.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar van moet denken. Heeft veel blessureleed gekend int begin van zijn carriere maar was wel nr 1 waardig.
Bij de Ravens is hij zwaar underused omdat ze run heavy zijn. Maar zou niet weten of hij nog veel presteert als er inderdaad wel veel gebruik gemaakt wordt van hem.
Rodgers was er in ieder geval wel blij mee…
 
Allez met Deebo die ook aast op een vertrek is dit gestoorde off-season nog altijd niet voorbij :D
Volgens de geruchten wouden de 49'ers hem de 3e best betaalde WR maken en vond hij dat te weinig. Gezien de nieuwe contracten voor WR's nu lijkt me dat toch een mooi bedrag eerlijk gezegd.
Ik kan begrijpen dat iemand in zo'n hybride rol vreest voor een korte carrière (zoals elke RB) en dus graag de grote cheque wil voor hij de grond wordt ingelopen maar 3e best betaalde WR zou ik toch aanpakken.

Benieuwd wie de capspace en de picks heeft om hem te komen halen dan. Ik zou persoonlijk al mijn twijfels hebben als hij bij zijn eerste contractbespreking al zo gaat doen ma bon, dat lijkt schering en inslag te zijn momenteel.

Als je dat vergelijkt met het interview dat Kupp heeft gegeven vorige week :love2:
 
Allez met Deebo die ook aast op een vertrek is dit gestoorde off-season nog altijd niet voorbij :D
Volgens de geruchten wouden de 49'ers hem de 3e best betaalde WR maken en vond hij dat te weinig. Gezien de nieuwe contracten voor WR's nu lijkt me dat toch een mooi bedrag eerlijk gezegd.
Ik kan begrijpen dat iemand in zo'n hybride rol vreest voor een korte carrière (zoals elke RB) en dus graag de grote cheque wil voor hij de grond wordt ingelopen maar 3e best betaalde WR zou ik toch aanpakken.

Benieuwd wie de capspace en de picks heeft om hem te komen halen dan. Ik zou persoonlijk al mijn twijfels hebben als hij bij zijn eerste contractbespreking al zo gaat doen ma bon, dat lijkt schering en inslag te zijn momenteel.

Als je dat vergelijkt met het interview dat Kupp heeft gegeven vorige week :love2:
Ik zou daar toch heel voorzichtig mee zijn als ik Deebo was. Nu, aan zelfvertrouwen hebben die vaak geen gebrek :D Maar RB's (en zo reken ik hem nu even) die succes hebben in het Shanahan-systeem, hebben niet noodzakelijk overal succes... Ja, Deebo is formidabel, en niet zomaar elke speler kan daar doen wat hij doet. Maar Shanahan is wel ongezien qua playcalling, zeker voor running backs. Dat krijg je ook écht niet overal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik zou daar toch heel voorzichtig mee zijn als ik Deebo was. Nu, aan zelfvertrouwen hebben die vaak geen gebrek :D Maar RB's (en zo reken ik hem nu even) die succes hebben in het Shanahan-systeem, hebben niet noodzakelijk overal succes... Ja, Deebo is formidabel, en niet zomaar elke speler kan daar doen wat hij doet. Maar Shanahan is wel ongezien qua playcalling, zeker voor running backs. Dat krijg je ook écht niet overal.
Patriots mss?
Die gebruiken White veel als WR, dus die hybride positie kan daar wel.
Al zijn ze in New England ook niet echt gekend voor hun mega-contracten.
En kom, 't kan evengoed zo'n soort FA-truukje zijn. Uzelf beschikbaarstellen en zien wat er wordt geboden om uw waarde op te drijven.
Al kan dat natuurlijk ook als een boemering in uw gezicht terug komen. Als er niemand interesse heeft, dan stade daar met een (waarschijnlijk) goedbetaald contractje dat ge hebt afgewezen.

Een Bolatje doen, zoals ze zeggen.
 
Ja als ik het zowat volg zijn er zo nog bezig met contractbesprekingen te laten escaleren op social media.
AJ Brown is dacht ik ook wat aan het pushen en ik meen gehoord te hebben dat Murray niet meer wil spelen zonder contractverlenging. Maar ik denk dat we enkel echt zeker mogen zijn dat Baker effectief weg wil. Al de rest zou idd eerder druk leggen kunnen zijn dan iets anders.
Het zal er niet op beteren vrees ik... Volgend jaar zal het aan DK en Jefferson zijn zeker?
 
Ik denk dat er voor deebo toch zeker een 1st en 2nd round pick gelegd gaat worden.
De packers hebben dat bvb extra maar kzou hem liever niet naar Green Bay zien komen, zeker niet als hij die ingesteldheid heeft over dat contract.

Ik zie de Saints nog wel voor hem gaan. Die hebben de cap space en momenteel 2 1st round picks.
Ook de Jets hebben de capspace en 2 1st en 2nd rounders.
Panthers, browns en texans hebde de meeste capspace opt moment maar daar zie ik hem ni naartoe gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan