Netflix

Ik heb enkel de eerste 3 seizoenen gezien van Peaky Blinders rond 2017 ongeveer. Zijn de andere seizoenen de moeite waard? Het zou niet de eerste keer zijn dat de kwaliteit (uitgezonderd de cinematografie) achteruit gaat na een bepaalde tijd bij een populaire serie (vb. Game of Thrones sinds seizoen 4-5, bij House of Cards seizoen 3, Breaking Bad de laatste seizoen etc.). Is dat ook bij PB het geval?
Als ik me goed herinner vond ik S3 het minste, maar zeker ook niet slecht. Ik zou het toch een kans geven als ik van u was. Het bleef mij boeien en ik vond het echt wel goed.

Ik heb enkel de eerste 3 seizoenen gezien van Peaky Blinders rond 2017 ongeveer. Zijn de andere seizoenen de moeite waard? Het zou niet de eerste keer zijn dat de kwaliteit (uitgezonderd de cinematografie) achteruit gaat na een bepaalde tijd bij een populaire serie (vb. Game of Thrones sinds seizoen 4-5, bij House of Cards seizoen 3, Breaking Bad de laatste seizoen etc.). Is dat ook bij PB het geval?
Ik vond het seizoen met de Russen de minste (seizoen 3 dacht ik?), de rest van heel hoog niveau imo

Aangezien er redelijk wat reacties komen op The Tinder Swindler, werd er een apart topic aangemaakt. Zet gerust de discussie daar verder :)

Deze kwam gisteren terug in mijn recommended, denk omwille van de actualiteit. Soort van alternate reality waar Rusland Noorwegen bezet. Was wel een deftige serie van wat ik mij ervan herinner.

Kijk er weer naar uit!
De trailer belooft toch veel goeds. Ik had schrik dat er veel te veel aandacht naar Hamilton vs Verstappen zou gaan, maar dat lijkt zo op het eerste zicht wel mee te vallen.
*op het eerste gezicht* maar ze hebben letterlijk een race vals gespeeld net omwille van de kijkcijfers en de mogelijkheid tot veel meer geld.

Volgens wat ik kan vinden online zou Outlander S6 elke maandag, vanaf gisteren, beschikbaar moeten komen op Netflix.
Alleen slaag ik er precies niet in om dat te vinden. Ik zie dat outlanders in de top 10 staat vandaag maar zie enkel 5 seizoenen. Er staat zelfs een meldingen bij van: elke week een nieuwe aflevering.

Ligt dit aan mij, mis ik ergens iets?

Terug
Bovenaan