Netflix

Tiny pretty things aan het kijken.
Vooral al enorm onder de indruk van die cast die ook fenomenaal geweldig kan dansen.

Die sprongen, bewegingen tot in de puntjes verzorgd. Gewoon adembenemend.

Mischien een raar vraag, maar diegene met een LG tv. Kunt ge eigenlijk Dolby vision uitzetten en het in HDR bekijken?
Dus switchen tss de 2 via de tv zelf..
Al zitten zoeken op Google ,vindt er niet direct iets van.
Via Xbox kan dit.

Blijkbaar ook geen info knop op die LG smart afstandsbediening.
Gaat niet, naar de interne app op de tv stuurt Netflix automatisch een Dolby Vision signaal als de tv dit ondersteunt.

Wel geen idee waarom je dit zou willen uitschakelen aangezien Dolby Vision beter is dan standaard HDR10. DV gebruikt dynamische metadata die scene per scene of frame per frame werkt. Wat dus (op een uitzondering na) voor een betere HDR beleving zorgt dan HDR10 die slechts 1 globale metadata gebruikt voor de hele film/aflevering.

Gaat niet, naar de interne app op de tv stuurt Netflix automatisch een Dolby Vision signaal als de tv dit ondersteunt.

Wel geen idee waarom je dit zou willen uitschakelen aangezien Dolby Vision beter is dan standaard HDR10. DV gebruikt dynamische metadata die scene per scene of frame per frame werkt. Wat dus (op een uitzondering na) voor een betere HDR beleving zorgt dan HDR10 die slechts 1 globale metadata gebruikt voor de hele film/aflevering.
Vroeg me dat gewoon af.
Had altijd Samsung tv's gehad.
Ik dacht dat ge kon kiezen in wat ge wou kijken , zoals bij Disney hdr ,4 k of dolby vision bij de informatie staat.
Blijkbaar is het nu dan altijd Dolby vision.

Zoals @quo_vadis zei, elke week 3 nieuwe afleveringen totdat het volledige seizoen online staat.
(Daarom ook nu pas beginnen kijken 😜).
Het komt blijkbaar in stukken inderdaad.

Nu staat alles erop behalve de laatste aflevering en dus seizoensfinale. Gooi die er dan toch gewoon meteen bij op :unsure: Zo vervelend. Die serie loopt al een jaar achter op Netflix en dan gaan ze het nog per drie releasen.

dit komt omdat Play (?) de rechten heeft in België en dus mag Netflix hun afleveringen maar beschikbaar zetten nadat deze op TV zijn verschenen.

Iemand een idee wanneer S5 van Queen of The South online komt?

Op de Nederlandse netflix is het al enkele weken beschikbaar, maar over België kan ik nergens iets concreets terugvinden.

Heb ik een paar jaar geleden gezien. Een behoorlijk donkere serie met enkele brutale scenes, maar vond het wel heel goed. Tom Hardy is natuurlijk een klasse acteur.

Alleen gaat het op verhalend vlak nergens heen en beloven ze nu al een jaar of vijf dat er ooit wel eens een tweede seizoen komt. Misschien. Wanneer ze tijd hebben.

Nu dat Peaky Blinders ten einde komt kan Knight er in 2023 misschien eens werk van maken.

Iemand anders ook het probleem dat Johny English enkel met franse audio beschikbaar is? Eerste keer dat ik het met Netflix mee maak

Iemand anders ook het probleem dat Johny English enkel met franse audio beschikbaar is? Eerste keer dat ik het met Netflix mee maak
Ja heb hetzelfde. Interface op Engels staan veronderstel ik? Ook de eerste keer dat ik een film/serie op Netflix zie die geen originele audio heeft.

Ja heb hetzelfde. Interface op Engels staan veronderstel ik? Ook de eerste keer dat ik een film/serie op Netflix zie die geen originele audio heeft.
Ja, al een geswitched naar NL en terug, maar is dus niet in het Engels beschikbaar.

Terug
Bovenaan