Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat niet, naar de interne app op de tv stuurt Netflix automatisch een Dolby Vision signaal als de tv dit ondersteunt.Mischien een raar vraag, maar diegene met een LG tv. Kunt ge eigenlijk Dolby vision uitzetten en het in HDR bekijken?
Dus switchen tss de 2 via de tv zelf..
Al zitten zoeken op Google ,vindt er niet direct iets van.
Via Xbox kan dit.
Blijkbaar ook geen info knop op die LG smart afstandsbediening.
Vroeg me dat gewoon af.Gaat niet, naar de interne app op de tv stuurt Netflix automatisch een Dolby Vision signaal als de tv dit ondersteunt.
Wel geen idee waarom je dit zou willen uitschakelen aangezien Dolby Vision beter is dan standaard HDR10. DV gebruikt dynamische metadata die scene per scene of frame per frame werkt. Wat dus (op een uitzondering na) voor een betere HDR beleving zorgt dan HDR10 die slechts 1 globale metadata gebruikt voor de hele film/aflevering.
Iemand die toevallig weet waarom er van The Blacklist S8 maar 18 (vd 22) afleveringen op Netflix staan?
Seizoen 8 is deze maand erop gezet, maar blijkbaar niet volledig.![]()
Zoals @quo_vadis zei, elke week 3 nieuwe afleveringen totdat het volledige seizoen online staat.iedere week komen er nieuwe afleveringen op
).Het komt blijkbaar in stukken inderdaad.Zoals @quo_vadis zei, elke week 3 nieuwe afleveringen totdat het volledige seizoen online staat.
(Daarom ook nu pas beginnen kijken).
Zo vervelend. Die serie loopt al een jaar achter op Netflix en dan gaan ze het nog per drie releasen.Was toch niet echt nodig ook?Geen tweede seizoen van Archive 81.
Voor mij niet nee, het duurde zo al te lang.Was toch niet echt nodig ook?
Heb gisteren de eerste ep bekeken. Smaakt wel naar meer. Plezante setting ook.Taboo, iemand dat al gezien?
Staat op Netflix
Heb ik een paar jaar geleden gezien. Een behoorlijk donkere serie met enkele brutale scenes, maar vond het wel heel goed. Tom Hardy is natuurlijk een klasse acteur.Taboo, iemand dat al gezien?
Staat op Netflix
Heb ik een paar jaar geleden gezien. Een behoorlijk donkere serie met enkele brutale scenes, maar vond het wel heel goed. Tom Hardy is natuurlijk een klasse acteur.
Ja heb hetzelfde. Interface op Engels staan veronderstel ik? Ook de eerste keer dat ik een film/serie op Netflix zie die geen originele audio heeft.Iemand anders ook het probleem dat Johny English enkel met franse audio beschikbaar is? Eerste keer dat ik het met Netflix mee maak
Ja, al een geswitched naar NL en terug, maar is dus niet in het Engels beschikbaar.Ja heb hetzelfde. Interface op Engels staan veronderstel ik? Ook de eerste keer dat ik een film/serie op Netflix zie die geen originele audio heeft.