Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik versta de drang niet om constant hiphop muziek op dergelijke types trailers te zwieren, bovenop de orchestral soundtrack... Verkloot de volledige vibe voor mij. The Witcher S2 - Get rich or die tryin'.

Bump, intussen S3 volledig uitgekeken en echt aangenaam verrast. S1 en S2 waren al zeer goed geschreven, en Victoria Pedretti leverde in S2 al acteerprestaties die echt top waren en doet dat in S3 gewoon opnieuw. De verhaallijn in de eerste afleveringen waren tot op zekere hoogte herkenbaar maar dan werd het gewoon hilarisch. Desondanks toch een topseizoen en er komt nog een 4de aan.You, seizoen 3, vanaf 15 oktober op Netflix:

Dat is inderdaad nog erg lang. Misschien tegen dan de drie eerdere seizoenen nog eens terugzien. Vooral dat eerste vond ik behoorlijk goed. Die nostalgische vibe was geweldig.Wel nog wachten tot zomer '22 voor seizoen 4.
veel te lang![]()

Wist zelfs niet dat er een vijfde seizoen kwam. Om 1 of andere reden dacht ik dat seizoen 4 het laatste was.Ik wacht al een eeuwigheid op seizoen 5 van Gomorra. Heb alle seizoenen al drie keer gezien en ben begonnen met de 4e keer in de hoop dat tegen ik rond ben S5 klaar staat![]()