Netflix

Hoe laat komt seizoen 3 van Undercover in België?​

De uitzending in België zal worden verzorgd op de TV-zender Één. Vanaf zondag 21 november 2021 om 21:00 uur ‘s avonds wordt daar elke week om die tijd een nieuwe episode vertoond. Nederlanders kunnen die zelfde dag vanaf 21:10 uur op Netflix naar nieuwe afleveringen kijken. Voor België is de release op Netflix nog niet bekend,

Wij Belgen kunnen dus pas vanaf januari de serie wegbingen.

De uitzending in België zal worden verzorgd op de TV-zender Één. Vanaf zondag 21 november 2021 om 21:00 uur ‘s avonds wordt daar elke week om die tijd een nieuwe episode vertoond. Nederlanders kunnen die zelfde dag vanaf 21:10 uur op Netflix naar nieuwe afleveringen kijken. Voor België is de release op Netflix nog niet bekend,

Ik vrees dat het veel langer dan januari zal zijn.

Seizoen 2 staat er pas sinds september/oktober op.

VRT heeft de exclusieve rechten, dus het is eerst op VRT Nu een tijdje te zien en dan is er de verkoop van de dvd.

Alez, Casa de Papel zit er ook op :). Is wel mooi afgesloten. Vond wel dat de ene waar heel zijn been kapot was toch verrassend goed kon wandelen de dag erna :D

Alez, Casa de Papel zit er ook op :). Is wel mooi afgesloten. Vond wel dat de ene waar heel zijn been kapot was toch verrassend goed kon wandelen de dag erna :D
Zonet uitgekeken.
Was toch wel de moeite waard om te zien.

Vanavond laatste aflevering van Lucifer kijken…
2 keer afscheid van een serie op 1 dag: het doet een beetje pijn 😣

Kijkt er iemand Arcane? Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen opgaan in een animatie serie. Als fervent League of Legends speler ben ik wel enigzins biased.

hmmm

The Power of The Dog krijgt best goeie scores
Als je van tergend langzaam houdt...
Gisteren gezien. Sterke vertolkingen. Zeker van Cumberbatch natuurlijk, maar ook de rest misstaat niet.

Langzaam, maar dat deert mij helemaal niet. Had niet altijd (volledig) een idee waar de film naartoe ging, wat ik op zich wel leuk vond. Al was mijn eerste idee na de film toch dat ik hem misschien nét iets te mager vond.

Kijkt er iemand Arcane? Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen opgaan in een animatie serie. Als fervent League of Legends speler ben ik wel enigzins biased.
Mijn kameraad vond het zeer goed. Ik heb het in mijn lijst gezet maar ben er nog niet aan kunnen beginnen.
Hij zei ook wel dat het voor niet League of Legends spelers ook makkelijk op te pikken is.

Al de helft van 14 Peaks gezien over sherpa Nirmal Purja die de veertien achtduizenders op een recordtijd van zeven maanden heeft beklommen ("Project Possible"). Ronduit fascinerend. Ik vermoed dat ik er zelf geen zal beklimmen in mijn leven, maar niets dan respect voor deze kerel.

Terug
Bovenaan