Making a murderer S2 was toch net geweldig? Allè, hallucinant, maar toch de moeite.Tiger King 2 de moeite? Vond S1 geweldig maar vrees dat deze reeks simpel succes uitbuiten is van S1? Beetje á la Making a Murderer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Making a murderer S2 was toch net geweldig? Allè, hallucinant, maar toch de moeite.Tiger King 2 de moeite? Vond S1 geweldig maar vrees dat deze reeks simpel succes uitbuiten is van S1? Beetje á la Making a Murderer.
Bwa, vond het vooral beetje uitmelkerij van S1. Heb schrik dat Tiger King 2 van 't zelfde laken een broek gaat zijn.Making a murderer S2 was toch net geweldig? Allè, hallucinant, maar toch de moeite.
Hoe laat komt seizoen 3 van Undercover in België?
De uitzending in België zal worden verzorgd op de TV-zender Één. Vanaf zondag 21 november 2021 om 21:00 uur ‘s avonds wordt daar elke week om die tijd een nieuwe episode vertoond. Nederlanders kunnen die zelfde dag vanaf 21:10 uur op Netflix naar nieuwe afleveringen kijken. Voor België is de release op Netflix nog niet bekend,
Wij Belgen kunnen dus pas vanaf januari de serie wegbingen.
Hoe laat komt seizoen 3 van Undercover in België?
De uitzending in België zal worden verzorgd op de TV-zender Één. Vanaf zondag 21 november 2021 om 21:00 uur ‘s avonds wordt daar elke week om die tijd een nieuwe episode vertoond. Nederlanders kunnen die zelfde dag vanaf 21:10 uur op Netflix naar nieuwe afleveringen kijken. Voor België is de release op Netflix nog niet bekend,
Wij Belgen kunnen dus pas vanaf januari de serie wegbingen.
Staat op mijn kijklijst'Bezeten' van "Hellbound" op Netflix, ben ik den enige?
Daar heb ik de eerste aflevering van gezien, maar ik geraakte er niet mee weg precies.'Bezeten' van "Hellbound" op Netflix, ben ik den enige?
Hij krijgt nog steeds best goede scores, zelfs als jij niet van tergend langzaam houdt...Als je van tergend langzaam houdt...
Zonet uitgekeken.Alez, Casa de Papel zit er ook op. Is wel mooi afgesloten. Vond wel dat de ene waar heel zijn been kapot was toch verrassend goed kon wandelen de dag erna
![]()

hmmm
The Power of The Dog krijgt best goeie scores
Gisteren gezien. Sterke vertolkingen. Zeker van Cumberbatch natuurlijk, maar ook de rest misstaat niet.Als je van tergend langzaam houdt...
Mijn kameraad vond het zeer goed. Ik heb het in mijn lijst gezet maar ben er nog niet aan kunnen beginnen.Kijkt er iemand Arcane? Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen opgaan in een animatie serie. Als fervent League of Legends speler ben ik wel enigzins biased.