Netflix

Ik versta de drang niet om constant hiphop muziek op dergelijke types trailers te zwieren, bovenop de orchestral soundtrack... Verkloot de volledige vibe voor mij. The Witcher S2 - Get rich or die tryin'.

Me ook eens aan Squid game gewaagd met een iets wat sceptische vooruitzicht gezien de negatieve comments over de acteerprestaties. Maar moet zeggen dat het me helemaal niet stoort. Het is wat eigen aan de Koreaanse film die ik ken, er zit een beetje slapstick in elk personage, waarbij het karakter door het acteren een beetje wordt uitvergroot.

Gganbu was trouwens een ijzersterke episode, eentje die je wel van mijlenver aan zag komen, maar die je wel aan het denken zet. De meeste games zijn mss kinderspelletjes, maar hoe verder naar het eind, des te meer psychologisch ze worden. Er zit variatie in en de decors zijn leuk. Ook duurt het nooit echt lang vooraleer er aan begonnen wordt, dus qua opvulling valt het allemaal heel erg mee.

Nog 3 ep's te gaan en het moet al heel verkeerd lopen om dit nog op een misser te laten uitdraaien. Sowieso beter dan die domme casa de paplepel waarbij het hier eens vergeleken werd.

Laatst bewerkt:
You, seizoen 3, vanaf 15 oktober op Netflix:

Bump, intussen S3 volledig uitgekeken en echt aangenaam verrast. S1 en S2 waren al zeer goed geschreven, en Victoria Pedretti leverde in S2 al acteerprestaties die echt top waren en doet dat in S3 gewoon opnieuw. De verhaallijn in de eerste afleveringen waren tot op zekere hoogte herkenbaar maar dan werd het gewoon hilarisch. Desondanks toch een topseizoen en er komt nog een 4de aan. :love:

Vandaag ook het einde gezien. Mooi einde van een serie waarvan ik aanvankelijk nooit had gedacht dat ik ze zo leuk ging vinden. Alle personages mooi afgerond, behalve eentje.

En dat laatste was wel echt heel opvallend. Waar was Trixie op het einde van haar moeders leven? Heeft zij ooit de waarheid geleerd over Lucifer, haar halfzus en de vrienden van Chloe? Ook het enige personage waar Lucifer geen afscheid van heeft genomen.

Ella haar zoektocht was misschien een beetje te snel. En voor de rest ja ... tijdreizen blijft hip, maar vraagt altijd wel het uiterste van je suspension of disbelief.

Soit. Blij met een mooi einde, maar toch jammer dat het gedaan is.

Ik wacht al een eeuwigheid op seizoen 5 van Gomorra. Heb alle seizoenen al drie keer gezien en ben begonnen met de 4e keer in de hoop dat tegen ik rond ben S5 klaar staat 🤞

Ik wacht al een eeuwigheid op seizoen 5 van Gomorra. Heb alle seizoenen al drie keer gezien en ben begonnen met de 4e keer in de hoop dat tegen ik rond ben S5 klaar staat 🤞
Wist zelfs niet dat er een vijfde seizoen kwam. Om 1 of andere reden dacht ik dat seizoen 4 het laatste was.

Tiger king 2 ... Ze zijn me kwijt geraakt bij de aflevering waar de psychic detective in beeld kwam en die "kip" verpakking... :biglaugh: :rofl:

Hmmm, gezien dat Star Trek Discovery terug begonnen was aan nieuw seizoen en met verbazing moeten vaststellen dat Star Trek Discovery ineens niet meer op Netflix staat :eek::sop:

Terug
Bovenaan