Netflix

Hoe zijn de films?

-SAS: Rise of the Black Swan
-Kate
-The King
-Prey
-Things Heard & Seen
-Army of the Dead

Aaah, 9/11 conspiracy theories. Leuk onderwerp ;)

Ivm die stalen balken die zijn omgeplooid door de extreme hitte. Is er eigenlijk ooit een verklaring gekomen waarom er in de restanten van de constructie die nog overbleven er balken stonden die precies schuin waren afgezaagd? Dit lijkt helemaal niet op balken die zijn gesmolten/geplooid door de hitte.

IIstTJD.png

Aaah, 9/11 conspiracy theories. Leuk onderwerp ;)

Ivm die stalen balken die zijn omgeplooid door de extreme hitte. Is er eigenlijk ooit een verklaring gekomen waarom er in de restanten van de constructie die nog overbleven er balken stonden die precies schuin waren afgezaagd? Dit lijkt helemaal niet op balken die zijn gesmolten/geplooid door de hitte.

IIstTJD.png
idd een leuk onderwerp, ik vrees alleen dat deze hier niet past. 😛

de docu van schumacher is echt wel goed gemaakt. met veel plezier naar gekeken.

Toch raar hoe het leven gaat. je riskeert elke keer je leven in een F1 wagen en dan heb je een ongeluk en ben je voor de rest van je leven nooit meer het zelfde..

ik had toch ergens hoop dat hij op het laatste er zou inkomen en enkele woordjes kon zeggen...

Ook net gezien.

Met op het einde dat Mick zegt dat hij graag terug wil spreken met zijn vader maar dat niet meer gaat enkel nog via de motorsport, een taal die ze beide verstaan. Dan zie je iets in zijn ogen en kijkt hij weg.

Doet mij dus vermoeden dat hij dus inderdaad niet meer kan spreken.

Maar aan de andere kant viel het Netflix en cashgrab gedoe ook weer op, kon er niet aan doen.

Schumi, mijn jeugdidool ❤️. Wat een herinneringen die boven kwamen. Bracht me onmiddellijk terug naar de tijd toen ik snachts opstond als kleine jongen om naar de races te kunnen kijken. Wat een heerlijke F1 tijd. Wat een piloot. Het is nooit meer hetzelfde geworden nadien voor mezelf.

Hij is duidelijk in zeer slechte of zelfs comateuze toestand afgaande van hun antwoorden 😔.

Ik stel me ook wel de vraag wie of wat de perceptie bepaalt wanneer iets "door uw strot" geramd wordt en wanneer niet. Minderheidsgroepen zullen altijd blijven bestaan en de ene is blij met de representatie die het heeft in de maatschappij en de andere wil toch meer aanwezigheid. Die discussie ligt gevoelig en iedereen loopt op de toppen van zijn tenen. Iedereen zaagt erover, wat het dan weer relevant maakt. Er verschijnen films en series die een héél pertinent woke-karakter hebben, maar ook die de representatie van deze minderheidsgroepen subtieler (maar niet minder sterk) aanbrengen.
Volledig mee akkoord.

Het is in mijn ogen heel belangrijk om deze groepen te representen in series en films. Maar het mag gewoon niet te geforceerd zijn. Het moet allemaal nog kloppen. En men moet er geen te grote fuzz rond maken. Er zijn gewoon heel veel films en series die daar in slagen.

Sommige regisseurs verdrinken in de woke boodschap, en daar doe je die groepen imo ook geen plezier mee.

Neem nu watchmen, de serie. Leading role voor een afro Amerikaanse vrouw, en dat stoorde helemaal niet. Goeie actrice, goed personage, en geen geforceerd gevoel.

Ghostbusters dan weer een mooi voorbeeld hoe het niet moet, met een vrouwelijke baas van een film company die voor een volledige miscast gaat met de regisseur en het concept. Verwijder het Ghostbusters gegeven, en die film is nog wel ok.

Gisteren seizoen 6 uitgekeken. Tzit er nu definitief op :headshake:
Maar goed, op een bepaald punt zag het er naar uit dat we niet eens een vierde seizoen gingen krijgen. Netflix heeft dat top gedaan en de show nieuw leven ingeblazen. De eerste 3 seizoenen ging het imo maar wat traagjes vooruit.
Dat in het laatste seizoen
Negasonic teenage warhead
kwam opdraven zag ik niet aankomen maar wel goed gedaan :)
Finale voelde gerushed aan maar happy met het eindresultaat :)

Ik heb het gisteren ook uitgekeken en ik vond de finale ook wat gerushed. Ik vind wel dat alle personages op een mooie plaats geëindigd zijn. ik had alleen graag wat meer Trixie gezien.

Hoe Ella alles zelf bij elkaar heeft gepuzzeld was toch een van de hoogtepunten. Ik kijk al seizoenen uit of dat zij, en hoe, ging leren dat Lucifer nooit gelogen heeft en het allemaal wel echt was

Was wel een goed seizoen, op het einde schoot de verhaalvertelling wel een tempo hoger.
De rest van het seizoen was wat aan de trage kant.

nu toch blij dat het echt finaal is, tijd voor andere series aan de watchlist toe te voegen.

Schumi, mijn jeugdidool ❤️. Wat een herinneringen die boven kwamen. Bracht me onmiddellijk terug naar de tijd toen ik snachts opstond als kleine jongen om naar de races te kunnen kijken. Wat een heerlijke F1 tijd. Wat een piloot. Het is nooit meer hetzelfde geworden nadien voor mezelf.

Hij is duidelijk in zeer slechte of zelfs comateuze toestand afgaande van hun antwoorden 😔.
Hier het zelfde, mijn 1 ste idool was sowieso Senna, en dan Schumacher wat een piloten! Ik begrijp het ook niet zo goed van de familie waarom alles zo verzwijgen, ofwel gaat het goed met hem ofwel slecht maar om daar zo mysterieus over te doen...

Ik begrijp het ook niet zo goed van de familie waarom alles zo verzwijgen, ofwel gaat het goed met hem ofwel slecht maar om daar zo mysterieus over te doen...
Ik gok omdat ze dat als een persoonlijke affaire zien waar niemand zaken mee heeft?
En dat is hun goed recht imo.

Terug
Bovenaan