Lefman
Active member
Die 9/11 docu reeks kijkt trouwens vlot weg.
Leggen ze erin uit hoe fuel metal beams kan smelten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 9/11 docu reeks kijkt trouwens vlot weg.
https://science.howstuffworks.com/e...grade-of-steel-used-in-world-trade-center.htmLeggen ze erin uit hoe fuel metal beams kan smelten?

Hoe zijn de films?
-SAS: Rise of the Black Swan
-Kate
-The King
-Prey
-Things Heard & Seen
-Army of the Dead
Aaah, 9/11 conspiracy theories. Leuk onderwerp
idd een leuk onderwerp, ik vrees alleen dat deze hier niet past.Aaah, 9/11 conspiracy theories. Leuk onderwerp
Ivm die stalen balken die zijn omgeplooid door de extreme hitte. Is er eigenlijk ooit een verklaring gekomen waarom er in de restanten van de constructie die nog overbleven er balken stonden die precies schuin waren afgezaagd? Dit lijkt helemaal niet op balken die zijn gesmolten/geplooid door de hitte.
![]()

. Wat een herinneringen die boven kwamen. Bracht me onmiddellijk terug naar de tijd toen ik snachts opstond als kleine jongen om naar de races te kunnen kijken. Wat een heerlijke F1 tijd. Wat een piloot. Het is nooit meer hetzelfde geworden nadien voor mezelf.
.Volledig mee akkoord.Ik stel me ook wel de vraag wie of wat de perceptie bepaalt wanneer iets "door uw strot" geramd wordt en wanneer niet. Minderheidsgroepen zullen altijd blijven bestaan en de ene is blij met de representatie die het heeft in de maatschappij en de andere wil toch meer aanwezigheid. Die discussie ligt gevoelig en iedereen loopt op de toppen van zijn tenen. Iedereen zaagt erover, wat het dan weer relevant maakt. Er verschijnen films en series die een héél pertinent woke-karakter hebben, maar ook die de representatie van deze minderheidsgroepen subtieler (maar niet minder sterk) aanbrengen.

Hier het zelfde, mijn 1 ste idool was sowieso Senna, en dan Schumacher wat een piloten! Ik begrijp het ook niet zo goed van de familie waarom alles zo verzwijgen, ofwel gaat het goed met hem ofwel slecht maar om daar zo mysterieus over te doen...Schumi, mijn jeugdidool. Wat een herinneringen die boven kwamen. Bracht me onmiddellijk terug naar de tijd toen ik snachts opstond als kleine jongen om naar de races te kunnen kijken. Wat een heerlijke F1 tijd. Wat een piloot. Het is nooit meer hetzelfde geworden nadien voor mezelf.
Hij is duidelijk in zeer slechte of zelfs comateuze toestand afgaande van hun antwoorden.
Ik gok omdat ze dat als een persoonlijke affaire zien waar niemand zaken mee heeft?Ik begrijp het ook niet zo goed van de familie waarom alles zo verzwijgen, ofwel gaat het goed met hem ofwel slecht maar om daar zo mysterieus over te doen...