MiniJeffrey
Well-known member
Emily In paris, hoe hard is dat van een grappige serie over een US meisje in Frankrijk veranderd in een fashionista dramaserie. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

For Mats Steen, a Norwegian gamer who suffered from a degenerative disease called Duchenne muscular dystrophy, his time spent playing online multiplayer game World of Warcraft gave him a powerful way to connect with a community of like-minded people.
Netflix heeft er voor gezorgd dat het account delen niet meer interessant geworden is. Je kan nu naast een hoofdaccount 2? Bij account maken maar aan +-dezelfde prijs als het goedkoopste abonnement voor 1 scherm om dat delen tegen te gaan.Mag er hier nog gevraagd worden of Netflix gedeeld mag worden want met die nieuwe regeling lijkt me dat nu geen probleem meer zeker?
Zoja, heeft er nog iemand een plaatsje over?
Ja maar je hebt wel nog altijd 4K voor dezelfde prijs als de basic met 720p waardoor het nog steeds interessant is.Netflix heeft er voor gezorgd dat het account delen niet meer interessant geworden is. Je kan nu naast een hoofdaccount 2? Bij account maken maar aan +-dezelfde prijs als het goedkoopste abonnement voor 1 scherm om dat delen tegen te gaan.
Verbeter me als ik mis ben want het is al een goed jaar geleden dat ik alles grondig bekeken heb.
Klopt, mag terug in ons B&S-forum (enkel voor Netflix).Mag er hier nog gevraagd worden of Netflix gedeeld mag worden want met die nieuwe regeling lijkt me dat nu geen probleem meer zeker?
Zoja, heeft er nog iemand een plaatsje over?
Ja maar je hebt wel nog altijd 4K voor dezelfde prijs als de basic met 720p waardoor het nog steeds interessant is.
18,99€ via Telenet is het een euro goedkoper dacht ik.Wat is zo dan de prijs per maand voor 4K?
Ah nee ik bedoelde als je zo via hier account deelt18,99€ via Telenet is het een euro goedkoper dacht ik.
Is dan 18,99€ delen door 3 = 6,33€ per maand.Ah nee ik bedoelde als je zo via hier account deelt
Een lege doos met (herkauwde) bagger... met het jaar is het precies erger en erger aan het worden. Vroeger waren er nog leuke original zoals House of Cards, OITNB, Mindhunter, Lupin, Stranger Things, Squid Game, Narcos, Sex Education, Casa de papel, Dark, ... maar dat lijkt grotendeels stilgevallen te zijn?Ik ben al 2 jaar gestopt met Netflix, juist omwille van het aanbod. Nu het terug winter wordt, is Netflix de moeite of nog altijd een lege doos met veel bagger?
Een lege doos met (herkauwde) bagger... met het jaar is het precies erger en erger aan het worden. Vroeger waren er nog leuke original zoals House of Cards, OITNB, Mindhunter, Lupin, Stranger Things, Squid Game, Narcos, Sex Education, Casa de papel, Dark, ... maar dat lijkt grotendeels stilgevallen te zijn?
Ik sluit me er volledig bij aan.Een lege doos met (herkauwde) bagger... met het jaar is het precies erger en erger aan het worden. Vroeger waren er nog leuke original zoals House of Cards, OITNB, Mindhunter, Lupin, Stranger Things, Squid Game, Narcos, Sex Education, Casa de papel, Dark, ... maar dat lijkt grotendeels stilgevallen te zijn?

Dat is voor mij genoeg voor 1 maand, ik zal zo'n Netflix kaartje kopen voor novemberMaid, Beef, A good girl's guide to murder, Bodkin, Baby Reindeer, Ripley, The Gentlemen, Eric, The diplomat, The fall of the house of Usher, Bodies, Arcane, Blue eyed samourai. Stuk voor stuk goed ontvangen nieuwe series van de voorbije twee jaar.
Hoeveel TV kijk jij zo per dag misschien?Dat is voor mij genoeg voor 1 maand, ik zal zo'n Netflix kaartje kopen voor november

Maid, Beef, A good girl's guide to murder, Bodkin, Baby Reindeer, Ripley, The Gentlemen, Eric, The diplomat, The fall of the house of Usher, Bodies, Arcane, Blue eyed samouraiHoeveel TV kijk jij zo per dag misschien?![]()