Netflix

@Joeri
Is het met die mogelijkheid die door Netflix zelf aangeboden wordt, eigenlijk niet gewoon weer legaal om in B&S mensen samen te zoeken om dit te organiseren?
 
ik ben van premium naar standaard gegaan, full hd is genoeg en met meer dan 2 tegelijk streamen komt zelden voor.

Nu ben ik nog aan het overwegen om telenet TV buiten te smijten, alles kan toch via de apps en zo en TV wordt in verhouding te weinig bekeken. Ik moet enkel eens uitvogelen hoe ik dan de VTM, play 4 en andere zenders kan bekijken.
Ik zou graag ook nog F1 kunnen zien
 
ik ben van premium naar standaard gegaan, full hd is genoeg en met meer dan 2 tegelijk streamen komt zelden voor.

Nu ben ik nog aan het overwegen om telenet TV buiten te smijten, alles kan toch via de apps en zo en TV wordt in verhouding te weinig bekeken. Ik moet enkel eens uitvogelen hoe ik dan de VTM, play 4 en andere zenders kan bekijken.
Ik zou graag ook nog F1 kunnen zien
Same here, die 4K van Netflix klopt trouwens niet. is max 2k en dan nog niet eens. (de upload is te laag van Netflix om volledige 4k te garanderen).
Ik pak ook maar de HD versie en is imo meer dan genoeg.
 
ik ben van premium naar standaard gegaan, full hd is genoeg en met meer dan 2 tegelijk streamen komt zelden voor.

Nu ben ik nog aan het overwegen om telenet TV buiten te smijten, alles kan toch via de apps en zo en TV wordt in verhouding te weinig bekeken. Ik moet enkel eens uitvogelen hoe ik dan de VTM, play 4 en andere zenders kan bekijken.
Ik zou graag ook nog F1 kunnen zien
VRT, VTM, Play 4 zijn prima te doen via hun apps. Zowel live kijken als veel programma's die je gewoon kunt terug kijken. (films niet denk ik)
Persoonlijk vind ik dingen terugkijken via hun apps zelfs aangenamer dan live kijken omdat je gewoon veel minder reclame hebt.
Formule 1 is voor mij ook iets waar ik me nog verder in moet verdiepen. Momenteel bekijk ik het via tipik, maar geen idee eigenlijk of daar een app voor te vinden is. wellicht via RTBF Auvio....
 
VRT, VTM, Play 4 zijn prima te doen via hun apps. Zowel live kijken als veel programma's die je gewoon kunt terug kijken. (films niet denk ik)
Persoonlijk vind ik dingen terugkijken via hun apps zelfs aangenamer dan live kijken omdat je gewoon veel minder reclame hebt.
Formule 1 is voor mij ook iets waar ik me nog verder in moet verdiepen. Momenteel bekijk ik het via tipik, maar geen idee eigenlijk of daar een app voor te vinden is. wellicht via RTBF Auvio....
Ik ben bij Orange en 19 euro per maand voor 70 kanalen waarvan ik er maar enkele gebruik is in feite wel veel geld.
Met het geld dat ik uitspaar kan ik dan in feite een goedkoper abonnement nemen. En Eurosport voor de koers.
 
VRT, VTM, Play 4 zijn prima te doen via hun apps. Zowel live kijken als veel programma's die je gewoon kunt terug kijken. (films niet denk ik)
Persoonlijk vind ik dingen terugkijken via hun apps zelfs aangenamer dan live kijken omdat je gewoon veel minder reclame hebt.
Formule 1 is voor mij ook iets waar ik me nog verder in moet verdiepen. Momenteel bekijk ik het via tipik, maar geen idee eigenlijk of daar een app voor te vinden is. wellicht via RTBF Auvio....
F1TV is wel echt de moeite.
 
Same here, die 4K van Netflix klopt trouwens niet. is max 2k en dan nog niet eens. (de upload is te laag van Netflix om volledige 4k te garanderen).
Ik pak ook maar de HD versie en is imo meer dan genoeg.

Als het signaal dat de Netflix app genereert 4K is, is het 4K he. Want met jouw redenering kun je dan even goed zeggen dat je in Standard geen FullHD krijgt, want ook daar is de bitrate een pak lager dan bvb een BluRay disk.

Dat gezegd zijnde vind ik 4K ook niet de moeite. Ik kan eerlijk gezegd wellicht het verschil met FullHD niet eens zien. Maar... naast 4K heb je ook HDR, en dat vind ik toch wel een spectaculaire verbetering bij veel content. Daarvoor alleen al blijf ik bij Premium, zelfs al wordt er hier thuis ook nooit met meer dan 2 tegelijk gekeken.
 
Als je uw netflix stop zet, en later opnieuw abonneert (bv in de winter) ben je uw kijkgeschiedenis kwijt, of bewaren ze het op hun servers?
 
Terug
Bovenaan