Eindelijk staat het tweede seizoen van One Punch Man op Netflix... maar wel enkel in het Japans en Frans, zonder ondertiteling :-/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren ook gekeken, zeker 1 van de betere Godzilla films.Godzilla minus one echt een dikke aanrader
Het ziet er naar uit dat de lancering van HBO max in België ook impact zal hebben op Netflix; het lijkt me niet toevallig dat Friends eind juni lijkt te verdwijnen op Netflix?
Komt eindelijk die dvd box van pas die ik 4 jaar geleden voor de vriendin had gekocht, toen zowaar deze keer ‘echt’ Friends van Netflix zou verdwijnen.De fans van Friends gaan waarschijnlijk de 'pivot' moeten maken naar HBO.

Het is al het derde jaar op rij dat die melding op netflix komt ivm friends.Het ziet er naar uit dat de lancering van HBO max in België ook impact zal hebben op Netflix; het lijkt me niet toevallig dat Friends eind juni lijkt te verdwijnen op Netflix?

Net uitgekeken en vond hem echt goed. Lekker old schoolAxel F. nog maar een uurtje ver, maar beter dan verwacht tot nu toe![]()
primeJe kunt altijd eens HBO proberen? Kost niet teveel als alternatief.
. Voor 3€ hebben ze wat eigen series. Heb je toegang tot nostalgische series. Voor dat geld heb ik er al serieus plezier aan gehad.Ik zou nooit alleen een UHD abo nemen bij Netflix. Hun prijzen zijn nu afgestemd op accountdelen. Dick corporate move, but smart..mijn jaar abo is afgelopen sinds gisteren. Ben echt in dubio als ik wil verlengen of niet. Gevoel dat het toch niet meer zijn geld waard is laatste tijd
en werkt dat deftig dat delen? Want op het laatste had ik miserie dat ik iedere keer toestemming moest vragen aan de Hoofdaccount om te kijkenIk zou nooit alleen een UHD abo nemen bij Netflix. Hun prijzen zijn nu afgestemd op accountdelen. Dick corporate move, but smart..
Wij betalen nu met 4 (na de laatste prijsverhoging) 7€ pp/maand. 't Is na elke verhoging weer wat zagen en overwegen of we het blijven nemen. Maar op die manier blijft het (voorlopig) qua content en kwaliteit het nog steeds waard.
Is het delen of extra lidplek? Want delen buiten het huishouden zorgt hier ook altijd voor miserie met bevestiging via mail. Dus ook hier aan het kijken om te switchen naar formule met extra lidplek (+€3.99 op standaard).en werkt dat deftig dat delen? Want op het laatste had ik miserie dat ik iedere keer toestemming moest vragen aan de Hoofdaccount om te kijken
De hoofdgebruiker moet normaal maar 1 maal bevestigen dat jij bij zijn account hoort. Erna krijg je daar geen berichten meer over.en werkt dat deftig dat delen? Want op het laatste had ik miserie dat ik iedere keer toestemming moest vragen aan de Hoofdaccount om te kijken
Hier gaat het delen anders maar met 3 en niet met 4 , en het kost ieder 112€ voor een jaar is iets meer dan 9€ de maand. Hoogste abbo.Ik zou nooit alleen een UHD abo nemen bij Netflix. Hun prijzen zijn nu afgestemd op accountdelen. Dick corporate move, but smart..
Wij betalen nu met 4 (na de laatste prijsverhoging) 7€ pp/maand. 't Is na elke verhoging weer wat zagen en overwegen of we het blijven nemen. Maar op die manier blijft het (voorlopig) qua content en kwaliteit het nog steeds waard.
Hier gaat het delen anders maar met 3 en niet met 4 , en het kost ieder 112€ voor een jaar is iets meer dan 9€ de maand. Hoogste abbo.
De hoofdgebruiker heeft 2 accounts , en de andere 1.