Netflix

Eindelijk staat het tweede seizoen van One Punch Man op Netflix... maar wel enkel in het Japans en Frans, zonder ondertiteling :-/

Het ziet er naar uit dat de lancering van HBO max in België ook impact zal hebben op Netflix; het lijkt me niet toevallig dat Friends eind juni lijkt te verdwijnen op Netflix?

Het ziet er naar uit dat de lancering van HBO max in België ook impact zal hebben op Netflix; het lijkt me niet toevallig dat Friends eind juni lijkt te verdwijnen op Netflix?

De fans van Friends gaan waarschijnlijk de 'pivot' moeten maken naar HBO.

De fans van Friends gaan waarschijnlijk de 'pivot' moeten maken naar HBO.
Komt eindelijk die dvd box van pas die ik 4 jaar geleden voor de vriendin had gekocht, toen zowaar deze keer ‘echt’ Friends van Netflix zou verdwijnen.
Bleek toen enkel in de VS te zijn 😅

Vannacht een mailtje gehad van netflix da ze weer hun tarieven gaan verhogen, voor premium 20 euro vanaf juli. Tijd om mn abo op te zeggen, hun recente releases spreken me toch minder aan en voor de goeie dingen die nog komen schaf ik het binnekort wel eens terug aan.

Het is al het derde jaar op rij dat die melding op netflix komt ivm friends.
Ik heb er hier in het verleden ook al op gereageerd.
Benieuwd of het deze keer echt zo is. :)

Screenshot-5.jpg

Laatst bewerkt:
mijn jaar abo is afgelopen sinds gisteren. Ben echt in dubio als ik wil verlengen of niet. Gevoel dat het toch niet meer zijn geld waard is laatste tijd

mijn jaar abo is afgelopen sinds gisteren. Ben echt in dubio als ik wil verlengen of niet. Gevoel dat het toch niet meer zijn geld waard is laatste tijd
Ik zou nooit alleen een UHD abo nemen bij Netflix. Hun prijzen zijn nu afgestemd op accountdelen. Dick corporate move, but smart..
Wij betalen nu met 4 (na de laatste prijsverhoging) 7€ pp/maand. 't Is na elke verhoging weer wat zagen en overwegen of we het blijven nemen. Maar op die manier blijft het (voorlopig) qua content en kwaliteit het nog steeds waard.

Edit: correctie, officieel zijn maar max 2 extra leden mogelijk. Er is er 1 die in onze account onder de radar blijft blijkbaar en gewoon in 'het huishouden' kan blijven. Maar officieel kan die 4de dus niet meer.

Laatst bewerkt:
Ik zou nooit alleen een UHD abo nemen bij Netflix. Hun prijzen zijn nu afgestemd op accountdelen. Dick corporate move, but smart..
Wij betalen nu met 4 (na de laatste prijsverhoging) 7€ pp/maand. 't Is na elke verhoging weer wat zagen en overwegen of we het blijven nemen. Maar op die manier blijft het (voorlopig) qua content en kwaliteit het nog steeds waard.
en werkt dat deftig dat delen? Want op het laatste had ik miserie dat ik iedere keer toestemming moest vragen aan de Hoofdaccount om te kijken

en werkt dat deftig dat delen? Want op het laatste had ik miserie dat ik iedere keer toestemming moest vragen aan de Hoofdaccount om te kijken
Is het delen of extra lidplek? Want delen buiten het huishouden zorgt hier ook altijd voor miserie met bevestiging via mail. Dus ook hier aan het kijken om te switchen naar formule met extra lidplek (+€3.99 op standaard).

De hoofdgebruiker moet normaal maar 1 maal bevestigen dat jij bij zijn account hoort. Erna krijg je daar geen berichten meer over.
Je krijgt zelfs niet meer de mogelijkheid om op de andere users hun profiel te gaan. Je ziet enkel je eigen profiel.
Heb er zelf alleszins nog geen problemen mee gehad sinds ze het hebben ingevoerd.

edit: Ik heb het dus effectief over het delen mét toeslag voor extra leden.

Hier gaat het delen anders maar met 3 en niet met 4 , en het kost ieder 112€ voor een jaar is iets meer dan 9€ de maand. Hoogste abbo.
De hoofdgebruiker heeft 2 accounts , en de andere 1.

Hier gaat het delen anders maar met 3 en niet met 4 , en het kost ieder 112€ voor een jaar is iets meer dan 9€ de maand. Hoogste abbo.
De hoofdgebruiker heeft 2 accounts , en de andere 1.

Je hebt gelijk, er is bij ons 1 lid dat blijkbaar nog steeds op de 'oude' manier mee in het account kan blijven, zonder meldingen. Waarschijnlijk omdat die in de buurt woont van de hoofdaccount blijft hij onder de radar :unsure:

Maar 't is dus idd 2 extra leden dat je max kan toevoegen.

Terug
Bovenaan