Netflix

Mag er hier nog gevraagd worden of Netflix gedeeld mag worden want met die nieuwe regeling lijkt me dat nu geen probleem meer zeker?

Zoja, heeft er nog iemand een plaatsje over?

Mag er hier nog gevraagd worden of Netflix gedeeld mag worden want met die nieuwe regeling lijkt me dat nu geen probleem meer zeker?

Zoja, heeft er nog iemand een plaatsje over?
Netflix heeft er voor gezorgd dat het account delen niet meer interessant geworden is. Je kan nu naast een hoofdaccount 2? Bij account maken maar aan +-dezelfde prijs als het goedkoopste abonnement voor 1 scherm om dat delen tegen te gaan.
Verbeter me als ik mis ben want het is al een goed jaar geleden dat ik alles grondig bekeken heb.

Netflix heeft er voor gezorgd dat het account delen niet meer interessant geworden is. Je kan nu naast een hoofdaccount 2? Bij account maken maar aan +-dezelfde prijs als het goedkoopste abonnement voor 1 scherm om dat delen tegen te gaan.
Verbeter me als ik mis ben want het is al een goed jaar geleden dat ik alles grondig bekeken heb.
Ja maar je hebt wel nog altijd 4K voor dezelfde prijs als de basic met 720p waardoor het nog steeds interessant is.

Ah nee ik bedoelde als je zo via hier account deelt
Is dan 18,99€ delen door 3 = 6,33€ per maand.

Correctie het is 111,88€ voor een jaar omdat je nog bij moet betalen voor de extra accounts. Is dus 9,3€ per maand.

Laatst bewerkt:
Ik ben al 2 jaar gestopt met Netflix, juist omwille van het aanbod. Nu het terug winter wordt, is Netflix de moeite of nog altijd een lege doos met veel bagger?

Ik ben al 2 jaar gestopt met Netflix, juist omwille van het aanbod. Nu het terug winter wordt, is Netflix de moeite of nog altijd een lege doos met veel bagger?
Een lege doos met (herkauwde) bagger... met het jaar is het precies erger en erger aan het worden. Vroeger waren er nog leuke original zoals House of Cards, OITNB, Mindhunter, Lupin, Stranger Things, Squid Game, Narcos, Sex Education, Casa de papel, Dark, ... maar dat lijkt grotendeels stilgevallen te zijn?

Een lege doos met (herkauwde) bagger... met het jaar is het precies erger en erger aan het worden. Vroeger waren er nog leuke original zoals House of Cards, OITNB, Mindhunter, Lupin, Stranger Things, Squid Game, Narcos, Sex Education, Casa de papel, Dark, ... maar dat lijkt grotendeels stilgevallen te zijn?

Dat is stevig overdreven, zeker als je shows als Sex Education, Lupin en Casa de papel als goed omschrijft, dan is er nog genoeg sterk spul te ontdekken. Zeker als je twee jaar 'out' bent geweest.

Maid, Beef, A good girl's guide to murder, Bodkin, Baby Reindeer, Ripley, The Gentlemen, Eric, The diplomat, The fall of the house of Usher, Bodies, Arcane, Blue eyed samourai. Stuk voor stuk goed ontvangen nieuwe series van de voorbije twee jaar.

Er is nog zat genoeg goeie content op Netflix.

Ik kijk hier zwaar uitnaar het tweede en laatste seizoen van Arcane. Dat eerste was fantastiscch.

Blue eyed Samurai heb ik zelfs de derde aflevering niet gehaald. Snoozefest.

Toppers vond ik inderdaad Beef, Ripley, Baby Reindeer, en in mindere mate Usher en Gentlemen. De rest heb ik nog niet gezien.

Ik sluit me er volledig bij aan.
Het merendeel dat hier word opgenoemd aan goeie content heb ik al gezien.
Het is een feit dat er vooral veel bagger opkomt de laatste 2 jaar.
Het gebeurd ook nog zelden dat er releases aankomen waar ik voor op hete kolen zit.

Zoek ook eens via google op dat onderwerp en je vind heel veel artikels die dat bevestigen, met allerlei redenen. En niet enkel van riool media.
Zelfs de Netflix film manager (Scott Stuber) gaf dat toe in interviews eind vorig jaar.
(ik lees net dat hij ondertussen weg is bij Netflix sinds januari 2024)

Als je natuurlijk niet heel veel kijkt zal je altijd nog goeie zaken kunnen blijven vinden. Lijkt me logisch :)

Laatst bewerkt:
Maid, Beef, A good girl's guide to murder, Bodkin, Baby Reindeer, Ripley, The Gentlemen, Eric, The diplomat, The fall of the house of Usher, Bodies, Arcane, Blue eyed samourai. Stuk voor stuk goed ontvangen nieuwe series van de voorbije twee jaar.
Dat is voor mij genoeg voor 1 maand, ik zal zo'n Netflix kaartje kopen voor november

Hoeveel TV kijk jij zo per dag misschien? :oops:
Maid, Beef, A good girl's guide to murder, Bodkin, Baby Reindeer, Ripley, The Gentlemen, Eric, The diplomat, The fall of the house of Usher, Bodies, Arcane, Blue eyed samourai

-> van deze lijst al een paar gezien en een paar die mij niet interesseren (effe gekeken naar trailer op youtube) dus voor een paar series moet ik geen jaarabonnement nemen en zal ik denk ik wel rond zijn op 1 maand, zeker omdat ik nogal veel afhaak na aflevering 3-4 wegens te saai

Terug
Bovenaan