Spooky
Well-known member
smaken verschillen... eerste aflevering afgezet, vond het echt slechtBEEF
Echt nog goed![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smaken verschillen... eerste aflevering afgezet, vond het echt slechtBEEF
Echt nog goed![]()
Same here. heb het ook opgezet na veel lovende commentaar. Ik heb het denk ik 3 afleveringen volgehouden. Maar persoonlijk vind ik het gewoon écht slecht. Op het irritante af zelfs.smaken verschillen... eerste aflevering afgezet, vond het echt slecht
Dan raad ik je zeker Dopesick aan op Disney +.Painkiller.
Ik had ooit wel wat gelezen ivm de opioid crisis in Amerika, maar dit is echt … fucked up.

Merci!Dan raad ik je zeker Dopesick aan op Disney +.
Zelfde verhaal maar beter gebracht met betere acteurs.![]()
Neen, zit enkel bij het originele profiel.Weet iemand of je als "extra gebruiker" (voor 3,99 euro) ook recht/toegang hebt op het "Kids" gedeelte/profiel? Dit is erg onduidelijk op de site van Netflix zelf.
Je kan profielen (met behoud van kijklijst) van een bepaald account overzetten.Ik weet dat je profiel X onder account Y kan omzetten naar een "Extra Member" onder dezelfde account Y voor 3.5€/m extra oid, maar kan je een totaal afzonderlijke account Z ook zo overzetten onder account Y, met behoud van watchlist/...?
- Log via een webbrowser in op het account met het profiel dat je wilt overdragen.
- Ga naar de pagina Account.
- Kies in het gedeelte Profielen en ouderlijk toezicht het profiel dat je wilt overdragen.
- Kies Overdragen.
- Kies Profieloverdracht starten.
- Kies Bestaand account.
- Voer het e-mailadres en wachtwoord in voor het bestaande account waarnaar je dit profiel wilt overdragen.
- Bevestig door Profiel overdragen te kiezen.
.Ik heb de eerste 12 afleveringen ofzo gezien. Vond het wel fijn, maar niet om me 24 afleveringen geboeid te houden. Het is heel *cute* met de social awkardness en best wel geinig.De anime 'Komi can't communicate' - een vette 9/10.
Bijna gans de 24 afleveringen met een glimlach op mijn gezicht gezeten.
Herkenbare momenten van social awkwardness, maar bijzonder vermaakt met de personages.
Energieke Najimi.
Bidden voor een seizoen 3...

Ja? Heb daar al verschillende meningen over gehoord. Toch eens checkenErin Carter is zekers kijkbaar
.Moet ik ff checken merciDie extra kijkers van buiten het gezin moeten echt hun eigen account maken. Als je die nog ziet in uw hoofdaccount als je netflix opstart als andere profielen, is het nog niet in orde.