Netflix

Weet iemand of je als "extra gebruiker" (voor 3,99 euro) ook recht/toegang hebt op het "Kids" gedeelte/profiel? Dit is erg onduidelijk op de site van Netflix zelf.

Ik weet dat je profiel X onder account Y kan omzetten naar een "Extra Member" onder dezelfde account Y voor 3.5€/m extra oid, maar kan je een totaal afzonderlijke account Z ook zo overzetten onder account Y, met behoud van watchlist/...?

Ik weet dat je profiel X onder account Y kan omzetten naar een "Extra Member" onder dezelfde account Y voor 3.5€/m extra oid, maar kan je een totaal afzonderlijke account Z ook zo overzetten onder account Y, met behoud van watchlist/...?
Je kan profielen (met behoud van kijklijst) van een bepaald account overzetten.

Dus je kan de gewenste profielen van jouw account Z naar account Y overzetten.

Een volledig account naar een ander account lukt niet.

Stappen om profiel over te plaatsen:
  1. Log via een webbrowser in op het account met het profiel dat je wilt overdragen.
  2. Ga naar de pagina Account.
  3. Kies in het gedeelte Profielen en ouderlijk toezicht het profiel dat je wilt overdragen.
  4. Kies Overdragen.
  5. Kies Profieloverdracht starten.
  6. Kies Bestaand account.
  7. Voer het e-mailadres en wachtwoord in voor het bestaande account waarnaar je dit profiel wilt overdragen.
  8. Bevestig door Profiel overdragen te kiezen.

De anime 'Komi can't communicate' - een vette 9/10.
Bijna gans de 24 afleveringen met een glimlach op mijn gezicht gezeten.
Herkenbare momenten van social awkwardness, maar bijzonder vermaakt met de personages.
Energieke Najimi :love:.
Bidden voor een seizoen 3...

De anime 'Komi can't communicate' - een vette 9/10.
Bijna gans de 24 afleveringen met een glimlach op mijn gezicht gezeten.
Herkenbare momenten van social awkwardness, maar bijzonder vermaakt met de personages.
Energieke Najimi :love:.
Bidden voor een seizoen 3...
Ik heb de eerste 12 afleveringen ofzo gezien. Vond het wel fijn, maar niet om me 24 afleveringen geboeid te houden. Het is heel *cute* met de social awkardness en best wel geinig.

Die OP blijft wel fantastisch. :music:

Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog mensen die issues hebben met Netflix sinds die nieuwe account delen toestanden? Ik betaal 25.97 per maand en deel men account met men zus en ouders, ikzelf ben de beheerder van het account. Wekelijks krijg ik melding dat ik men huishouden moet bijwerken, gisteren nog op onze eigen tv hier in de living... Vorige week van men ouders en ook al geregeld van men zus... Dan moeten ze steeds op die link klikken en moet ik op men gsm bevestigen om het huishouden te updaten... Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Eens alle toestellen geregistreerd zijn moeten die toch niet vanzelf 'verdwijnen' uit het huishouden?

Die extra kijkers van buiten het gezin moeten echt hun eigen account maken. Als je die nog ziet in uw hoofdaccount als je netflix opstart als andere profielen, is het nog niet in orde.

Terug
Bovenaan