Netflix

Akkoord.
Als je verder kijkt dan Marvel en het rijtje klassieke animatiefilms is het bij Dinsey+ niet veel soeps (in zijn geheel bekeken; dus kwaliteit +kwantiteit). Vooral voor mensen met (kleine) kinderen is het wel de moeite denk ik.
Toch ook sterke Star/Hulu titels, espn sport docus, de beste animated sitcoms, national geographic docu’s, …

Snap die, Disney is vooral voor als je kleine kinderen hebt, commentaar echt niet. Toch wel genoeg kwalitatieve niet Disney content te vinden op het platform. Toch echt wel meer dan wat kindertekenfilms en Marvel content.

Het filmaanbod van Prime heeft bij ons wel recent een flinke knauw gekregen. Je moet tegenwoordig bijbetalen voor bepaalde genre's aan series/films een som bijbetalen, niet onoverkomelijk natuurlijk maar gewoon irritant dat ze dingen gaan blijven wegsteken achter meer abbo's IN abbo's.
Als men natuurlijk de prijs van het abo zo laag houdt, en men biedt redelijk recente films aan voor 1 euro, kan ik daar wel mee leven.

Deze week de melding gekregen als ik Netflix wil openen op tv:
Deze tv maakt geen deel uit van het huishouden.
via een sms met de Hoofdbeheerder toch nog kunnen kijken maar nu weer van dat. Het zal gedaan zijn met kijken op de gewone televisie als je geen extra abonnement neemt. Via gsm/tablet lukt wel nog maar streamen naar tv lukt ook niet meer.

Deze week de melding gekregen als ik Netflix wil openen op tv:
Deze tv maakt geen deel uit van het huishouden.
via een sms met de Hoofdbeheerder toch nog kunnen kijken maar nu weer van dat. Het zal gedaan zijn met kijken op de gewone televisie als je geen extra abonnement neemt. Via gsm/tablet lukt wel nog maar streamen naar tv lukt ook niet meer.
hier van hetzelfde, via TV gaat niet meer, op de PC nog wel

zal gedaan zijn met Netflix en ga Prime eens een jaartje proberen voor 25€

Mijn ouders delen mijn account.
Om problemen te vermijden zoals polar bear en kiss 1, hoe kan ik mijn ouders toevoegen als extra lid?

Moet ik voor hen een eigen account aanmaken? En hoe voeg ik hen toe op mijn account?

Je kan een extra account toevoegen als host. Daarvoor betaal je dan iets bij (3,99/maand?) en krijgen je ouders de gelegenheid om met eigen paswoord een eigen account te maken.

Ik heb het ook net zo gedaan. Zit al jaren voor een appel en een ei mee te kijken op de familieaccount van mijn broer en vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ik eindelijk eens wat moet bijbetalen:)

Komt als je deelt op een 80€ per jaar dacht ik? Dat valt uiteindelijk toch nog redelijk mee voor het aantal uren dat ik eraan spendeer.

Het is nu niet dat streaming services echt DUUR zijn. Maar zoals vroeger alles op 1 service zullen we niet gauw meer vinden. Tegenwoordig shop ik wat rond, heb Disney+ en Prime maar dat kan binnen een bepaalde periode ook gewoon weer naar streamz gaan. Of een maand of 2 geen als ik het echt beu ben. Atm hebben de kinderen nog genoeg aan D+. Zelf kijk ik op prime en D+ , maar weinig.

Iemand een viable solution voor dit 'probleempje' ?
Wij deelden een netflix account onder 4 kameraden. Blijk er nu achter te komen dat je slechts maximaal 2 extra leden kunt toevoegen aan je account.. Dus ik moet nu 1 iemand teleurstellen?? of zijn er opties.. had het graag geweten 😅

Iemand een viable solution voor dit 'probleempje' ?
Wij deelden een netflix account onder 4 kameraden. Blijk er nu achter te komen dat je slechts maximaal 2 extra leden kunt toevoegen aan je account.. Dus ik moet nu 1 iemand teleurstellen?? of zijn er opties.. had het graag geweten 😅
Zitten met hetzelfde.. voorlopig blijf ik 1 van hen toevoegen aan mijn 'huishouden' telkens er een melding komt, maar ik weet niet hoe lang dit zo gaat blijven werken.

Melding ivm 'huishouden' komt volgens mij voorlopig enkel binnen via de TV/digibox.. Via PC/laptop/gsm/tablet is het idd allemaal nog geen probleem
Hier anders ene via pc die er niet meer op geraakte, heb er 2 toegevoegd en de 4 de kan nu zonder problemen gewoon doorkijken..raar.

Terug
Bovenaan