Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaan zich dan ook blauw betaald hebben aan bagagekosten om die spullen in België/Nederland te krijgen?1 had een Belgisch paspoort en andere had een Nederlands paspoort.
Ja dat is puur diefstal maar zoveel gaat de politie daar zich niet mee bezighouden. Op booking.com gegevens was telefoon nummer ook Belgisch. Wagen had een GP nummerplaat dus was normaal een huurwagen.
Is ook mogelijk dat ze hier ergens wonen. Je kan nooit weten hoe accuraat die gegevens zijm op booking.comDie gaan zich dan ook blauw betaald hebben aan bagagekosten om die spullen in België/Nederland te krijgen?
Inderdaad, ik nam wel eens zo'n geopend flesje mee vroeger. Maar dat belandt dan ergens in een kastje tot je maanden/jaren later dat eens terugvindt.Ik neem niets mee, ik heb een hekel aan kleine prulletjes in huis die dan wellicht toch jaren gewoon in een schuif blijven liggen.
En de kost vs de baten om het voor de rechter te brengen (eventueel booking.com zelf als ze weigeren de zaak te onderzoeken) is het gewoon niet waard tov de geleden schade he. En dat weet men gewoon heel goed.1 had een Belgisch paspoort en andere had een Nederlands paspoort.
Ja dat is puur diefstal maar zoveel gaat de politie daar zich niet mee bezighouden. Op booking.com gegevens was telefoon nummer ook Belgisch. Wagen had een GP nummerplaat dus was normaal een huurwagen.

Die hadden ze meegenomen van hun vorig hotel.En waren dan nog klanten die met een Cayenne turbo afkwamen lol
Hoe was Zuid Afrika?Gewoon de gebruikelijke zaken, het bed, de tv, bureau ...
ZA is Belgie niet. Kutsituatie, zeker en vast. Maar lijkt me sterk dat de SAPS voor zo'n pietlulligheid (in de context van ZA wel te verstaan) in actie zou schieten...@|nfected Als dat Zuid-Afrikanen zijn, kan je toch gewoon naar de politie stappen? Tapijt en Afrikaanse maskers, dat is toch gewoon diefstal.
Precies of in Belgie politie in gang schiet voor zon zaken. Ken iemand waar ze met een mes het tapijt hebben kapot gesneden om mee te nemen. TV los geschroefd ook om mee te nemen. Denk je echt dat ze dit gaan onderzoeken.ZA is Belgie niet. Kutsituatie, zeker en vast. Maar lijkt me sterk dat de SAPS voor zo'n pietlulligheid (in de context van ZA wel te verstaan) in actie zou schieten...