Racing PC PS5 XBOX Need for Speed Unbound

Forza is gewoon heel goed, op ps4/5 heb je niet die keuze. Gt 7 is voor mij veel te stroef en speel het niet graag meer. Nfs heat was nog wel oké, deze ga ik ook gewoon proberen met de tien uur trial.
 
Als je aan dit spel begint mag je het niet vergelijken met een GT7, F1 of een Forza game. Deze opgenoemde games zijn toch realistischer en serieuzer.
Maar ik denk dat ik deze toch ga aanschaffen. Het is een pure arcade racer maar het speelt niet slecht. Gewoon de controller nemen en gamen maar.
Waar is de tijd van de PS2/PS3 en Xbox/Xbox 360 dat je zo een heleboel van die ‘arcade en semi realistische racers’ had. Om er maar wat op te noemen: de oudere Need for Speeds, Ridge Racer, Burnout, Motorstorm, Project Gotham Racing, Midnight club, Test drive, Blur, DTM, Rumble racing…
 
Ok, deze NFS is hardcore...

ik speel op de makkelijkste dificulty en tis moeilijk.
éérst en vooral heb je x aantal "replays" of retry op "easy" heb je er 10 per in-game dag, één dag heeft een dag en nacht cyclus.
dus voor die ene dag heb je 10 replays.
Als je een race niet wint kan je deze terug beginnen om te proberen om te winnen, midden in een race terug herbeginnen gaat niet.
Als je op een race niet 1ste eindigt krijg je nog wel geld maar natuurlijk niet zo veel als 1ste, 2de of 3de.
Ook hebben sommige races buy-ins dus je moet bv 2K betalen om te racen waar je 6k kan winnen als je 1ste's eindigt.
Er zijn races ook zonder buy-ins maar de rewards zijn ook lager.

Ik ben pas begonnen met de game, na de intro begin je eigenlijk aan de game maar holy shit.
Heb een eclipse gekocht, kheb een 5-6tal races achter de rug waarbij ik er misschien 3-4 heb gewonnen. heb nu pas 14k verdiend en al 7k uitgegeven om mijn wagen te chippen....
De races zijn moeilijk zelfs op easy. ik ben niet zeker of er rubberbanding in deze game is, want als je te veel fouten maakt haal je die wagen die 1ste plaats staat nooit in tenzij die crashed en dan misschien....
na de 7 in-game dagen, is er een big race op zondag, uw auto moet tegen dan klaar zijn, stel dat die big race A rank is en uw wagen is B rank, moet uw wagen A rank zijn tegen dan, anders kan je niet meedoen en eigenlijk niet progressen in de game.
Ik weet niet of er nu failsafes zijn in de game of kan je bv gewoon op zaterdag races zitten grinden tot je genoeg geld hebt....no idea.
kzal het wel binnenkort zien zeker.
Maar tis niet zoals in andere NFS games veel cash verdienen en naar hartelust alles kopen, hier moet je echt kiezen ga je voor de looks van uw wagen of de performance.
Ik hoop toch dat de rewards later in de game stijgen want de AMG C63S Coupe kost fucking 110K :wallbash:

Anime effecten kan je niet uitzetten, maar to be honest stoort het mij niet zo.
En voor één of andere reden 's nachts racen in-game geeft mij serieuze Underground 1 vibes, en dat is heel lang geleden dat ik dat had.

oh en vooral niet ragequitten, ik heb daarjuist alt+F4 gedaan en al mijn cash was weg, khad 250 dollar over....

Het is niet zoals andere NFS'en maar ik ben zelf er nog niet uit of dat een good thing is of niet...
 
@Gentei
Ik deel uw mening, op easy is deze game echt moeilijk.
Ik dacht eerst dat het scripted was dat je niet kon winnen, maar zelfs na mijn wagen wat te tunen win ik amper. Denk tot nu amper 2x gewonnen, meestal 4de of 5de plaats.

Nog 2 dagen te gaan voor het big event waar je een buy in nodig hebt van 20000 die ik momenteel niet eens heb.
Garage upgraden kost geld, ook nodig want anders kan je geen betere onderdelen delen.

Ik maak mij wat zorgen voor de eerste big race event. 20000 betalen om dan te verliezen want als ik nu meestal verlies zal dat dan ook wel het geval zijn. En daarna "game over". Geen idee wat er zal gebeuren.

Online verdien je veel meer geld dan in story mode. Spijtig genoeg kan je dit niet gebruiken in story mode.
 
Hangt er beetje van af wat je bedoelt met 'niet zoals ander NFS games'. Ik krijg dan een flashback naar de NFS games uit de jaren 90. Zelfs het allerbeste NFS game ooit 'NFS Porsche 2000/Unleashed' was best vrij moeilijk op bepaalde momenten. Ik heb daar dagen op gevloekt, maar uiteindelijk was de voldoening des te groter als je na ettelijke keren proberen voorbij een opdracht raakte.

Ik zie hier wel op reviews dat er wel iets is met de moeilijkheidsgraad. Als je wil refunden omdat het te moeilijk is, een NFS game dan nog, dan scheelt er iets aan je game.
 
Ben ook deze 10u trial aan het proberen, die effecten storen mij niet je moet de game ook niet als "realistisch benaderen ook ".
Is inderdaad niet zo simpel, ik dacht al dat het aan mij lag lol
 
Hangt er beetje van af wat je bedoelt met 'niet zoals ander NFS games'. Ik krijg dan een flashback naar de NFS games uit de jaren 90. Zelfs het allerbeste NFS game ooit 'NFS Porsche 2000/Unleashed' was best vrij moeilijk op bepaalde momenten. Ik heb daar dagen op gevloekt, maar uiteindelijk was de voldoening des te groter als je na ettelijke keren proberen voorbij een opdracht raakte.

Ik zie hier wel op reviews dat er wel iets is met de moeilijkheidsgraad. Als je wil refunden omdat het te moeilijk is, een NFS game dan nog, dan scheelt er iets aan je game.
Ik ga de game niet refunden maar wou gewoon zien of ik gewoon suckte of dat er andere mensen zijn die problemen hebben met de AI? Lol
 
Ik weet niet hoe het bij de rest zit maar het gaat bij mij al wat beter
Een tip, na de prologue, koop de eclipse en als uw eerste upgrade gwn chippen. De Eclipse heeft vanzelf al een heel deel pro upgrades op de auto zitten.
 
Hieronder een video'ke van NFS Unbound met anime effecten en shit.
Niet letten op de crappy rijstijl want de AMG was pas nieuw en ik moest nog wennen aan de auto lol

 
Hieronder een video'ke van NFS Unbound met anime effecten en shit.
Niet letten op de crappy rijstijl want de AMG was pas nieuw en ik moest nog wennen aan de auto lol

U rijstijl is nog redelijk cava hoor :) .

Ik vind het er precies uitzien als een goedkope Forza Horizon kloon of ben ik de enige?
 
Het moet dan toch zijn dat de verkoopscijfers tegenvallen? Veertien dagen na release al in sale?
Zou me dan toch ook wat geript voelen als ik de volle prijs betaald heb...
 
Terug
Bovenaan