Racing PC PS5 XBOX Need for Speed Unbound

pffff, anime racen ... serieus??
het is erg om te zeggen, maar i'm getting to old for this shit
tijd om een nieuwe hobby te zoeken als ik dit zie, breien ofzo :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Had wel een iets langere gameplayvideo verwacht toen aangekondigd werd dat we vandaag gameplay gingen krijgen. :D Gelukkig kan je de effecten afzetten want vind het maar niks
 
Die effecten vind ik een beetje te druk en afleidend, maar als je ze kan afzetten is dat al een geruststelling.
 
Je kan de effecten uitzetten en je kan er voor kiezen om ze niet aan uw wagen toe te voegen.

ik heb er zin in, pre order is geplaatst
 
Yes dit is bevestigd op hun twitter, ik heb er ook zin in nu.
Hoogstwrs ga ik dit op de pc kopen. 70 euro vs 80.
Of je wacht een paar jaar en je koopt het aan 2 euro op Steam :D
Player account van NFS Heat ging hierdoor van +- 1100 spelers op Steam naar 85 000 :D
 
buiten FH 5 zijn er weinig arcade racing games, dus ik ga niet een x aantal jaar kunnen wachten.
 
Ik vind het concept nog wel geslaagd. Maar wel goed dat je het kan uitzetten ook.
Het probleem ligt meer bij het feit dat tuning gewoon helemaal niet meer cool is, tenzij je ergens ver in de Walen woont.
 
Ik vind het concept nog wel geslaagd. Maar wel goed dat je het kan uitzetten ook.
Het probleem ligt meer bij het feit dat tuning gewoon helemaal niet meer cool is, tenzij je ergens ver in de Walen woont.
bwa ik kan een mooi getunede wagen nog apprecieren
 
die effects trekken op niets. eerst footage zien zonder effects alvorens te kopen
Zekers dat. Ik weet niet wie dat een goed idee vond die idiote effecten. Is maar goed dat ge ze kunt afzetten maar dan nog... de laatste NFS Heat spreekt me ook al niet aan. Waarom geen FKN remake van Underground, EA? Da's echt alles wat ik wil.
 
Als ik dit zie dan kan ik enkel maar mij afvragen waar het verkeerd is gelopen…

Wa een ongelooflijke bagger is me dit zeg.
 
Terug
Bovenaan