Racing PC PS5 XBOX Need for Speed Unbound

Bah, ik weet het niet... Zal de reviews afwachten en anders is aankoop pas bij solden zoals NFS Heat atm.
 
Ik verwacht deze na een half jaartje op game pass (via ea play), zal hem dan wel eens proberen.
Die animé effecten steken me wat tegen.
 
Ja, zeer merkwaardig. Maar we wachten af...

Tegelijkertijd besef ik ook dat het beste er al lang af is. Ik heb heel wat NFS gespeeld, van de allereerste tot Most Wanted in 2005...maar toen zag je al dat het beste er al af was. Niets kwam ooit nog in de buurt van NFS 1 of 2, van Underground, van High Stakes....En al zeker niet tov het absolute meesterwerk dat Porsche 2000 was.
 
Er zal vast wel een publiek voor zijn, maar mijn ding is het voorlopig niet.
Eens wat meer gameplay afwachten.
 
Hier ook alle Need for Speeds in de hoogdagen gespeeld. Ik ben/was totaal gene Microsoft fan maar enkel Forza Horizon als arcade racer brengt op de dag van vandaag dat NFS gevoel van 20 jaar geleden terug bij mij -.-

Hopelijk maken ze nog es ene goede maar vrees ervoor.
 
Heel dubbel gevoel hierbij,het is totaal nieuw dus niet opvoorhand afschieten. Zouden ze zelf nog in deze games geloven?
 
Op reddit PS5 toch een hoop lovende oordelen op de art style 🤔
 
Ja, ik denk ook dat het een specifiek publiek aanspreekt. Je kan het de makers moeilijk verwijten, er was wel iets nieuws nodig. Alleen denk ik niet dat de oude-van-dagen fans dit zo positief inzien. Die hadden liever een Underground 3 of een remake van 1/2/...
 
Eerst dacht ik omg nee waarom, hoe belachelijk. Maar bij het bekijken van de trailer had ik dan zo iets van uh het heeft eigenlijk wel iets. Alleen die wolkskes gekleurde doemp die uit uw banden komen is mss wat vreemd.
 
Ja, ik denk ook dat het een specifiek publiek aanspreekt. Je kan het de makers moeilijk verwijten, er was wel iets nieuws nodig. Alleen denk ik niet dat de oude-van-dagen fans dit zo positief inzien. Die hadden liever een Underground 3 of een remake van 1/2/...
Dit heeft toch serieuze Underground vibes.
 
Terug
Bovenaan