Racing PC PS5 XBOX Need for Speed Unbound

Al wat meer gameplay.

To get to the top, you gotta take risks. Choose how and when to put it all on the line, pulling huge drifts on the street, outdriving the cops, or placing side bets with your own earnings against rival racers. Time is money, so find the fastest way to earn enough cash to enter the weekly qualifiers and make it to Lakeshore’s ultimate race, The Grand.

 
alright alright alright ik zie het al zitten.

Gewoon die anime effectjes wa uitzetten en dit kan wel wat worden deze game
 
Ja, ik mis toch ook wel de tijd dat NFS gewoon draaide om met een iconische Ferrari, Honda, Lotus, Ford,... van punt A naar B te rijden, in cockpitview dan nog liefst. Alles draaide rond de auto's, van elke auto waren er hopen stats/foto's/filmpjes zelfs (zie de eerste NFS). Niets van overdreven effecten of gelijk wat, je kon het zelfs bij momenten 'een beetje realistisch' noemen. 'Clean' klinkt beter.
Alhoewel ik enorm genoot van Underground, kon IMO niets raken aan die originele formule.
 
Ja, ik mis toch ook wel de tijd dat NFS gewoon draaide om met een iconische Ferrari, Honda, Lotus, Ford,... van punt A naar B te rijden, in cockpitview dan nog liefst. Alles draaide rond de auto's, van elke auto waren er hopen stats/foto's/filmpjes zelfs (zie de eerste NFS). Niets van overdreven effecten of gelijk wat, je kon het zelfs bij momenten 'een beetje realistisch' noemen. 'Clean' klinkt beter.
Alhoewel ik enorm genoot van Underground, kon IMO niets raken aan die originele formule.
Ik heb altijd die oude NFS games gehaat, pas vanaf Underground was ik fan van NFS tunen was mijn ding lol.

hier een nieuwe video hoe je de auto's in Unbound kan tunen
 
Meer info over de "Palace Edition", in samenwerking met het gelijknamige skatemerk...

The London based skate and streetwear brand joins Lakeshore’s heated streets with a full tank of exclusive content only Palace can deliver. From exclusive custom cars to a stacked clothing collection, Driving Effects, decals, 'Palifornia' license plate, iconic tri-ferg character pose and banner artwork, this edition will give you exactly what you need to race in style.

The Palace Edition will also provide players with three days of early access to Need for Speed Unbound beginning on November 29.


 
Heb het juist paar uur geprobeerd via ea access maar vind er echt helemaal niks aan. Weer overdreven driften en het stijltje spreekt mij totaal niet aan. De effecten kan je precies dan toch niet afzetten, alleszins toch niet gevonden. Mss dat ik hem ooit speel als hij gratis beschikbaar wordt via ea access of ps+.
 
Heb het juist paar uur geprobeerd via ea access maar vind er echt helemaal niks aan. Weer overdreven driften en het stijltje spreekt mij totaal niet aan. De effecten kan je precies dan toch niet afzetten, alleszins toch niet gevonden. Mss dat ik hem ooit speel als hij gratis beschikbaar wordt via ea access of ps+.

Blijkbaar niet helemaal. Je kan wel alle samples afzetten en dan enkel kiezen voor de grijze rook als effect.
 
Heb het juist paar uur geprobeerd via ea access maar vind er echt helemaal niks aan. Weer overdreven driften en het stijltje spreekt mij totaal niet aan. De effecten kan je precies dan toch niet afzetten, alleszins toch niet gevonden. Mss dat ik hem ooit speel als hij gratis beschikbaar wordt via ea access of ps+.
Ik ben zelf wel postief eigenlijk. Blijft een arcade racer en je kan in de opties ook het driften uitzetten en wagen meer naar baanligging zetten. En de anime stijl, had er schrik voor, maar eigenlijk stoort het me niet en past wel. Ga hem wel kopen
 
Uurtje gespeeld. Graphics zijn mooi, effectjes wel leuk, muziek zit ook goed. Racen voelt wel enoooorm arcade aan als je Forza Horizon gewoon bent. Dat extreme driften voelt ook zo stroef.

Maar ik heb altijd het gevoel dat ik 70km/h rij terwijl de teller op 200 staat :unsure:
 
Terug
Bovenaan