NBA 2024-2025

Mijn eerste (en enige) live NBA wedstrijd was in MSG tegen de Bulls let een prime Rose :love:
Wel ergens bovenaan met tickets van rond de 95 dollar per persoon dacht ik. Onvergetelijke ervaring wel, ik hoop ooit nog eens terug te gaan.
Altijd al een Chicago fan geweest maar ze maken het de laatste jaren wel moeilijk om te blijven volgen met de middelmatigheid in hun teams.

Edwards is zo’n vreselijke vent naast het veld dat ik er echt geen fan van kan zijn op het veld. Ik heb dat ook met Kobe. Wat eigenwijs.

Ik ben zoals velen van mijn generatie LeBron beginnen en blijven volgen. Sinds de Lakers wel wat minder enthousiast.

AG
JAMAL MURRAY
DENVER NUGGETS
:love2:

Wat een play met weer een nieuwe 3 punter van Gordon op het einde voor de tie, en dan OKC ownen met 11-2 in OT. Die kregen geen enkele play meer gemaakt, alleen maar iso plays. Ik sta met plezier op voor zo'n game.

Maar holy shit, Jokic en het team in het algemeen ziet er afgepeigerd uit. En Dort is toch gewoon een vuile speler.
SGA zag er zwakjes uit vandaag, totaal afwezig in de clutch ook. OKC in een situatie waar ze heel het seizoen nog niet ingezeten hebben en ze zullen wel eens terugdenken aan die Mavs series van vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Jokic met zijn slechtste wedstrijd van het seizoen en nog steeds winnen van OKC? Dat moet een boost geven voor de Nuggets.

Golden State daarentegen zonder Curry geef ik niet veel kansen tegen de Wolves.

Benieuwd voor vanavond, OKC zal weer willen weg sprinten zodat de game snel gedaan is. Jokic blijven fysiek onder druk zetten.

GSW zonder Curry zal niet lukken inderdaad. Mooi antwoord van Boston, benieuwd wat die serie gaat geven nog.

Fantastische playoffs dit jaar.

Na 3e Q dacht ik dat Nuggets de W gingen pakken. Jammer. Denk dat de series nu wel definitief gaan kantelen, als je ziet hoe vermoeid ze zijn bij Denver. Damn.

Wat een lelijke wedstrijd, 1e helft niet om aan te zien. Referees waren ook afschuwelijk slecht.

Als je kijkt naar het aantal gespeelde minuten per speler bij Denver kan dat ook niet anders dan wegen op hun systeem. OKC matuur gespeeld en het thuisvoordeel terug binnen gehaald.

Cleveland heeft een probleem, de vele blessures gaan hun ook niet helpen. Als Boston zich nu ook niet herpakt gaan we nog een verrassende kampioen krijgen in het Oosten.

Oef.

Heb echt geen zin in Nuggets - Warriors. ;)
Al erg genoeg dat de Pacers zo ver gaan raken. :)
Heel bizarre 2nd round van de playoffs.

Onvoorstelbaar als je ziet welke calls SGA meekrijgt en Jokic dan weer niet.
Refs doen echt rare heel rare calls.

NBA is ook wel broken vind ik persoonlijk, je moet als aanvaller gewoon tegen een stilstaande verdediger lopen die zich groot maakt en je krijgt altijd de call. Wat kan die verdediger anders doen? Zich wegtoveren? Natuurlijk is er dan volop foul baiting. SGA is daar dan ook echt master in door heel tijd smoelen liggen te trekken.

Oef.

Heb echt geen zin in Nuggets - Warriors.
Al erg genoeg dat de Pacers zo ver gaan raken.
Heel bizarre 2nd round van de playoffs.
Zo bizar is dat toch niet? In het Oosten heeft de top 4 gewonnen. In Westen zei seeding amper iets dit jaar, want plaats 2 tot 8 lag op nog geen zakdoek.

Indiana was gewoon heel sterk tegen de Bucks en trekken die lijn door en ze spelen nu nog eens tegen Cavs die met blessures kampen.

Na in deze series alle wedstrijden te zien is mijn enthousiasme in OKC eerlijk gezegd wat gedaald, ik dacht dat ze gedoodverfde favoriet waren voor de titel maar na het kijken van deze 4 wedstrijden twijfel ik toch. Ik wil ze het wel eens zien doen tegen een echt sterke ploeg. Denver is geen sterke ploeg, een moeilijke/ervaren ploeg wel maar zeker niet sterk - veel sterkere ploegen in deze PO's. Spelen met ocharme 6 spelers, er is zelfs eentje bij die zelf zijn linkerarm niet boven zijn hoofd kan doen. Daigneault stelt mij ook wat teleur. Volgens mij zou OKC-Wolves best interessant zijn en ik geloof in die laatste.

Laatst bewerkt:
Celtics.. Als er één ploeg is die het nog kan rechtzetten zijn zij het, maar ik vrees ervoor. Knicks-Pacers als Conference Finals, what a time to be alive.

Cooper Flagg naar Dallas dus? Die hadden 1,8% om de nr 1 pick te zijn haha.
Silver: geef LA uw franchise player en we geven u nr 1 pick in de plaats ;)

Celtics.. Als er één ploeg is die het nog kan rechtzetten zijn zij het, maar ik vrees ervoor. Knicks-Pacers als Conference Finals, what a time to be alive.
Zonder Tatum ziet het er wel naar uit. Dan moeten ze toch een berg gaan beklimmen.

Dallas zal Flagg wel traden voor een blessuregevoelige sterspeler...:oi22:

Celtics is volgende wedstrijd gedaan als Tatum niet kan spelen... Hoe je telkens een comfortabele voorsprong zo kan verspelen snap ik echt niet.

GSW had met Curry altijd minstens 2-2 gestaan, zonder hem zijn ze gewoon kansloos.

Ja Tatum.. Ben een grote fan, geweldige speler. Maar soms zo cringy. Daarom heb ik een vermoeden dat hij aan het overdrijven was, en miraculeus gewoon op het veld gaat staan volgende wedstrijd. Just a hunch.

Het ziet eruit alsof hij zijn achillespees heeft gescheurd dus ik denk niet dat we Tatum nog terug gaan zien spelen en hij 6-12 maanden zal missen. Geen contact, afduwen op die voet, ... Gewoon hetzelfde als bij Lillard.

Terug
Bovenaan