NBA 2024-2025

OKC heeft toch ook een deel van mijn sympathie verloren. Enige reden dat ik het ze hen nog zou gunnen zou zijn omdat er een Belg bij speelt.
Go Wolves!

Jalen Williams nog eens een deftige wedstrijd, die is wel de key to succes voor OKC. De matchup met de Wolves is helemaal anders en ligt hun wel beter denk ik. Thunder in zes.

Might have to delete this :unsure:
Dik klote voor Tatum dit, zeker op zo'n moment in zijn carrière.

Celtics wel geweldige wedstrijd gespeeld. Benieuwd wat ze in MSG kunnen doen, al vrees ik dat het over and out zal zijn.. Als ze game 7 halen hebben ze weer het pyschologische voordeel.
Je had hem even verward met die vreselijke Paul Pierce. :)

1747661252510.jpeg

Dat shot van Halliburton :oi22:
De defence van NY stelt toch ook niet meer veel voor, als ze zo bljjven spelen gaat Indiana niet klagen.

Shai MVP, geen verrassing en ook niet onterecht imho.

284-13 staat het voor teams die 3-1 voorstaan in de play-offs, ik zet mijn geld toch in op de Pacers hoor.

Denk dat de Knicks nog serieus gaan vloeken over game 1 als je de series terug gaat bekijken.

Nuja, ik denk dat zowel de Knicks als de Pacers kansloos zijn tegen dit OKC.
OKC in 🖐.

Nog een leuk weetje over de 2 sterren van beide finalisten:
The Indiana Pacers traded Paul George to OKC for Oladipo and Sabonis. Sabonis developed as a player and then they traded him for Tyrese Haliburton. The Thunder meanwhile traded Paul George for SGA and 7 picks/swaps, one of which turned into Jalen Williams.

Terug
Bovenaan