NBA 2024-2025

Ik denk het ondertussen al weken duidelijk is in de media dat het SGA wordt. Het is belachelijk dat MVP races mee worden beslist door idioten als Perkins en Stephen A Smith. Wat een onzin die keer voor keer uitkramen, holy shit. Die hebben echt ook een bepaalde haat tegenover Jokic.

Het is SGA meer dan gegund, maar ik ben 100% zeker dat Jokic meer valuable is voor zijn ploeg. Denver is echt een zwak team zonder hem.

Elk jaar veranderen die parameters ook natuurlijk in de media, nu moet het plots iemand zijn van de 1st seed. Waarom er over Cleveland met beste record dan niet eens gesproken wordt is mij een raadsel.

Laatst bewerkt:
Mitchell heeft geen cijfers zoals SGA en speelt niet altijd dacht ik. En velen (zoals die onuitstaanbare SAS) vonden dat SGA werd bestolen vorig jaar bij de MVP dus ze willen die "fout" recht zetten en al hun geld en aandacht op SGA inzetten. Die SAS heeft nu een $100m deal over 5 jaar afgesloten voor al zijn geblaat, ongelofelijk.

Mitchell heeft geen cijfers zoals SGA en speelt niet altijd dacht ik. En velen (zoals die onuitstaanbare SAS) vonden dat SGA werd bestolen vorig jaar bij de MVP dus ze willen die "fout" recht zetten en al hun geld en aandacht op SGA inzetten. Die SAS heeft nu een $100m deal over 5 jaar afgesloten voor al zijn geblaat, ongelofelijk.
Murica he, wie het luidst roep krijgt de meeste aandacht en die met het meeste aandacht krijgt meer kijkers en brengt dus meer op. Voor goede diepgaande analyses zijn er gelukkig genoeg andere bronnen tegenwoordig.

Voor alle duidelijkheid, ik vind dat SGA het mag hebben. Beste speler in veruit beste team in sterkste conference. Alhoewel er alsmaar meer kritiek komt op zijn speelstijl en foul baiting. Ik zou niet verbaasd zijn als hij in de PO's plots een strengere whistle krijgt.

Perkins en SAS zijn gewoon de grootste idioten die er zijn. Die durven ook gewoon recht in de camera te zeggen dat ze nooit games van Denver kijken (ik neem nu mijn ploeg als voorbeeld, maar gaat over veel meer teams/spelers) maar dan wel overal een meer dan uitgesproken mening hebben over zo'n zaken. Ik dacht dat Perkins ook de enigste was die Jokic nooit in zijn top 3 heeft opgenomen de afgelopen jaren inzake MVP voting. Hoe zielig kan je zijn dan. In het jaar dat Embiid MVP won was het identiek hetzelfde zaagliedje van die mannen.

Meanwhile in Denver is het echt triestig qua spelniveau op het moment, teamsfeer zit ook niet goed lijkt het, ik denk dat we gewoon 1st round bounce worden in de PO's 😪.

Lillard ook out for the season met bloedklonter, zoals Wemby. Bij de Bucks zal het na dit jaar ook wel break up zijn vermoedelijk.

Deze loss is volledig op de kap van LeBron. Zat duidelijk nog met zijn hoofd bij de McAfee podcast en zijn SAS rampage.

Giddey kwam trouwens in de vorige wedstrijd 2 steals tekort voor een quadruple.

Deze loss is volledig op de kap van LeBron. Zat duidelijk nog met zijn hoofd bij de McAfee podcast en zijn SAS rampage.

Giddey kwam trouwens in de vorige wedstrijd 2 steals tekort voor een quadruple.
Dieje game winning tip-in in Indiana dan ook maar daarop steken?

Ontslag was onvermijdbaar, alsook van de GM.

Maar die timing wtf, dat hadden ze toch in off season mogen afhandelen.

Bedankt voor die titel coach, die gaan ze in Denver nog heel lang koesteren.

Money time! De playoffs komen er aan.
Jullie voorspellingen?
Thunder 4 - 1 Grizzlies
Rockets 3 - 4 Warriors
Nuggets 3 - 4 Clippers
Lakers 4 - 2 Timberwolves

Cavaliers 4 - 2 Heat
Celtics 4 - 1 Magic
Knicks 4 - 3 Pistons
Bucks 2 - 4 Pacers

Play(in)off Jimmy en Chef Curry zijn allesinds op de afspraak... Clippers hebben ook het momentum tegenover de Nuggets, voor de rest zie ik geen matchups waar de lagere seed door kan stoten hoewel Bucks Pacers spanned gaat worden.

Thunder 4 - 0 Grizzlies
Rockets 2 - 4 Warriors
Nuggets 3 - 4 Clippers
Lakers 4 - 2 Timberwolves

Cavaliers 4 - 3 Heat
Celtics 4 - 1 Magic
Knicks 4 - 3 Pistons
Bucks 3 - 4 Pacers

Ik weet het toch niet, Wolves en Pistons zijn toch niet kansloos lijkt mij.

Thunder, Cleveland en Boston zijn sowieso walkovers.

Terug
Bovenaan