NBA 2023-2024

Ik weet niet wat jullie online lezen, maar ik heb nog niemand de Lakers zelfs maar een contender zien noemen, noch horen beweren dat LeBron ongeschonden de play-offs haalt aan dit tempo…
 
Uiteraard gaat geen enkele serieuze analyst of site posten dat de Lakers een contender zijn. Maar je hebt bij die ploeg toch een hoop fanboys die in een droomwereld leven waarin hun team alle verwachtingen gaat overstijgen.

Voorlopig is Boston toch wel het team dat als winnaar uit de bus gekomen is uit de Lillard trade. In Milwaukee zijn ze vergeten hoe je defence moet spelen en klikt het aan de andere kant toch nog niet volledig.
 
Celtics alweer een paar klassen beter dan de Knicks vannacht. Spijtig. Ook heel pijnlijk om Porzingod te zien shinen in het groen.
 
Draymond krijgt amper 5 games, maar belachelijke comments ook van Steve Kerr die gaat verzinnen dat Gobert zijn handen rond Klay zijn nek had.
 
YqCe5OH.jpg


Sure je hebt gelijk dat het niet zijn handen zijn die rond Klay zijn nek zijn maar zijn armen maar het is nu niet alsof Gobert zo onschuldig was. :tongue: En iemand als Green gaat dan overdreven reageren met zijn idiote mentaliteit. Ik had eigenlijk ook wel een langere schorsing verwacht met zijn geschiedenis.

Djeez, Draymond, wat is die dit seizoen weer allemaal aan het doen. Precies elke wedstrijd wel iets.


Green is gewoon zo'n triest figuur net zoals Beverly die conflict en aandacht nodig hebben om gemotiveerd te zijn. Het blijft jammer dat de NBA zo soft geworden is met het uitdelen van schorsingen.
 
Heb hem nu eens volledig kunnen bezig zien.


Had nu niet de beste game, maar is zo ene die er alles aan zal doen om te winnen. Mag gerust naar de Jazz komen :unsure:
 
Heb hem nu eens volledig kunnen bezig zien.


Had nu niet de beste game, maar is zo ene die er alles aan zal doen om te winnen. Mag gerust naar de Jazz komen :unsure:
Is vooral een zeer verstandige speler, met dan ook nog eens een echte nba body. En meer dan ok skills.
 
Ik heb de voorbije seizoenen weinig NBA gekeken, maar is Zion altijd zo passief? Die loopt precies ook al zoals Shaq in zijn laatste dagen voorover gebogen en kont achteruit en af en toe aan de ring eens explosief ontploffen.
 
Ik heb de voorbije seizoenen weinig NBA gekeken, maar is Zion altijd zo passief? Die loopt precies ook al zoals Shaq in zijn laatste dagen voorover gebogen en kont achteruit en af en toe aan de ring eens explosief ontploffen.

Niemand heeft die ooit zien spelen, was altijd geblesseerd :unsure: :unsure:
 
LeBron heeft dit seizoen toch al iets gewonnen. :unsure:

Als het publiek ook zo stil wordt wanneer de echte franchise in Las Vegas er komt, laat dan al maar. Zo'n team zonder beleving...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan