NBA 2023-2024

Dat is net mijn punt, zowel AD als LeBron moeten het team dragen en matchen van 35min spelen. Een heel seizoen van 82 games op die manier spelen gaat ze geen goed doen. Zeker met de nieuwe regels ivm rust pakken.
Vorig jaar zat alles mee tijdens hun play-off run en dan verloren ze nog kansloos tegen Denver. Deze ploeg wil nu resultaten halen he, op deze manier gaat dat echt niet lukken.
Wie bedoel je met hun zwarte beest?
De Clippers, Lakers hadden daar een 11 game losing streak tegen.
 
Dat is net mijn punt, zowel AD als LeBron moeten het team dragen en matchen van 35min spelen. Een heel seizoen van 82 games op die manier spelen gaat ze geen goed doen. Zeker met de nieuwe regels ivm rust pakken.
Vorig jaar zat alles mee tijdens hun play-off run en dan verloren ze nog kansloos tegen Denver. Deze ploeg wil nu resultaten halen he, op deze manier gaat dat echt niet lukken.
Wie bedoel je met hun zwarte beest?
De Clippers. En nu spelen ze wel (te) veel minuten, maar wat wil je ook als Vincent, Vanderbilt, Prince en Hachimura out zijn.
Ik zeg niet dat ze titelfavoriet zijn, maar zonder zware blessures voor AD en LeBron halen ze makkelijk de playoffs volgens mij. En dan is Denver ook het enige team dat er boven uit steekt in de Western Conference, van de rest moeten ze geen schrik hebben.
Enige waar ik me zorgen over maak momenteel is Reaves die echt niet goed gestart is en die toch je 3rd option zou moeten zijn (zijne +/- is de slechtste van alle Lakers) en wat ze gaan doen met D'Angelo als het weer om de knikkers gaat.
 
Ik was wat terughoudend met de hele hype rond die jongen. Dat hij goed ging zijn twijfelde ik niet aan, maar zo snel al zo spelen is toch echt wel knap.
Dat hij maar 'skinny' blijft en die beweeglijkheid kan behouden, echt een unieke speler.
 
Ik was wat terughoudend met de hele hype rond die jongen. Dat hij goed ging zijn twijfelde ik niet aan, maar zo snel al zo spelen is toch echt wel knap.
Dat hij maar 'skinny' blijft en die beweeglijkheid kan behouden, echt een unieke speler.
Vorig jaar live zien spelen, en irl zie je echt wel dat Wemby iets unieks ging worden.

Nog nooit gezien in de NBA, en nee, ook niet Bol Bol Shaq :)

Laat die maar fit blijven. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Zal mij over mijn Spurs trauma’s uit de jaren 0 helpen.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar live zien spelen, en irl zie je echt wel dat Wemby iets unieks ging worden.

Nog nooit gezien in de NBA, en nee, ook niet Bol Bol meneer Barkley :)

Laat die maar fit blijven. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Zal mij over mijn Spurs trauma’s uit de jaren 0 helpen.
Het was Shaq die hem met Bol Bol vergeleek.
 
Dat gezever over Bol Bol is ook maar voor de views he mannen. Ik denk dat die ex profs allemaal maar heel goed weten dat dit een unicorn is. Bol Bol is ook beetje een meme aan het worden.

Eventjes in u eerste 5 matchen 2x KD verslaan en 38pt droppen. Wil ook zeggen dat het mentaal heel goed zit. Blij dat hij bij Pop zit.
 
Vorig jaar live zien spelen, en irl zie je echt wel dat Wemby iets unieks ging worden.

Nog nooit gezien in de NBA, en nee, ook niet Bol Bol Shaq :)

Laat die maar fit blijven. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Zal mij over mijn Spurs trauma’s uit de jaren 0 helpen.
Ik had vooral nog wat terughoudendheid over hoe hij in de NBA zou aarden, maar dat gaat geen probleem zijn zo te zien...

De 'analysten' van de NBA doen soms rare uitspraken idd. Beetje show verkopen hoort er nu eenmaal bij in hun programma's.
 
Laatst bewerkt:
The difference is what?
Bol Bol: 2020-21 SEASON: Played in 32 games (two starts) with Denver, averaging 2.2 ppg. in 5.0 minpg.
 
Ik hou zo hard van de online Laker fans. Pre-season al hun nieuwe aanwinsten en bench unit zitten hypen voor zot en na nog geen 10 wedstrijden is het al gebleit dat Bron/AD geen hulp hebben.

Iedere keer opnieuw 😂
 
Ik hou zo hard van de online Laker fans. Pre-season al hun nieuwe aanwinsten en bench unit zitten hypen voor zot en na nog geen 10 wedstrijden is het al gebleit dat Bron/AD geen hulp hebben.

Iedere keer opnieuw 😂
Ze hebben wel hulp maar ze zijn allemaal geblesseerd of geblesseerd geweest...zonder AD en een paar key rotation players verliezen de Lakers gewoon tegen de hele NBA. LeBron is niet meer de LeBron die eigenhandig 4 bums naar een Conference Finals sleept.
Er is wel iets dat weer de kop opsteekt dat ze niet opgelost krijgen, ze zijn alweer het slechtste team in de NBA wat driepunters betreft. En dat ligt volgens mij niet meer aan het feit dat ze met spelers zitten die het niet kunnen, maar ze nemen veel te veel domme en/of luie driepunters.
 
LeBron is volgens mij wel nog steeds de speler die 4 bums voorbij quasi elke NBA ploeg krijgt, maar hij kan dat geen tweede avond in dezelfde week. Ze gingen zijn minuten beperken, maar ondertussen speelt die weer 35min gemiddeld. De Lakers gaan zwaar op hun bek gaan met deze supporting cast.
 
Op het Nieuwsblad kunnen ze ook beter eens hun artikels controleren op fouten:

en de zopas uit Boston overgekomen Hank Williams III kijkt tegen een knieoperatie aan en zal de rest van het seizoen missen.

bij de Brooklyn Nets ontbreken bijvoorbeeld drie toppers: Ben Simmons, Cam Thomas, én Nic Claxton. Bij Phoenix is prijsschutter Jamal Murray uit, Tyler Herro bij Chicago, Damian Lillard bij Milwaukee, en bij de Phoenix Suns liggen Devon Booker en Bradley Beal in de lappenmand.

:unsure:
 
Heat op een five game winning streak, vooral te danken aan Bam die solide bezig is. Hopelijk kunnen die nog wat support aantrekken want die kern is echt te dun voor de moment.

Dallas draait ook goed voor de moment, benieuwd hoelang Kyrie zich kan blijven schikken in zijn rol (hoewel hij bij Cleveland ook de nr2 was).

Nee, LeBron is niet meer de speler die bums op het sleeptouw neemt en wint. Dat is hij al lang niet meer. Hij heeft op zijn minst een maatje nodig zoals AD waar hij op kan rekenen. Dan wel, maar zelfs ook niet elke avond.
En daarom spelen ze met dit team nooit nog kampioen in tegenstelling tot wat je online soms leest...

In Philly zullen ze eens goe lachen :p
 
Over Philly gesproken, ik ben geen van van Embiid maar wat doe die Tyrese Maxey allemaal. Die is zich volop naar superstar modus aan het ontwikkelen, damn 🤯. Coole gast ook.
 
Terug
Bovenaan