NBA 2023-2024

Dit wordt een lang seizoen voor de Blazers fans.
Wel een pak nieuwe spelers, en pijnlijke blessure met Simons.

Is wel wat kwaliteit aanwezig, dus zie die nog wel leuke dingen laten zien dit seizoen.

Camara echt sterk begonnen aan zijn NBA carrière. Is daar met zijn energieke stijl ook de harten aan het veroveren in Portland. Zowel bij fans als commentatoren.
 
Die highlight reels zijn de dingen die rondgaan natuurlijk, zeker bij de TikTok-generatie. Morant bvb is niet voor niets zo populair bij de jeugd (dat die zijn ploeg in de steek laat door zijn onnozel gedrag is snel vergeten).
Dus Morant is enkel populair door de highlight reels ...

Dat het een fenomenale speler is heeft daar ook wel wat mee te maken denk ik . ;)
 
Wel een pak nieuwe spelers, en pijnlijke blessure met Simons.

Is wel wat kwaliteit aanwezig, dus zie die nog wel leuke dingen laten zien dit seizoen.
Bwah, er is toch geen enkel nut voor Portland om ook maar iets te presteren. Ik denk dat ze eerder spelers als Grant en Ayton nog gaan flippen voor picks of andere youngsters. Nuja, met die laatste zal dat moeilijk worden.
 
Die saga kunnen we ook weer afronden: The Sixers are acquiring Marcus Morris, Nic Batum, Robert Covington, KJ Martin, multiple draft picks and a pick swap for James Harden, PJ Tucker and Filip Petrusev, sources tell ESPN.

Na Phoenix, Bucks (en Boston) nu ook voor de Clippers een alles of niets seizoen. Ook GSW waarschijnlijk hun laatste echte kans. Popcorn time 🍿.
 
Laatst bewerkt:
Eén week ver, veel te vroeg voor conclusies maar toch al wat leuke ontwikkelingen.
  • Wemby heeft niet veel problemen met de overstap naar het NBA niveau.
  • Camara lijkt een plekje te krijgen in de rotatie bij Portland
  • Denver stoomt gewoon door
  • Boston ziet er goed uit
  • Als de Suns hun drie sterren hebben zijn ze top
  • Golden state heeft Curry die er direct in is gevlogen
  • Dame draait direct mee bij de Bucks
  • Lakers hebben echt een probleem met hun 'oude' sterren
  • Teams die voorlopig nog teleurstellen: Thunder, Cavs, Heat.
 
Ik kan, ondanks mijn leeftijd :cool:, nog studentenkorting krijgen op de league pass, maar dan is die nog steeds duurder dan wanneer ik de jaarlijkse league pass neem. 😅
 
Ik heb sinds gisteren een league pass. Is wel goed dat al die reclame enzo tijdens time outs eruit geknipt zijn, maar hoe kan ik wel nog dat zien met shaq en heel de bende voor en na de wedstrijd?
 
Ik heb sinds gisteren een league pass. Is wel goed dat al die reclame enzo tijdens time outs eruit geknipt zijn, maar hoe kan ik wel nog dat zien met shaq en heel de bende voor en na de wedstrijd?
Dat lukt enkel als je live kijkt dacht ik. Dan heb je alvast de optie om de halftime show enzo te bekijken ipv de in arena beelden.
 
Nuggets helemaal gassed out tegen de Wolves, maar niet onbegrijpelijk met 5e game in 8 dagen. Had ergens gelezen dat we de meeste matchen moesten spelen in de eerste 3-4 weken ofzoiets. Jokic moet toch nog heel wat stappen zetten, zijn spel is nog heel slordig. Vooral in de passing.

Celtics lijken wel scary, wtf.
 
155 on a Wednesday night, not bad. :unsure:
Wordt een lang seizoen en zoals gezegd is het voor anderen misschien nog net iets meer van "moeten" zoals de Suns en de Clippers, maar seizoen begint alvast goed voor de C's. Horford wordt ook gespaard laatste 2 matchen, en ze roteren ook wat meer in het algemeen. Benieuwd of ze dat gaan blijven doen, is gemakkelijker wanneer je 40 punten voor staat natuurlijk..
 
Eén week ver, veel te vroeg voor conclusies maar toch al wat leuke ontwikkelingen.
  • Wemby heeft niet veel problemen met de overstap naar het NBA niveau.
  • Camara lijkt een plekje te krijgen in de rotatie bij Portland
  • Denver stoomt gewoon door
  • Boston ziet er goed uit
  • Als de Suns hun drie sterren hebben zijn ze top
  • Golden state heeft Curry die er direct in is gevlogen
  • Dame draait direct mee bij de Bucks
  • Lakers hebben echt een probleem met hun 'oude' sterren
  • Teams die voorlopig nog teleurstellen: Thunder, Cavs, Heat.
De Lakers hun probleem is allesbehalve die oude sterren. Lebron is nog altijd Lebron en van AD weet je ook wat je kan verwachten (alleen weet je niet precies wat op welke dag). Probleem is dat Reaves momenteel geen shot gemaakt krijgt en de helft van hun role players in de lappenmand ligt. En dan toch nog winnen tegen hun zwarte beest. Die gaan er wel weer staan ze, vorig jaar zijn ze 2-10 gestart begot.
 
De Lakers hun probleem is allesbehalve die oude sterren. Lebron is nog altijd Lebron en van AD weet je ook wat je kan verwachten (alleen weet je niet precies wat op welke dag). Probleem is dat Reaves momenteel geen shot gemaakt krijgt en de helft van hun role players in de lappenmand ligt. En dan toch nog winnen tegen hun zwarte beest. Die gaan er wel weer staan ze, vorig jaar zijn ze 2-10 gestart begot.
Dat is net mijn punt, zowel AD als LeBron moeten het team dragen en matchen van 35min spelen. Een heel seizoen van 82 games op die manier spelen gaat ze geen goed doen. Zeker met de nieuwe regels ivm rust pakken.
Vorig jaar zat alles mee tijdens hun play-off run en dan verloren ze nog kansloos tegen Denver. Deze ploeg wil nu resultaten halen he, op deze manier gaat dat echt niet lukken.
Wie bedoel je met hun zwarte beest?
 
Terug
Bovenaan