NBA 2023-2024

16 minuten is wel wat meer dan garbage time.
Allesbehalve garbage time Idd. Mocht al na 5 minuten opkomen.

Minuten die hij heeft verdient door een sterke pre season.

Vond zijn eerste 3 quarters wel povertjes. Liet in het 4de kwart wel weer zijn kwaliteiten zien.
 
OKC 82-0 you heard it here first :unsure:

Lelijke wedstrijd tegen de cavs wel, heel inefficiënte 2e helft, maar die 7 blocks van Chet :love2:
 
Luka die met een belachelijk shot de 49 pts haalt. Overal highlights van zijn 'fantastisch' shot terwijl dat nu toch gewoon een slechte play is die met wat geluk goed uitdraait...
Jammer dat de NBA meer en meer om de sterren draait, maar die verkopen de truitjes natuurlijk.
 
Luka die met een belachelijk shot de 49 pts haalt. Overal highlights van zijn 'fantastisch' shot terwijl dat nu toch gewoon een slechte play is die met wat geluk goed uitdraait...
Jammer dat de NBA meer en meer om de sterren draait, maar die verkopen de truitjes natuurlijk.
De NBA draait toch altijd al rond de sterren? En terecht!

Hoopgevende match van Camara trouwens. De stats zouden het mss niets zeggen, maar kreeg veel minuten, en deed het daar zeker niet slecht in. Beetje ongelukkig in zijn shots. Maar defensief meer dan degelijk, en goed in het samenspel.
 
Luka die met een belachelijk shot de 49 pts haalt. Overal highlights van zijn 'fantastisch' shot terwijl dat nu toch gewoon een slechte play is die met wat geluk goed uitdraait...
Jammer dat de NBA meer en meer om de sterren draait, maar die verkopen de truitjes natuurlijk.
Fenomenale speler maar Luka ball heeft nog nooit iets opgebracht. Daarom ben ik er ook niet de grootste fan van. Als hij zo blijft ballen wordt hij wel instant MVP.

Al leuke dingen gezien, en het is nog maar begonnen 😅
 
Tuurlijk draait het om de sterren, maar die sterren kunnen ook functioneren in een team ipv geef de bal aan de ster en die doet er wel iets mee.

Al veel leuke dingen gezien idd. Wemby heeft niet veel aanpassing nodig precies.
 
Tuurlijk draait het om de sterren, maar die sterren kunnen ook functioneren in een team ipv geef de bal aan de ster en die doet er wel iets mee.

Al veel leuke dingen gezien idd. Wemby heeft niet veel aanpassing nodig precies.
Ja, maar dan ligt het niet aan de sterren in de league, maar vooral aan zwakke coaches. Of de persoonlijkheid van bepaalde spelers.

Goed, absoluut geen fan van Doncic, daar niet van. Maar als je team basket wil zien zonder sterren, kan je wss op veel andere plekken terecht.
In money time wil ik de bal toch ook in de handen van mijn beste spelers.
 
Ja, maar dan ligt het niet aan de sterren in de league, maar vooral aan zwakke coaches. Of de persoonlijkheid van bepaalde spelers.

Goed, absoluut geen fan van Doncic, daar niet van. Maar als je team basket wil zien zonder sterren, kan je wss op veel andere plekken terecht.
In money time wil ik de bal toch ook in de handen van mijn beste spelers.
Ik wil een team dat met een ster speelt ipv een ster met een team dat er voor de opvulling bijloopt zien. Bij Dallas is een van de problemen idd Kidd die voor geen meter kan coachen. Bij Real kon Doncic wel teamball spelen bvb.
 
Dit wordt een lang seizoen voor de Blazers fans.
Nog geen beetje, wel leuk voor Camara dat hij toch veel playtime krijgt. Scoot zal er ook nog wel doorkomen, sommige rookies hebben wat tijd nodig om aan de NBA te wennen.

Spurs gaan niet veel hoger staan in de ranking, maar die hebben Wemby natuurlijk...
 
Tjah, welcome to rebuilding. Dat is toch de logica zelve. Voor Camara echt ideaal, mag zijn pollen kussen met die trade.
Spurs verliezen met 40 maar mijn NBA app stond 's ochtends wel vol met Wemby highlight notifications :laugh:

Genoten van de Nuggets gisterenavond, leuk om eens op een normaal uur naar NBA te kijken, chill matchke waar alles vanzelf ging zonder ze precies veel moeite moesten doen. Jokic kon volgens mijn makkelijk een 50pt game gespeeld hebben, maar dan zie je bij de Nuggets dat ze de bal laten rondgaan om iedereen te betrekken en vertrouwen te pushen. MPJ had het nodig. Nogal wat anders dan bv. Lavine zijn belachelijke 51pt/0ast loss in de week. Onze bench unit schudt na 3 matchen al veel twijfels weg die er waren. Braun en Watson 🥰
 
Laatst bewerkt:
Tjah, welcome to rebuilding. Dat is toch de logica zelve. Voor Camara echt ideaal, mag zijn pollen kussen met die trade.
Spurs verliezen met 40 maar mijn NBA app stond 's ochtends wel vol met Wemby highlight notifications :laugh:
Die highlight reels zijn de dingen die rondgaan natuurlijk, zeker bij de TikTok-generatie. Morant bvb is niet voor niets zo populair bij de jeugd (dat die zijn ploeg in de steek laat door zijn onnozel gedrag is snel vergeten).

Het draait rond de sterren he :laugh:

Geef mij dan maar deze ster :love2::
 
Die highlight reels zijn de dingen die rondgaan natuurlijk, zeker bij de TikTok-generatie. Morant bvb is niet voor niets zo populair bij de jeugd (dat die zijn ploeg in de steek laat door zijn onnozel gedrag is snel vergeten).

Het draait rond de sterren he :laugh:

Geef mij dan maar deze ster :love2::
Ik begrijp dat wel, maar het is wel grappig om dan mijn app te openen en te zien dat ze met 40pt verliezen :p
 
Ale man. I’m gonna dominate. My name is Dominayton. 😹😹😹
1698664132877.png

Spuuglelijke tattoo ook :laugh:
 
Terug
Bovenaan