Naar welke podcast luister jij?

broken silicon voor pc hardware, f.reality voor VR, the misfits voor wat humor, darknet diaries, true crime conversations, casefile, larry lawton en nog veel meer. Luister grotendeels exclusief tijdens het werk.
 
Aanraders wat IT betreft? SQL, Linux, Cloud, DevOps. Geen idee of daar podcasts rond te maken zijn die succesvol doorgaan, maar als iemand er weet van heeft, altijd welkom.
 
Ik weet niet of ik het hier al gezet heb, maar voor de filmfan is klokslag 12 en de peperkwekerij een aanrader.
 
Welcome to the AA
Fokcast
Gremlins strike back
Ben ook vanaf episode 1 aan mosselen 0130 begonnen ( was maar 12 toen dat begon maar ben er na de geniale coronatapes van vorig jaar eens aan begonnen, zit nu bijna aan nummer 60)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu aan revolutions bezig (na De Bourgondiërs geluisterd te hebben een tijdje terug). Ik vind het heel aangenaam tot nu toe. Grootste nadeel aan al dat thuiswerken is dat ik normaal in de auto luister naar podcasts en dat is nu wat weggevallen :(
 
Ik luister normaal gezien het meeste op weg naar werk, wat nu niet gebeurt. Ook als ik ga lopen luister ik naar podcasts
Mijn podcasts:
- De Afspraak op vrijdag (want op tv heeft eigenlijk totaal geen meerwaarde)
- a16z podcasts: over nieuwe technologieën, tech culture & trends en de toekomst
- WSJ's The Future of Everything: ook over nieuwe technologieën
- Babbage van The Economist, ook wetenschap & technologie. Voornamelijk innovaties etc die in het nieuws komen met meer duiding.
- Analysis van BBC radio 4.
 
Bluetiger studio
Café Weltschmerz
Bitcoin show
Roddelpraat

The Trueman Show
De nieuwe wereld
 
Laatst bewerkt:
Updated list :unsure:
Armchair Expert with Dax Shepard
Radio Headspace
On Purpose with Jay Shetty
The Luke and Pete Show
Literally! With Rob Lowe
Conan O'Brien Needs a Friend
Abroad in Japan
Ty & That Guy
Art Department Podcast
The Andrew Price Podcast (Blenderguru)
Unfuck Nation with Gary Bishop
The WAN Show
Bill Burrs Monday Morning Podcast
Fantastic! With Dana Carver
Still Untitled: The Adam Savage Project

Ik zou wat selectiever moeten zijn I guess.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan