Naar welke muziek luister je nu?

Fantastisch album, vandaag gereleased! Bepaalde dingen had ik wel al live in Brussel gehoord in november. Maar ik vind het erg sterk. De nummers zullen wel weer moeten groeien, dat is met Too Dead Inside, Don't Be So Hard on your Beauty and Friendly Machine ook al gebeurd. De drie beste tracks meteen uit de jaren '20 voor mij.

Sebiet misschien nog eens de nieuwe Animal Collective luisteren. Black Country, New Road zal voor een andere keer zijn want die kwam ook vandaag uit.

Iedereen kent deze klassieker van Jimi Hendrix, maar deze versie van The Leaves is de originele versie en swingt al even goed als die van Jimi.

(Laat ze maar janken over de te hoge energie kosten , wie zijn geld goe beheerd komt nie in de stront terecht .)

Een keer afgeweken van het stonerpad? :eek:
Haha, het is inderdaad niet zo dat ik niet naar andere dingen luister. :)
Bv Prog (zie mijn topic) en heavy metal luister ik zelfs regelmatig naar.
Er is ook new wave die ik goed vind en Replicas van Tubeway Army is daar dus een goed voorbeeld van.

Haha, het is inderdaad niet zo dat ik niet naar andere dingen luister. :)
Bv Prog (zie mijn topic) en heavy metal luister ik zelfs regelmatig naar.
Er is ook new wave die ik goed vind en Replicas van Tubeway Army is daar dus een goed voorbeeld van.
De twee volgende platen van Numan nl. Pleasure Principle en Telekon vond ik ook nog wel te pruimen. Hoewel ik er eerlijk gezegd al 10 jaar of meer niet meer naar geluisterd heb. Volgens Wikipedia vormen ze samen met Replicas een trilogie.

Dit vind ik een goede nieuwe EP van mijn "AOTW inzending". Geen idee of het bij een EP blijft of dit een preview is naar een derde volwaardig album.

Wat ik geluisterd heb dat recent is uitgekomen
yeule - Glitch Princess (2022): 10/10
Animal Collective - Time Skiffs (2022): 9/10
sonhos tomam conta - Insolação (2022): 9/10 [EP]
Mitski - Laurel Hell (2022): 6/10
Black Country, New Road - Ants from Up There (2022): 5/10

Verder nog:
Katie Dey - Flood Network (2018): 8/10
Strawberry Switchblade - Strawberry Switchblade (1985): 7/10
Animal Collective - Centipede Hz (2012): 7/10

Eloy - Land of No Body

Ik kende dit nummer al jaren, maar ben het eigenlijk pas onlangs écht gaan ontdekken/waarderen en beschouw het intussen als één van mijn all-time favoriete prognummers.

Eloy - Floating (album)
Eloy - Inside (album)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan