Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat zeg jij nu??? spotify yuck ?
Spotify![]()
Klopt, voor mij is het een mooi statement.Ik ben het eens met @TRUMP; misschien zou ik het iets genuanceerder verwoorden, maar ik vind het een aansteller. Spotify heeft de juiste keuze gemaakt. Verder heb ik niets met Joe Rogan, weet niet eens wat dat is, maar Spotify moest altijd deze keuze nemen.
Seriously? NY is al decennia met en voor het klimaat bezig. En op zijn eigen website heeft hij het al meermaals over vaccins gehad alsook tegen desinformatie over vaccins en/of corona.Omdat velen zich plots tegen Spotify keren plots, en er een veel groter drama van maken dan nodig is, maar zich wel extreem hypocriet opstellen. De meesten die hun muziek niet op Spotify willen doen dat voor andere redenen, maar op zich is Spotify een zeggen voor de muziekindustrie. Nooit was het luisteren van (onbekende) muziek gaande van Indonesische shoegaze tot Japanse avant-garde ethereal wave tot tishoumaren uit Niger en digital cumbia van de Afro-Colombiaanse Wayuu-community zo makkelijk te luisteren met één klik. Die obscure artiesten halen er veel meer geld uit dan dat ze anders zouden doen. De grotere namen denken echter dat ze het al zijn. Adèle haar vraag, daar kan ik inkomen. Maar Neil Young bemoeit zich met van alles en nog wat dat zijn zaken niet zijn. Gaat Young ook al zijn muziek van YT verwijderen omdat er van die rechtse YT kanalen ook op YT een stem krijgen. Gaat Young zijn FB-account, insta-account, twitteraccount verwijderen omdat rechtse trolls actief zijn op die sites. Als het Young hier om te doen valt, is het ook een hypocriet want het is niet vandaag dat het begint verkeerd te lopen. Dat is al decennia actief. Waar is Young als het over klimaatverandering gaat enzo?
Er zitten er hier stoer te doen met een YT-video van greatest hits van Neil Young, maar ik kan Joe Rogan met een klik ook op YT vinden. En beiden halen ook inkomsten van YT, dus exact hetzelfde.
Zijn actie gaat mensen trouwens niet stoppen met naar Rogan te luisteren. Young zou meer bereiken verder als hij zelf het negatieve in iets positiefs omzet, en bvb. zelf een podcast start om mensen aan te sporen om te vaccineren. Young heeft de naam om het te doen, en daar zal hij meer mensen bereiken, misschien niet de mensen die hij wilt. Maar de mensen die naar Rogan willen luisteren zullen dat blijven kunnen doen, los van Spotify's beslissing.
Het probleem is dus al ZEKER niet Spotify.
Discussie kan verder in het spotify topic.Seriously? NY is al decennia met en voor het klimaat bezig. En op zijn eigen website heeft hij het al meermaals over vaccins gehad alsook tegen desinformatie over vaccins en/of corona.
Gaat ook niet over rechts of links die een stem krijgen op platformen. Hier specifiek gaat het over desinformatie en foute claims van Rogan die op een van de populairste podcasts van Spotify worden verspreid.
Hypocriet? Allesbehalve.
Maar bon gaat hier serieus off topic nu waarvoor excuses.
5 essentiële Boris albums:Iemand een idee wat de beste blackgaze albums zijn om eens te luisteren (ik neem aan Alcest, Jesu, Deafheaven), en specifieker ook wat van Boris ik het best zou luisteren, want hun oeuvre is zo groot.
Thanks, ik heb Pink geluisterd. Beetje moeilijk om al over te oordelen, ik denk dat ik het eerste, zevende en laatste nummer het sterkst vind, maar ik had wel iets anders verwacht. Ik was daar verkeerd over geïnformeerd, maar het is wel goed. Gewoon moeilijk om te plaatsen omdat het toch wat anders dan wat ik doorgaans luister.5 essentiële Boris albums:
Amplifier Worship - Feedbacker - Flood - Pink - Akuma No Uta
Oweee die ken ik nog niet. Wat een vettig nummer is Clash!
Jesu is absoluut geen blackgaze en niet alle albums van Alcest of Deafheaven zijn even goed.Iemand een idee wat de beste blackgaze albums zijn om eens te luisteren (ik neem aan Alcest, Jesu, Deafheaven), en specifieker ook wat van Boris ik het best zou luisteren, want hun oeuvre is zo groot.
yes, da is echt een dik nummer.Oweee die ken ik nog niet. Wat een vettig nummer is Clash!