Wulf OSB
Well-known member
Begrijp je volledig.BFB blijft mijn favoriete hc band en het nieuws van de comeback kan ik enkel toejuichen. Alleen vind ik deze line up en vooral de zanger niet echt overtuigend. Ik hou zowel van de ouwe BFB met Buddha op zang maar ook van White Trash Anthems waar Rob het merendeel van de zang op zich nam en dat voortreffelijk deed (ook op de eerste 2 ramallah platen btw). Peter Morcey zijn vorige bands deden me weinig tot niks en de comeback show die op Youtube stond heeft daar niet echt verandering in gebracht. UIteraard ga ik in november richting Eindhoven maar toch met een bang hart.
Ik zag overigens dat Wisdom In Chains op Skallyfest in Halle speelt dit jaar, ook daar een soortgelijk dilemma. Met Mad Joe op zang , absolute top maar nog niks gehoord met de nieuwe zanger.
Kvond het wel goed met Pete maar mis idd Buddha. Maar mijn enthousiasme neemt toch even de bovenhand hier. Ook hier favo hc band.
Wisdom is een ander verhaal. Daar heb ik iets van bon verander gewoon de bandnaam. De nieuwe nummers met Frank zijn op zich goed, heel goed zelfs. Maar de bestande nummers zijn minder met Frank. Live in Gent vorig jaar was ook dat niet, Frank was wel ziek dus dat speelt een grote rol natuurlijk.
Plus Mad Joe is gewoon zo'n goeie vriend geworden over de jaren heen, doet ook guest-vocals op de MCD van mijn oud orkestje dat het sowieso "pijn" doet om hem er niet meer bij te zien.
)
?
.

)
.