Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vooral het tweede deel met Richards Tale![]()
Harmonia - Musik Von Harmonia (album)Tortoise - Millions Now Living Will Never Die (album)
Een album dat ook alweer 30 jaar oud wordt deze maand. Opener Djed blijft toch een wondermooie 20 minuten muziek. En dan gevolgd door het prachtige Glass Museum. Toppertje.
Daar kan ik nu nog geen antwoord op geven, aangezien ik zo te zien nog maar 2 tracks van dat album beluisterd heb en in totaal naar 6 tracks van de artiest zelf.Harmonia - Musik Von Harmonia (album)
Uit hetzelfde universum als Tortoise maar een andere planeet. Eveneens een toppertje. Sehr Kosmisch is ook een wondermooie trip van 10 minuten. Jij een favoriet nummer van dat album @Fusetea?
Meestal ontdek ik ze "los", tussen andere tracks gemaakte in automatische playlists. De makkelijkste en laagste drempel om muziek te ontdekken voor mij.
, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik op dit moment ziek ben. Al heb ik het sowieso veel meer voor de rustige spacey vibe volgens mij. Op dat gebied is Sehr Kosmisch gelukkig een pak beter, maar ik zie dat het na een paar minuten ook weer een beetje "te" wordt. Hmm. Denk dat ik het toch maar hou voor als ik genezen ben.