Naar welke muziek luister je nu?

Neil Young & Crazy Horse - Way Down In The Rust Bucket (album)

Verdekke toch, Neil en het zotte paard in volle galop. Een live registratie van een optreden ter voorbereiding van de komende tour. Een hele hoop klassiekers worden gespeeld samen met bijna alles van het magistrale Ragged Glory. Met nummer(s) uit quasi elk voorgaand album met Crazy Horse. Dito gitaarwerk weer. Misschien wel zijn beste album met Crazy Horse.

Gas - Gas (album)
Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 (album)
Polygon Window - Surfing On Sine Waves (album)
Aphex Twin - Richard D. James Album (album)

Neil Young & Crazy Horse - Zuma (album)

Gisteren ging Cortez The Killer door in BR ronde 2. Eveneens de dag dat het nummer samen met het album waar het opstaat exact 50 jaar werd. Hoe langer hoe meer een van mijn lievelingsalbums van Neil Young & Crazy Horse. Met Cortez The Killer en Danger Bird staan er twee van zijn beste nummers op.

Ook zijn er de laatste jaren nog wel wat nummers uitgebracht uit dezelfde sessies die het album niet hebben gehaald en/of in andere vorm op een ander album zijn terechtgekomen.

Zoals het geweldige Born To Run:

Of het nog betere Hawaii :love::

Fantastisch album. Na ze 2x op Desertfest gezien te hebben deze afgelopen editie, is mijn respect voor de band alleen maar gestegen. Wat een presence hebben die, en heerlijk om de bassist aan het werk te zien.
Ik heb ze alleen zaterdag gezien en dat was machtig. Ga ze zeker in de gaten houden als ze opnieuw deze kanten opzoeken.

Terug
Bovenaan