Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dadaïsme.Venetian Snares - Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms

Dat album tovert altijd een glimlach op mijn muile. Snares op zijn zachtst.Venetian Snares - Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms
Dat album tovert altijd een glimlach op mijn muile. Snares op zijn zachtst.
Zijn freebies onlangs meegepikt? Star Wars Morrissey al maanden op repeat hier.
Leuk album eigenlijk wel. De CD indertijd veel te veel gedraaid en is versleten dus skipt jammer genoeg al op heel wat plaatsen.Praga Khan - Twenty-First Century Skin
Ik heb nu toch echt wel jaarlijks een nostalgische periode dat de artiesten van weleer even aan de kant gaan voor 90s en 00s beats (maar dit en The Prodigy zijn de enige namen die ik hier durf noemen).![]()
.VoornamelijkLeuk album eigenlijk wel. De CD indertijd veel te veel gedraaid en is versleten dus skipt jammer genoeg al op heel wat plaatsen.
Wel benieuwd naar de namen die je niet durft noemen nu.
)
Het blijft hier akelig stil...Wel benieuwd naar de namen die je niet durft noemen nu.

Alé dan, omdat het vrijdagavond is. Stond nog op mijn Best Dance 1/97 compilatieHet blijft hier akelig stil...![]()
.Nu, dat bedoelde ik niet. Ik vroeg mij af of ik hiermee mijn coole reputatie kwijt ben, maar ik vermoed van niet * oef *. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen.

Haha die had ik vroeger ook nog ergens liggen. Tijden!