Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Google > Isabelle A(nog iemand ooit iets van haar gehoord?).
communicatie.vrt.be
Wou het allerminst over smaken en kleuren hebben, maar als die meid in zowat elke krant frontaal naar voren komt dan verwacht ik ergens wel dat we met muziek te maken hebben die generaties, genres en als het even kan landsgrenzen, overstijgt.Google > Isabelle A
![]()
Amy Macdonald, Isabelle A en #LikeMe komen naar VRT Zomerhit
Welkom op maandag 4 en dinsdag 5 augustus voor shows 3 en 4communicatie.vrt.be
Je hoeft dat trouwens niet goed te vinden he. Smaken en kleuren enzo.
Ik ga richting de 50 dus behoor zeker niet tot haar doelpubliek. Maar ik begrijp het denk ik wel.
Ik heb het nu tweemaal bekeken om te luisteren waarom er zoveel te doen is om haar (kennelijk is dit haar beste nummer) en snap het niet. Doet me wat denken aan de liedjes die destijds Isabelle A uitbracht (nog iemand ooit iets van haar gehoord?).
Ik begrijp de hype rond Pommelien Thijs toch ook wel, zeker nadat ik ze eens een keer heb zien optreden.

Margaret Qualley heeft ook iets gelijkaardig. Zal een tic zijn zeker?Ik heb ze alles samen nog geen half uur zien zingen (op tv weliswaar), maar erger me nu al lichtelijk aan dat gemaakt tongetje in die mondhoek van haar.
/![]()